Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Regulamin forum
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 19 gru 2014, o 21:14
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Seweryn
- Lokalizacja: Kraków
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Witam.
To ja podzielę się również moimi danymi, zapisuję sobie od ponad 2 miesięcy kiedy kupiłem auto dane dot. dpf'a i wtrysków.
Bardzo proszę o komentarze, zastanawia mnie, że w momencie kupienia samochodu korekcje było w okolicach 0, teraz zazwyczaj gdzie bym nie zatankował to ostatni zazwyczaj ok 0.5 na plusie.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... li=1#gid=0
pozdrawiam
SEweryn
To ja podzielę się również moimi danymi, zapisuję sobie od ponad 2 miesięcy kiedy kupiłem auto dane dot. dpf'a i wtrysków.
Bardzo proszę o komentarze, zastanawia mnie, że w momencie kupienia samochodu korekcje było w okolicach 0, teraz zazwyczaj gdzie bym nie zatankował to ostatni zazwyczaj ok 0.5 na plusie.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... li=1#gid=0
pozdrawiam
SEweryn
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 13 paź 2015, o 10:52
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: koszalin
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
PANOWIE SPRAWDZIŁEM SWOJE WTRYSKI PASSAT 2.0 TDI CR CFFB WYDAJE MI SIĘ PADNIĘTY WTRYSK 4 CYLINDRA MOŻECIE
PRZYJRZEĆ MOIM LOGOM OSTATNI RANO PO ODPALENIU PRZY TEMP 3c SILNIK TELEPAŁ MI JAKBY PRACOWAŁ NA TRZECH GARACH PO 3 MINUTACH USTAŁO CZYLI PRACOWAŁ TRZESĄC SIĘ DO LEKKIEGO NAGRZANIA ....Z LOGÓW WYNIKA ŻE NA 4 CYLINDRZE WARTOŚCI SA DODATNIE POWIEDZCIE CZY TAK POWINNO BYĆ TEMP ROBOCZA 90C WOLNE OBROTY
Address 01: Engine (03L 906 018 BG)
15:19:07
199 Injector 1; rail pressure calibration point 1 -27.90 µs
200 Injector 1; rail pressure calibration point 2 3.75 µs
201 Injector 1; rail pressure calibration point 3 -5.00 µs
202 Injector 2; rail pressure calibration point 1 -23.10 µs
203 Injector 2; rail pressure calibration point 2 0.70 µs
204 Injector 2; rail pressure calibration point 3 3.15 µs
205 Injector 3; rail pressure calibration point 1 -18.15 µs
206 Injector 3; rail pressure calibration point 2 -7.95 µs
207 Injector 3; rail pressure calibration point 3 -8.30 µs
208 Injector 4; rail pressure calibration point 1 0.15 µs
209 Injector 4; rail pressure calibration point 2 22.15 µs
210 Injector 4; rail pressure calibration point 3 16.35 µs
Address 01: Engine (03L 906 018 BG)
15:14:28
144 Injection amount deviation cylinder 1 0.02 mg/stroke
145 Injection amount deviation cylinder 2 -0.08 mg/stroke
146 Injection amount deviation cylinder 3 -0.32 mg/stroke
147 Injection amount deviation cylinder 4 0.37 mg/stroke
PRZYJRZEĆ MOIM LOGOM OSTATNI RANO PO ODPALENIU PRZY TEMP 3c SILNIK TELEPAŁ MI JAKBY PRACOWAŁ NA TRZECH GARACH PO 3 MINUTACH USTAŁO CZYLI PRACOWAŁ TRZESĄC SIĘ DO LEKKIEGO NAGRZANIA ....Z LOGÓW WYNIKA ŻE NA 4 CYLINDRZE WARTOŚCI SA DODATNIE POWIEDZCIE CZY TAK POWINNO BYĆ TEMP ROBOCZA 90C WOLNE OBROTY
Address 01: Engine (03L 906 018 BG)
15:19:07
199 Injector 1; rail pressure calibration point 1 -27.90 µs
200 Injector 1; rail pressure calibration point 2 3.75 µs
201 Injector 1; rail pressure calibration point 3 -5.00 µs
202 Injector 2; rail pressure calibration point 1 -23.10 µs
203 Injector 2; rail pressure calibration point 2 0.70 µs
204 Injector 2; rail pressure calibration point 3 3.15 µs
205 Injector 3; rail pressure calibration point 1 -18.15 µs
206 Injector 3; rail pressure calibration point 2 -7.95 µs
207 Injector 3; rail pressure calibration point 3 -8.30 µs
208 Injector 4; rail pressure calibration point 1 0.15 µs
209 Injector 4; rail pressure calibration point 2 22.15 µs
210 Injector 4; rail pressure calibration point 3 16.35 µs
Address 01: Engine (03L 906 018 BG)
15:14:28
144 Injection amount deviation cylinder 1 0.02 mg/stroke
145 Injection amount deviation cylinder 2 -0.08 mg/stroke
146 Injection amount deviation cylinder 3 -0.32 mg/stroke
147 Injection amount deviation cylinder 4 0.37 mg/stroke
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
W sensie, że nie bez kozery wymyślono małe i duże litery i obydwie wielkości mają swoje zastosowanie.
