Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Regulamin forum
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Seweryn
Posty: 10
Rejestracja: 19 gru 2014, o 21:14
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Seweryn
Lokalizacja: Kraków

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: Seweryn »

Witam.
To ja podzielę się również moimi danymi, zapisuję sobie od ponad 2 miesięcy kiedy kupiłem auto dane dot. dpf'a i wtrysków.
Bardzo proszę o komentarze, zastanawia mnie, że w momencie kupienia samochodu korekcje było w okolicach 0, teraz zazwyczaj gdzie bym nie zatankował to ostatni zazwyczaj ok 0.5 na plusie.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... li=1#gid=0

pozdrawiam
SEweryn
rocco360
Posty: 15
Rejestracja: 13 paź 2015, o 10:52
Samochód: Inny
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: ROBERT
Lokalizacja: koszalin

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: rocco360 »

PANOWIE SPRAWDZIŁEM SWOJE WTRYSKI PASSAT 2.0 TDI CR CFFB WYDAJE MI SIĘ PADNIĘTY WTRYSK 4 CYLINDRA MOŻECIE
PRZYJRZEĆ MOIM LOGOM OSTATNI RANO PO ODPALENIU PRZY TEMP 3c SILNIK TELEPAŁ MI JAKBY PRACOWAŁ NA TRZECH GARACH PO 3 MINUTACH USTAŁO CZYLI PRACOWAŁ TRZESĄC SIĘ DO LEKKIEGO NAGRZANIA ....Z LOGÓW WYNIKA ŻE NA 4 CYLINDRZE WARTOŚCI SA DODATNIE POWIEDZCIE CZY TAK POWINNO BYĆ TEMP ROBOCZA 90C WOLNE OBROTY



Address 01: Engine (03L 906 018 BG)

15:19:07
199 Injector 1; rail pressure calibration point 1 -27.90 µs
200 Injector 1; rail pressure calibration point 2 3.75 µs
201 Injector 1; rail pressure calibration point 3 -5.00 µs

202 Injector 2; rail pressure calibration point 1 -23.10 µs
203 Injector 2; rail pressure calibration point 2 0.70 µs
204 Injector 2; rail pressure calibration point 3 3.15 µs

205 Injector 3; rail pressure calibration point 1 -18.15 µs
206 Injector 3; rail pressure calibration point 2 -7.95 µs
207 Injector 3; rail pressure calibration point 3 -8.30 µs

208 Injector 4; rail pressure calibration point 1 0.15 µs
209 Injector 4; rail pressure calibration point 2 22.15 µs
210 Injector 4; rail pressure calibration point 3 16.35 µs







Address 01: Engine (03L 906 018 BG)

15:14:28
144 Injection amount deviation cylinder 1 0.02 mg/stroke
145 Injection amount deviation cylinder 2 -0.08 mg/stroke
146 Injection amount deviation cylinder 3 -0.32 mg/stroke
147 Injection amount deviation cylinder 4 0.37 mg/stroke
Awatar użytkownika
whity
Posty: 14835
Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Lokalizacja: MS

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: whity »

Nie krzycz
Nie bójcie się być premium.

#stayPremium :)
Awatar użytkownika
kamracik
Zasłużony
Posty: 7444
Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
Samochód: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Lokalizacja: Łódź

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: kamracik »

W sensie, że nie bez kozery wymyślono małe i duże litery i obydwie wielkości mają swoje zastosowanie.

Nie mam podstaw technicznych to raczej Mej musiałby się wypowiedzieć, ale moim zdaniem również z 3 wtryskiem jest coś nie tak.
Awatar użytkownika
elmi_k
Posty: 2548
Rejestracja: 9 sty 2014, o 20:06
Samochód: Toyota Hilux
Silnik: 3.0 D-4D (171KM)

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: elmi_k »

Ostatnio zmieniony 22 lip 2016, o 08:12 przez elmi_k, łącznie zmieniany 2 razy.
rocco360
Posty: 15
Rejestracja: 13 paź 2015, o 10:52
Samochód: Inny
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: ROBERT
Lokalizacja: koszalin

