Problem z Apple Car w Calumbusie
: 26 wrz 2018, o 18:13
Cześć Wszystkim,
Jestem bardzo świeżym użytkownikiem Superb III z systemem Columbus i powoli oswajam się z wszystkimi jego "wodotryskami", oczywiście studiując instrukcję. Natknąłem się na problem, z którym nie mogę sobie poradzić. Mianowicie mam problem z uruchomieniem Apple Car. Podłączam wszystko zgodnie z instrukcją, tj. włączam Siri, podłączam iphone x kablem (sprawdzałem dla pewności dwa różne) wchodzę do Smart Link i próbuje wyszukać telefon i na tym koniec. System go nie wyszukuje.
Próbowałem różnych już sztuczek wł/wył tel., nawi, zapłon, itp. bez skutku.
Macie jakiś pomysł co może być przyczyną albo na co powinienem jeszcze zwrócić uwagę? Nadmienię tylko, że uaktualniłem mapy pobierając update ze strony Skody po VIN. Nie było tam, żadnych upgradów do samego Columbusa.
Z góry dziękuję za wszelki sugestie.
Pozdrawiam.
Jestem bardzo świeżym użytkownikiem Superb III z systemem Columbus i powoli oswajam się z wszystkimi jego "wodotryskami", oczywiście studiując instrukcję. Natknąłem się na problem, z którym nie mogę sobie poradzić. Mianowicie mam problem z uruchomieniem Apple Car. Podłączam wszystko zgodnie z instrukcją, tj. włączam Siri, podłączam iphone x kablem (sprawdzałem dla pewności dwa różne) wchodzę do Smart Link i próbuje wyszukać telefon i na tym koniec. System go nie wyszukuje.
Próbowałem różnych już sztuczek wł/wył tel., nawi, zapłon, itp. bez skutku.
Macie jakiś pomysł co może być przyczyną albo na co powinienem jeszcze zwrócić uwagę? Nadmienię tylko, że uaktualniłem mapy pobierając update ze strony Skody po VIN. Nie było tam, żadnych upgradów do samego Columbusa.
Z góry dziękuję za wszelki sugestie.
Pozdrawiam.