Nie mam podstaw technicznych to raczej Mej musiałby się wypowiedzieć, ale moim zdaniem również z 3 wtryskiem jest coś nie tak.
Nie mam podstaw technicznych to raczej Mej musiałby się wypowiedzieć, ale moim zdaniem również z 3 wtryskiem jest coś nie tak.
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Ostatnio zmieniony 22 lip 2016, o 08:12 przez elmi_k, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 13 paź 2015, o 10:52
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: koszalin
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
przepraszam w zapędzie to zrobiłem poprawie się ...czyli według Ciebie 3 tez nie mieści sie w normie trochę mnie to zastanawia bo szukam też przyczyny dziwnego stukania na zimnym silniku przy rozpędzaniu przy wyższych obrotach dynamicznym ruszaniu na zimnym słyszę stuki jakby zawory klepały ...zostały wtryski i ewentualni dwu-masowe kółko ... skrzynia dsg czekam może wy cos uratujecie !!!
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 13 paź 2015, o 10:52
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: koszalin
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
elmi_k pisze:rocco360 pisze:PANOWIE SPRAWDZIŁEM SWOJE WTRYSKI PASSAT 2.0 TDI CR CFFB WYDAJE MI SIĘ PADNIĘTY WTRYSK 4 CYLINDRA MOŻECIE
PRZYJRZEĆ MOIM LOGOM OSTATNI RANO PO ODPALENIU PRZY TEMP 3c SILNIK TELEPAŁ MI JAKBY PRACOWAŁ NA TRZECH GARACH PO 3 MINUTACH USTAŁO CZYLI PRACOWAŁ TRZESĄC SIĘ DO LEKKIEGO NAGRZANIA ....Z LOGÓW WYNIKA ŻE NA 4 CYLINDRZE WARTOŚCI SA DODATNIE POWIEDZCIE CZY TAK POWINNO BYĆ TEMP ROBOCZA 90C WOLNE OBROTY
Address 01: Engine (03L 906 018 BG)
15:19:07
199 Injector 1; rail pressure calibration point 1 -27.90 µs
200 Injector 1; rail pressure calibration point 2 3.75 µs
201 Injector 1; rail pressure calibration point 3 -5.00 µs
202 Injector 2; rail pressure calibration point 1 -23.10 µs
203 Injector 2; rail pressure calibration point 2 0.70 µs
204 Injector 2; rail pressure calibration point 3 3.15 µs
205 Injector 3; rail pressure calibration point 1 -18.15 µs
206 Injector 3; rail pressure calibration point 2 -7.95 µs
207 Injector 3; rail pressure calibration point 3 -8.30 µs
208 Injector 4; rail pressure calibration point 1 0.15 µs
209 Injector 4; rail pressure calibration point 2 22.15 µs
210 Injector 4; rail pressure calibration point 3 16.35 µs
Address 01: Engine (03L 906 018 BG)
15:14:28
144 Injection amount deviation cylinder 1 0.02 mg/stroke
145 Injection amount deviation cylinder 2 -0.08 mg/stroke
146 Injection amount deviation cylinder 3 -0.32 mg/stroke
147 Injection amount deviation cylinder 4 0.37 mg/stroke
Po tych parametrach można domniemać, że pierwszy jest do wymiany; 2 i 3 na granicy. Żeby potwierdzić trzeba zrobić próbę przelewową wtrysków. Możesz tak jak pisałem w innym temacie spróbować dolewać jakieś uszlachetniacze do paliwa(czyszczenie wtrysków) i po paru tankowaniach zalogować jeszcze raz i pokazać czy coś się zmienia.
