Strona 1 z 1

DPF - czyszczenie chemiczne, chemią

: 25 sty 2019, o 10:02
autor: maureliusz
Jestem ciekaw co sądzicie i czy ktoś używał...?

https://www.youtube.com/watch?v=AWQZGmQ ... =3&list=WL

https://www.youtube.com/watch?v=ry0AFc0ZFbU

PS. Swoją drogą fajna reklama / po co komu drzewo w garażu...?

Re: DPF - czyszczenie chemiczne, chemią

: 25 sty 2019, o 10:53
autor: waldi_wl
Trzeba wiedzieć, że twe specyfiki usuwają tylko sadzę. Zasadność zastosowania tego jest wyłącznie wtedy gdy wywali błąd DPF i komp nie podejmuje już próby samoczynnego wypalania.
Kluczowa w DPF jest zawartość popiołów, która się nie wypala. Tutaj taki specyfik nie zadziała. U mnie po zastosowaniu podobnego specyfiku pięknie wyczyściło sadzę a zawartość popiołu nie zmieniła się.
Jeżeli zawartość popiołu osiągnie wartość graniczną wówczas albo wymiana albo oddanie do regeneracji i reset w kompie. Chociaż nie wiem do końca jak to jest z tą regeneracją. U mnie zawartość popiołu 0,13 przy granicznym 0,175 DPF wypala się (przy jeździe mieszanej) co ok. 150-200km i zaobserwowałem dodatkowo zwiększanie poziomu oleju. G450 wymieniony wszystko niby OK. Na razie obserwuję, ,może zdecyduję się na regenerację w lato.

Re: DPF - czyszczenie chemiczne, chemią

: 25 sty 2019, o 12:11
autor: siemi1
Sprawdz temperatury za i przedvl turbo krotsze interwaly wypalania tzn ze fitr zapachany tovi spaliny mana problem z wydostsniem sie. Jak ci olej rosnie to moze juz poszla gdzies uszczelka i za wysokie temperatury. Co by s sie nie nabawil wiekszych wydstkow jak turbo, egr, kolektor itd do wymiany....

Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka

Re: DPF - czyszczenie chemiczne, chemią

: 27 sty 2019, o 19:11
autor: waldi_wl
Rozumiem, że chodzi o temp spalin:
Sprawdziłem odczyty na VCDS.
Silnik porządnie rozgrzany po trasie, sprawdzane na postoju:
obroty 780/min
Czujnik temperatury spalin 1 - 146,9*C
Czujnik temperatury spalin 2 - 0,0*C
Czujnik temperatury spalin 3 - 183,4*C
Czujnik temperatury spalin 4 - 180,2*C

obroty 2457/min
Czujnik temperatury spalin 1 - 188,5*C
Czujnik temperatury spalin 2 - 172,1*C
Czujnik temperatury spalin 3 - 0,0*C
Czujnik temperatury spalin 4 - 184,8*C

Nie wiem gdzie są poszczególne czujniki.

W trasie wypalał DPF poprzrednie wypalanie 190 km wcześniej.
Czy coś można jeszcze sprawdzić VCDS pod kątem częstego wypalania?
Pozdr