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: rocco360 »

przepraszam w zapędzie to zrobiłem poprawie się ...czyli według Ciebie 3 tez nie mieści sie w normie trochę mnie to zastanawia bo szukam też przyczyny dziwnego stukania na zimnym silniku przy rozpędzaniu przy wyższych obrotach dynamicznym ruszaniu na zimnym słyszę stuki jakby zawory klepały ...zostały wtryski i ewentualni dwu-masowe kółko ... skrzynia dsg czekam może wy cos uratujecie !!! :)
rocco360
Posty: 15
Rejestracja: 13 paź 2015, o 10:52
Samochód: Inny
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: ROBERT
Lokalizacja: koszalin

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: rocco360 »

elmi_k pisze:
rocco360 pisze:PANOWIE SPRAWDZIŁEM SWOJE WTRYSKI PASSAT 2.0 TDI CR CFFB WYDAJE MI SIĘ PADNIĘTY WTRYSK 4 CYLINDRA MOŻECIE
PRZYJRZEĆ MOIM LOGOM OSTATNI RANO PO ODPALENIU PRZY TEMP 3c SILNIK TELEPAŁ MI JAKBY PRACOWAŁ NA TRZECH GARACH PO 3 MINUTACH USTAŁO CZYLI PRACOWAŁ TRZESĄC SIĘ DO LEKKIEGO NAGRZANIA ....Z LOGÓW WYNIKA ŻE NA 4 CYLINDRZE WARTOŚCI SA DODATNIE POWIEDZCIE CZY TAK POWINNO BYĆ TEMP ROBOCZA 90C WOLNE OBROTY



Address 01: Engine (03L 906 018 BG)

15:19:07
199 Injector 1; rail pressure calibration point 1 -27.90 µs
200 Injector 1; rail pressure calibration point 2 3.75 µs
201 Injector 1; rail pressure calibration point 3 -5.00 µs

202 Injector 2; rail pressure calibration point 1 -23.10 µs
203 Injector 2; rail pressure calibration point 2 0.70 µs
204 Injector 2; rail pressure calibration point 3 3.15 µs

205 Injector 3; rail pressure calibration point 1 -18.15 µs
206 Injector 3; rail pressure calibration point 2 -7.95 µs
207 Injector 3; rail pressure calibration point 3 -8.30 µs

208 Injector 4; rail pressure calibration point 1 0.15 µs
209 Injector 4; rail pressure calibration point 2 22.15 µs
210 Injector 4; rail pressure calibration point 3 16.35 µs







Address 01: Engine (03L 906 018 BG)

15:14:28
144 Injection amount deviation cylinder 1 0.02 mg/stroke
145 Injection amount deviation cylinder 2 -0.08 mg/stroke
146 Injection amount deviation cylinder 3 -0.32 mg/stroke
147 Injection amount deviation cylinder 4 0.37 mg/stroke


Po tych parametrach można domniemać, że pierwszy jest do wymiany; 2 i 3 na granicy. Żeby potwierdzić trzeba zrobić próbę przelewową wtrysków. Możesz tak jak pisałem w innym temacie spróbować dolewać jakieś uszlachetniacze do paliwa(czyszczenie wtrysków) i po paru tankowaniach zalogować jeszcze raz i pokazać czy coś się zmienia.


powiedz kolego bo trochę jestem w tym słaby porównując do tego co kolega neck99 napisał ja podejrzewałem 4 wtrysk bo wartości nie sa w minusie tylko w plusie ...pewnie dużo :) jeszcze nie wiem
Awatar użytkownika
elmi_k
Posty: 2548
Rejestracja: 9 sty 2014, o 20:06
Samochód: Toyota Hilux
Silnik: 3.0 D-4D (171KM)

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: elmi_k »

Ostatnio zmieniony 22 lip 2016, o 08:12 przez elmi_k, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
elmi_k
Posty: 2548
Rejestracja: 9 sty 2014, o 20:06
Samochód: Toyota Hilux
Silnik: 3.0 D-4D (171KM)

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: elmi_k »

Ostatnio zmieniony 22 lip 2016, o 08:12 przez elmi_k, łącznie zmieniany 1 raz.
rocco360
Posty: 15
Rejestracja: 13 paź 2015, o 10:52
Samochód: Inny
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: ROBERT
Lokalizacja: koszalin

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: rocco360 »

