Strona 2 z 22

Re: Skoda Connect

: 30 lis 2017, o 20:44
autor: piotranonim
cześć. Mam problem z włączaniem ogrzewania postojowego z aplikacji skoda connect.
Jak sprawdzam w pracy lub na mieście działa za kazdyma razem.
Jak przyjeżdzam do domu w 90% nie działa. Szczeg jak samochód stoi całą noc i rano chce włączyć.

Mozecie mi napisać jak to działa? telefon łączy sie z samochodem przez karte sim w samochodzie?
Może jest jakiś system oszczedzania energii i wyłącza karte sim i nie mogę sie połączyć z samochodem?
testowałem po godzinie, po dwoch, - w pracy działa za kazdym razem
w domu po 24 min nie działa
w domu po 2h działa
działa jak chce
miał może ktoś taki problem?

Re: Skoda Connect

: 1 gru 2017, o 10:09
autor: Wallygator
Może masz jakiś problem z zasięgiem koło domu. U mnie raz nie zadziałało w domu.

Samochód ma zaszytą kartę SIM, aplikacja łączy się z centralą, centrala z samochodem i z powrotem, dlatego to trwa. Może mają domyślnego operatora, który u Ciebie koło domu ma słaby zasięg - stąd problem.

Re: Skoda Connect

: 1 gru 2017, o 10:54
autor: kamracik
Najprościej użyć modemu 3G/LTE i zerknąć za pomocą oprogramowania jakie sieci mają jaki zasięg w okolicy Twojego domu - dowiesz się, z którego operatora korzysta Skoda i dlaczego to nie działa.

Re: Skoda Connect

: 1 gru 2017, o 12:25
autor: alexyn
A działa Wam Skoda Connect ogólnie ?? Mi od jakiegoś czasu ciągle pokazuje informacje: "Błąd: Skoda Connect". Nie pomaga reset, ustawienia fabryczne i tego typu zabiegi.

Re: Skoda Connect

: 1 gru 2017, o 14:56
autor: Big
Alexyn, u mnie działa bez żadnych problemów.

Re: Skoda Connect

: 4 gru 2017, o 07:37
autor: Wallygator
U mnie też działa. Słyszałem plotki, że ma ta usługa kosztować 700 PLN/rok - strasznie drogo...

Re: Skoda Connect

: 4 gru 2017, o 08:33
autor: TFil
Też słyszałem taką kwotę, jak dla mnie trochę za drogo, jak na to, co tam jest

Re: Skoda Connect

: 4 gru 2017, o 11:25
autor: johnnybravo
Mam nadzieję że z tą ceną to jakiś żart.
Ostatnio nie wiem dlaczego ale przestało to u mnie działać i nagle po kilku dniach zaczęło działać ponownie :-)

Re: Skoda Connect

: 4 gru 2017, o 12:25
autor: alexyn
johnnybravo pisze:Mam nadzieję że z tą ceną to jakiś żart.
Ostatnio nie wiem dlaczego ale przestało to u mnie działać i nagle po kilku dniach zaczęło działać ponownie :-)
Ja mam tak od nowości...działa przez 2-3 tygodnie, później przestaje działać i albo zaczyna działać sama albo tylko i wyłącznie po interwencji Skoda Connect support, który nota bene odpowiada na maile po mniej wiecej tygodniu...na chwilę obecną usługa nie działa w moim przypadku od prawie 3 tygodni :(

Re: Skoda Connect

: 8 gru 2017, o 11:30
autor: Sportline
Co w ogóle daje ta Skoda Connect ? Bo dzisiaj dostałem list, że mogę się tam zalogować ale nie wiem czy jest sens.

Re: Skoda Connect

: 29 gru 2017, o 09:48
autor: kkriss
U mnie od 3 tygodni jest komunikat -"Błąd: Skoda Connect".

Re: Skoda Connect

: 29 gru 2017, o 10:02
autor: Big
Przed chwilą sprawdzałem i u mnie wszystko ok.

Re: Skoda Connect

: 29 gru 2017, o 10:12
autor: alexyn
kkriss pisze:U mnie od 3 tygodni jest komunikat -"Błąd: Skoda Connect".
U mnie to norma co 2-3 tygodnie. Chociaż obecnie, odpukać działa bezproblemowo od 3 tygodni prawie.
Zresetuj ustawienia Skoda Connect w aucie. Powinno pomóc. Jeśli nie to dodatkowo przytrzymaj przycisk włączania/wyłączania Columbusa przez okolo 20-30 sekund. Później ponownie resetuj dla pewności ustawienia Skoda Connect. Powinno pomóc. Jak nie to pisz maila na info@info.skoda.pl (byc może po 2-3ch tygodniach zdecydują się Ci odpowiedzieć...).

:)

Re: Skoda Connect

: 29 gru 2017, o 18:56
autor: Jimmy_PoP
Czy jeśli w samochodzie nie mam ogrzewania postojowego to przez aplikację można włączyć wentylację?

Re: Skoda Connect

: 3 sty 2018, o 06:25
autor: kkriss
alexyn pisze:
kkriss pisze:U mnie od 3 tygodni jest komunikat -"Błąd: Skoda Connect".
U mnie to norma co 2-3 tygodnie. Chociaż obecnie, odpukać działa bezproblemowo od 3 tygodni prawie.
Zresetuj ustawienia Skoda Connect w aucie. Powinno pomóc. Jeśli nie to dodatkowo przytrzymaj przycisk włączania/wyłączania Columbusa przez okolo 20-30 sekund. Później ponownie resetuj dla pewności ustawienia Skoda Connect. Powinno pomóc. Jak nie to pisz maila na info@info.skoda.pl (byc może po 2-3ch tygodniach zdecydują się Ci odpowiedzieć...).

:)
A że tak zapytam, jak zresetować w aucie ustawienia Skoda Connect?