Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Regulamin forum
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
paweł
Posty: 71
Rejestracja: 4 wrz 2015, o 20:18
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 210KM/450NM
Lokalizacja: Wrocław

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: paweł »

super dzięki, ale to czym się różni ten 15.7 od 12.12? co ma więcej funkcji? czy może loda trzaska w miedzy czasie? Mam auto sprzed 5 lat czy kabel z tego czasu nie obsługiwał wszystkiego? A ten nowy to juz robi?
Awatar użytkownika
kamracik
Zasłużony
Posty: 7444
Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
Samochód: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Lokalizacja: Łódź

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: kamracik »

Różni się ilością obsługiwanych modułów, funkcji, które możesz zakodować itd. Aczkolwiek jak gadałem z Erykiem, w którymś tam wątku ten 12.12 powinien Ci wszystko obsłużyć.
Awatar użytkownika
pab567
Ekspert
Posty: 5802
Rejestracja: 12 lis 2012, o 14:54
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 421 KM / 524 Nm
Imię: Paweł
Lokalizacja: Warszafka (Ochota)

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: pab567 »

Poniżej14.10 nie obsługuje platformy MQB - dlatego na przykład ja kupując Fabię III wymieniłem pirata na oryginalny
rocco360
Posty: 15
Rejestracja: 13 paź 2015, o 10:52
Samochód: Inny
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: ROBERT
Lokalizacja: koszalin

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: rocco360 »

wracając do tematu wtrysków i dziwnego stukania na zimnym na razie tego tematu nie diagnozowałem w warsztacie ale zaryzykowałem wlałem wcześniej liqid moly ale słabe rezultaty przed wczoraj wlałem tunap 989 przejechałem 200km dopiero ale nie mogłem się powstrzymać od sprawdzenia logów i oto takie wyniki szału nie ma ale coś tam się zmienia narazie jakby troszkę ciszej ale temperatura zewnętrza z rana wyższa niż ostatnio...ktoś skomentuje moje logi wstawie pierwsze i te ostatnie po wlaniu tunap 200km to trochę mało wiec poczekam


Tuesday,13,October,2015,15:19:19:55062
VCDS Version: Beta 12.10.3
Data version: 20130228


Address 01: Engine (03L 906 018 BG)

15:19:07
199 Injector 1; rail pressure calibration point 1 -27.90 µs
200 Injector 1; rail pressure calibration point 2 3.75 µs
201 Injector 1; rail pressure calibration point 3 -5.00 µs

202 Injector 2; rail pressure calibration point 1 -23.10 µs
203 Injector 2; rail pressure calibration point 2 0.70 µs
204 Injector 2; rail pressure calibration point 3 3.15 µs

205 Injector 3; rail pressure calibration point 1 -18.15 µs
206 Injector 3; rail pressure calibration point 2 -7.95 µs
207 Injector 3; rail pressure calibration point 3 -8.30 µs

208 Injector 4; rail pressure calibration point 1 0.15 µs
209 Injector 4; rail pressure calibration point 2 22.15 µs
210 Injector 4; rail pressure calibration point 3 16.35 µs




po tunap




Thursday,22,October,2015,17:18:40:55062
VCDS Version: Beta 12.10.3
Data version: 20130228


Address 01: Engine (03L 906 018 BG)

17:18:35
199 Injector 1; rail pressure calibration point 1 -24.20 µs
200 Injector 1; rail pressure calibration point 2 3.75 µs
201 Injector 1; rail pressure calibration point 3 -5.80 µs

202 Injector 2; rail pressure calibration point 1 -32.35 µs
203 Injector 2; rail pressure calibration point 2 -4.30 µs
204 Injector 2; rail pressure calibration point 3 -7.45 µs

205 Injector 3; rail pressure calibration point 1 -20.05 µs
206 Injector 3; rail pressure calibration point 2 -10.55 µs
207 Injector 3; rail pressure calibration point 3 -8.95 µs

208 Injector 4; rail pressure calibration point 1 -7.75 µs
209 Injector 4; rail pressure calibration point 2 20.25 µs
210 Injector 4; rail pressure calibration point 3 11.65 µs
rocco360
Posty: 15
Rejestracja: 13 paź 2015, o 10:52
Samochód: Inny
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: ROBERT
Lokalizacja: koszalin

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: rocco360 »

teraz przy temp rano ok 5-10 c nic nie słyszę ostatnio w ogóle ustało mi to stukanie wiec warto kupić w motoryzacyjnym ten specyfik czyszczący mówie tu o tunap 989 osobiście uważam że moly zdecydowanie słabsza efektywość w czyszczeniu wstawiłem logi po przejechaniu 1000 km



Tuesday,27,October,2015,17:29:46:55062
VCDS Version: Beta 12.10.3
Data version: 20130228


Address 01: Engine (03L 906 018 BG)

17:29:40
199 Injector 1; rail pressure calibration point 1 -28.00 µs
200 Injector 1; rail pressure calibration point 2 0.55 µs
201 Injector 1; rail pressure calibration point 3 -8.40 µs

202 Injector 2; rail pressure calibration point 1 -25.10 µs
203 Injector 2; rail pressure calibration point 2 -5.65 µs
204 Injector 2; rail pressure calibration point 3 -9.60 µs

205 Injector 3; rail pressure calibration point 1 -18.15 µs
206 Injector 3; rail pressure calibration point 2 -4.20 µs
207 Injector 3; rail pressure calibration point 3 -10.35 µs

208 Injector 4; rail pressure calibration point 1 -6.50 µs
209 Injector 4; rail pressure calibration point 2 3.60 µs
210 Injector 4; rail pressure calibration point 3 4.95 µs
paweł
Posty: 71
Rejestracja: 4 wrz 2015, o 20:18
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 210KM/450NM
Lokalizacja: Wrocław

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: paweł »

Kurcze, a jak po 2 bańkach liqui-moly nie widzę,żadnej różnicy :-( Nie wiem czy bawić się dalej w czyszczenie czy oddać je do regeneracji... Jeśli dają gwarancję to bym tak zrobił. Na pewno będzie lepszy efekt niż z czyszczenia. Rozważam jeszcze koszty, regeneracja ???zł kontra nowe ~800zł.