powiedz kolego bo trochę jestem w tym słaby porównując do tego co kolega neck99 napisał ja podejrzewałem 4 wtrysk bo wartości nie sa w minusie tylko w plusie ...pewnie dużo jeszcze nie wiem
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Ostatnio zmieniony 22 lip 2016, o 08:12 przez elmi_k, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Ostatnio zmieniony 22 lip 2016, o 08:12 przez elmi_k, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 13 paź 2015, o 10:52
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: koszalin
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Passat 2011 dsg przebieg auta 150 tys km jakieś ok 500 km temu wlałem już LIQUI MOLY 2666 Diesel Spulung 0.5L szkoda że logi zrobiłem dopiero teraz powiedz mi kolego jak podziałało np to ARCHOIL AR6400-CR tego użyłeś prawda ??? jak to się wtryski mają po tym ??? a i czy jak zapodam mu to teraz to nie za wszcześnie ...i jak aplikować???? moly wlałem do filtra jakos nie poczułem zmian
...ps dziekuje za szybką odpowiedż
...ps dziekuje za szybką odpowiedż
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Ostatnio zmieniony 22 lip 2016, o 08:12 przez elmi_k, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 13 paź 2015, o 10:52
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: koszalin
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
będe musiał chyba zrobić to czyszczenie wtrysków...ale jeszcze zapomniałem powiedzieć że przy zimnym silniku prócz tego stukania podobenego do stuku zaworów słyszalnego do nagrzania motoru też jest dziwny spadek mocy jakby dławienie takie przerwy z lekkim szarpaniem jakby nie dostawał paliwa trwa to dosyc krótko jakieś max 200 -400 m jazdy w momęcie dynamiczniejszego ruszania czy to ma związek z moimi wtryskami???? podkreślam nie ma żadnych błędów skanowania vcds
Address 01: Engine (03L 906 018 BG)
15:19:07
199 Injector 1; rail pressure calibration point 1 -27.90 µs
200 Injector 1; rail pressure calibration point 2 3.75 µs
201 Injector 1; rail pressure calibration point 3 -5.00 µs
202 Injector 2; rail pressure calibration point 1 -23.10 µs
203 Injector 2; rail pressure calibration point 2 0.70 µs
204 Injector 2; rail pressure calibration point 3 3.15 µs
205 Injector 3; rail pressure calibration point 1 -18.15 µs
206 Injector 3; rail pressure calibration point 2 -7.95 µs
207 Injector 3; rail pressure calibration point 3 -8.30 µs
208 Injector 4; rail pressure calibration point 1 0.15 µs
209 Injector 4; rail pressure calibration point 2 22.15 µs
210 Injector 4; rail pressure calibration point 3 16.35 µs
Address 01: Engine (03L 906 018 BG)
15:14:28
144 Injection amount deviation cylinder 1 0.02 mg/stroke
145 Injection amount deviation cylinder 2 -0.08 mg/stroke
146 Injection amount deviation cylinder 3 -0.32 mg/stroke
147 Injection amount deviation cylinder 4 0.37 mg/stroke
Address 01: Engine (03L 906 018 BG)
15:19:07
199 Injector 1; rail pressure calibration point 1 -27.90 µs
200 Injector 1; rail pressure calibration point 2 3.75 µs
201 Injector 1; rail pressure calibration point 3 -5.00 µs
202 Injector 2; rail pressure calibration point 1 -23.10 µs
203 Injector 2; rail pressure calibration point 2 0.70 µs
204 Injector 2; rail pressure calibration point 3 3.15 µs
205 Injector 3; rail pressure calibration point 1 -18.15 µs
206 Injector 3; rail pressure calibration point 2 -7.95 µs
207 Injector 3; rail pressure calibration point 3 -8.30 µs
208 Injector 4; rail pressure calibration point 1 0.15 µs
209 Injector 4; rail pressure calibration point 2 22.15 µs
210 Injector 4; rail pressure calibration point 3 16.35 µs
Address 01: Engine (03L 906 018 BG)
15:14:28
144 Injection amount deviation cylinder 1 0.02 mg/stroke
145 Injection amount deviation cylinder 2 -0.08 mg/stroke
146 Injection amount deviation cylinder 3 -0.32 mg/stroke
147 Injection amount deviation cylinder 4 0.37 mg/stroke
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
Ja mialem takie delikatne szarpniecia na zimnym... Ale skojarzylem to z rozrzadem i...
Jak wymienilem rozrzad to takie szarpniecia ustaly, ale u mnie rozrzad strasznie halasowal mimo tego, ze mial nalatane 8X kkm.
Jak wymienilem rozrzad to takie szarpniecia ustaly, ale u mnie rozrzad strasznie halasowal mimo tego, ze mial nalatane 8X kkm.
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 13 paź 2015, o 10:52
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: koszalin
Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR
rozrząd u mnie nówka ma 1000 km więc odpada olej w dsg tyle samo moje podejrzenia tylko dwumasa lub wtryski ogólnie stukanie jest tylko słyszalne w ruchu na postoju ....nie ma nic prócz cięższej normalnej pracy zimnego diesla nic się nie zmienia z podnoszeniem obrotów ..ogólne problemy stuki jakby zaworowe i przerywanie dziwne i szarpanie tylko na zimnym silniku .....po nocy nigy ....w dzień po wcześniejszej jezdzie odpalam wszystko ok ... tylko po nocy auto ma takie czkawki kupione w lipcu .... objawy od początku tylko teraz doszło ostatnio ta parca jakby 3 garów trzensienie silnikiem rano przy 3 C po narzaniu lekkim ustało tylko raz sie pojawił ten objaw może paliwo do bani ???? po podłączeniu i skanie vcds zero błędów
Ostatnio zmieniony 13 paź 2015, o 18:33 przez rocco360, łącznie zmieniany 3 razy.