Passat 2011 dsg przebieg auta 150 tys km jakieś ok 500 km temu wlałem już LIQUI MOLY 2666 Diesel Spulung 0.5L szkoda że logi zrobiłem dopiero teraz powiedz mi kolego jak podziałało np to ARCHOIL AR6400-CR tego użyłeś prawda ??? jak to się wtryski mają po tym ??? a i czy jak zapodam mu to teraz to nie za wszcześnie ...i jak aplikować???? moly wlałem do filtra jakos nie poczułem zmian
...ps dziekuje za szybką odpowiedż
Awatar użytkownika
elmi_k
Posty: 2548
Rejestracja: 9 sty 2014, o 20:06
Samochód: Toyota Hilux
Silnik: 3.0 D-4D (171KM)

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: elmi_k »

Ostatnio zmieniony 22 lip 2016, o 08:12 przez elmi_k, łącznie zmieniany 1 raz.
rocco360
Posty: 15
Rejestracja: 13 paź 2015, o 10:52
Samochód: Inny
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: ROBERT
Lokalizacja: koszalin

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: rocco360 »

będe musiał chyba zrobić to czyszczenie wtrysków...ale jeszcze zapomniałem powiedzieć że przy zimnym silniku prócz tego stukania podobenego do stuku zaworów słyszalnego do nagrzania motoru też jest dziwny spadek mocy jakby dławienie takie przerwy z lekkim szarpaniem jakby nie dostawał paliwa trwa to dosyc krótko jakieś max 200 -400 m jazdy w momęcie dynamiczniejszego ruszania czy to ma związek z moimi wtryskami???? podkreślam nie ma żadnych błędów skanowania vcds






Address 01: Engine (03L 906 018 BG)

15:19:07
199 Injector 1; rail pressure calibration point 1 -27.90 µs
200 Injector 1; rail pressure calibration point 2 3.75 µs
201 Injector 1; rail pressure calibration point 3 -5.00 µs

202 Injector 2; rail pressure calibration point 1 -23.10 µs
203 Injector 2; rail pressure calibration point 2 0.70 µs
204 Injector 2; rail pressure calibration point 3 3.15 µs

205 Injector 3; rail pressure calibration point 1 -18.15 µs
206 Injector 3; rail pressure calibration point 2 -7.95 µs
207 Injector 3; rail pressure calibration point 3 -8.30 µs

208 Injector 4; rail pressure calibration point 1 0.15 µs
209 Injector 4; rail pressure calibration point 2 22.15 µs
210 Injector 4; rail pressure calibration point 3 16.35 µs




Address 01: Engine (03L 906 018 BG)

15:14:28
144 Injection amount deviation cylinder 1 0.02 mg/stroke
145 Injection amount deviation cylinder 2 -0.08 mg/stroke
146 Injection amount deviation cylinder 3 -0.32 mg/stroke
147 Injection amount deviation cylinder 4 0.37 mg/stroke
Elegance

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: Elegance »

Sławek jesteś?
szms
Zasłużony
Posty: 15316
Rejestracja: 13 maja 2012, o 10:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: szms »

Ja mialem takie delikatne szarpniecia na zimnym... Ale skojarzylem to z rozrzadem i...

Jak wymienilem rozrzad to takie szarpniecia ustaly, ale u mnie rozrzad strasznie halasowal mimo tego, ze mial nalatane 8X kkm.
rocco360
Posty: 15
Rejestracja: 13 paź 2015, o 10:52
Samochód: Inny
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: ROBERT
Lokalizacja: koszalin

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: rocco360 »

rozrząd u mnie nówka ma 1000 km więc odpada olej w dsg tyle samo moje podejrzenia tylko dwumasa lub wtryski ogólnie stukanie jest tylko słyszalne w ruchu na postoju ....nie ma nic prócz cięższej normalnej pracy zimnego diesla nic się nie zmienia z podnoszeniem obrotów ..ogólne problemy stuki jakby zaworowe i przerywanie dziwne i szarpanie tylko na zimnym silniku .....po nocy nigy ....w dzień po wcześniejszej jezdzie odpalam wszystko ok ... tylko po nocy auto ma takie czkawki kupione w lipcu .... objawy od początku tylko teraz doszło ostatnio ta parca jakby 3 garów trzensienie silnikiem rano przy 3 C po narzaniu lekkim ustało tylko raz sie pojawił ten objaw może paliwo do bani ???? po podłączeniu i skanie vcds zero błędów
Ostatnio zmieniony 13 paź 2015, o 18:33 przez rocco360, łącznie zmieniany 3 razy.
ODPOWIEDZ