Aaaaa, robił juz ktoś wtryski w wtryskiwacz.com???
rocco360
Posty: 15
Rejestracja: 13 paź 2015, o 10:52
Samochód: Inny
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: ROBERT
Lokalizacja: koszalin

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: rocco360 »

Paweł napisałem ci że u mnie po zastosowaniu liqid moly nic zero efektu polecam tunap 989 zdecydowana poprawa prawie w ogóle nie słychać stuków może wleje za jakiś czas jeszcze raz...dja znać co tam wyszło tunap 989 kosztuje 115-125 zł czyli dwa razy więcej wlej tunap pózniej zatankuj nitro on shell do pełna ja już po przejechaniu połowy baka widziałem zmiany na lepsze
paweł
Posty: 71
Rejestracja: 4 wrz 2015, o 20:18
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 210KM/450NM
Lokalizacja: Wrocław

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: paweł »

no to spróbuję tunap, choć 130zł to prawie ćwierć 1 wtrysku.. :-)
rocco360
Posty: 15
Rejestracja: 13 paź 2015, o 10:52
Samochód: Inny
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: ROBERT
Lokalizacja: koszalin

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: rocco360 »

paweł pisze:no to spróbuję tunap, choć 130zł to prawie ćwierć 1 wtrysku.. :-)









tylko nie bij jak nie pomoże :) ale jestem dobrej myśli ...pamietaj wlej tunap na stacji i zatankuj po korek jakiejś rakiety ON !!!
Awatar użytkownika
Gonzo
Posty: 336
Rejestracja: 3 lut 2013, o 20:24
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: Gonzo »

A jakie są max tolerancję dla wtrysków? Przed czyszczeniem miałem na pierwszym cylindrze 0,35 (mg/stroke) na czwartym -0,32 a na 2 i 3 0,04 i -0,07. Teraz lepiej silnik chodzi i chyba pozbyłem się problemów z zapłonem, więc pewnie będą inne wartości, ale jeszcze nie pomierzyłem co i jak. Swoją drogą niezły syf jest w paliwie jak po 26kkm i 2,5 roku się wtryski przytykają...
Głosuj na mnie wtedy dostaniesz
prawie za darmo każde śniadanie
Człowiek na odpowiednim miejscu
powiedzie ciebie ku szczęściu
Kult "Kesitszen kepet onmagarol"
Awatar użytkownika
elmi_k
Posty: 2548
Rejestracja: 9 sty 2014, o 20:06
Samochód: Toyota Hilux
Silnik: 3.0 D-4D (171KM)

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: elmi_k »

C
Ostatnio zmieniony 22 lip 2016, o 08:10 przez elmi_k, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Gonzo
Posty: 336
Rejestracja: 3 lut 2013, o 20:24
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: Gonzo »

Możliwe :). Ale jak już jadę to szybko i długo ;). Dam znać, w
międzyczasie jeszcze LM zaleję bo akurat mam.
Głosuj na mnie wtedy dostaniesz
prawie za darmo każde śniadanie
Człowiek na odpowiednim miejscu
powiedzie ciebie ku szczęściu
Kult "Kesitszen kepet onmagarol"
paweł
Posty: 71
Rejestracja: 4 wrz 2015, o 20:18
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 210KM/450NM
Lokalizacja: Wrocław

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: paweł »

Mnie tunap 989 nie pomógł :-( po 500km nie mam poprawy widocznej. Nadal stuka na zimnym i szarpie przy przyspieszaniu na 2 i 3 biegu około 2-3tyś. Lipa. Najgorsze to, że wysłałem zapytanie jak wygląda regeneracja wtrysków jakie mam i w dwóch lokalizacjach mi odpisali, że nie robią obecnie tego typu, a pozostałe 3 lokalizacje nie odpisały. Gdzie mogę wysłać te wtryski, żeby je ktoś choć wyczyścił???? A może coś wymienił...
paweł
Posty: 71
Rejestracja: 4 wrz 2015, o 20:18
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 210KM/450NM
Lokalizacja: Wrocław

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: paweł »

Gonzo pisze:A jakie są max tolerancję dla wtrysków? Przed czyszczeniem miałem na pierwszym cylindrze 0,35 (mg/stroke) na czwartym -0,32 a na 2 i 3 0,04 i -0,07. Teraz lepiej silnik chodzi i chyba pozbyłem się problemów z zapłonem, więc pewnie będą inne wartości, ale jeszcze nie pomierzyłem co i jak. Swoją drogą niezły syf jest w paliwie jak po 26kkm i 2,5 roku się wtryski przytykają...
Gdzie czyściłeś te wtryski??
Awatar użytkownika
Gonzo
Posty: 336
Rejestracja: 3 lut 2013, o 20:24
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

Post autor: Gonzo »

Z braku czasu pojechałem do aso i zalali mi jakiś specyfik, przy okazji sprawdzili na kompie (przed czyszczeniem) parametry. Teraz jeszcze zapodam mu LM profilaktycznie i zobaczymy co dalej.
Głosuj na mnie wtedy dostaniesz
prawie za darmo każde śniadanie
Człowiek na odpowiednim miejscu
powiedzie ciebie ku szczęściu
Kult "Kesitszen kepet onmagarol"
ODPOWIEDZ