Strona 10 z 10

Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 27 paź 2017, o 20:38
autor: Enriquez
Byłem tam dziś.

Obrazek

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 27 paź 2017, o 21:19
autor: jedrek1980
Po jeszcze więcej kucy ?

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 28 paź 2017, o 00:22
autor: kamracik
Nie, tym razem oddawał centymetry :mrgreen:

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 28 paź 2017, o 06:16
autor: jedrek1980
I jak wrażenia po zejściu w dół?Spora jest różnica

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 28 paź 2017, o 08:54
autor: Enriquez
Spora. Na plus.

Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 28 gru 2017, o 09:19
autor: Deo
Obrazek
Pobawię się w archeologa i odgrzeje kotleta ;)
Tak wyglądają parametry wtrysków po 115kkm (silnik cffb)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 27 sty 2018, o 17:48
autor: gregoris
Witam forumowiczów. Czy może ktoś z was znalazł już przyczynę szarpania połączonego z klekotaniem zimnego silnika?

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 27 sty 2018, o 19:02
autor: JanuszSz
Imię: Grzegorz
Dołączył(a): wczoraj, o 11:28
Posty: 1
Samochód: Inny
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Aktualnie: 110 km 280nm

Silnik kwalifikuje się do naprawy głównej.Spadek mocy > 20%.
Grzebanie we wtryskiwaczach nie pomoże. :mrgreen:

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 10 lip 2019, o 10:30
autor: arturwiczlino
Witam,

proszę o podpowiedź,

padł mi 1 wtrysk(cewka), po wymianie wartości paliwa to odpowiednio:

1 wtrysk(nowy) -1,5mg
2 wtrysk 0,2mg
3 wtrysk 0,3mg
4 wtrysk +1,5mg

Czy nowy wtrysk(nie regwnerowany nie używany), może miec wartośc -1,5mg??, został przypisany numer wtrysku.

Pozdrawiam,
Artur

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 11 wrz 2019, o 12:40
autor: vsbot
Panowie, wymieniłem wtrysk który lał, niestety stuki na początku jazdy nie zniknęły, co może być przyczyną??

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 1 paź 2019, o 17:21
autor: gabi300
arturwiczlino pisze:Witam,

proszę o podpowiedź,

padł mi 1 wtrysk(cewka), po wymianie wartości paliwa to odpowiednio:

1 wtrysk(nowy) -1,5mg
2 wtrysk 0,2mg
3 wtrysk 0,3mg
4 wtrysk +1,5mg

Czy nowy wtrysk(nie regwnerowany nie używany), może miec wartośc -1,5mg??, został przypisany numer wtrysku.

Pozdrawiam,
Artur
Witam
Proszę o analizę logów.z góry dziękuję.
Obrazek

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 26 lut 2020, o 10:01
autor: bodex6
Też chciałbym skorzystać z podpowiedzi. Otrzymałem informację, że wtryski sprawdza się podczas jazdy, obciążając silnik na wysokim biegu przy małej prędkości (dławiąc go). Takie pomiary według mechanika kwalifikuja wtrysk do wymiany. Początkowo chciano wymienic mi wszystkie 4 wtryski - w chwili obecnej po miesięcznej walce - kończy się na jednym - ale czy na pewno? Poniżej moje pomiary. No i pytanie podstawowe - JAK PRAWODŁOWO WYKONUJE SIĘ TE POMIARY? nA ZIMNYM, CIEPŁYM, CZY PODCZAS JAZDY?
Zimny
6 C deg. oil temp.
1 - -0,07
2 - -0,3
3 - +0,12
4 - +0,25
Ciepły
90 C deg. oil temp.
1 - +0,3
2 - -0,6
3 - +0,31
4 - -0,02
Jazda - tutaj się niepokoję. Wygląda jakby 3 lał, a drugi starał się to wyrównać.
1 - -0,5
2 - -2,27
3 - +2,31
4 - +0,44

Proszę o pomoc i informację - jak się w końcu wykonuje te pomiary. W weekend wymienię 3 wtrysk - bo mam w zapasie. Ale chyba skończy się na wymianie na nowy.

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 1 mar 2020, o 13:23
autor: bodex6
wydaje mi się, czy nikt nie wie jak to powinno byc.
Jeżeli nie wiemy w jakim stanie mierzyć, to po co to w ogóle robić. Poczekamy, może znajdzie się ktoś z wiedzą i doświadczeniem, chcący wyprostować cały ten wątek.