Skoda Connect

Awatar użytkownika
siemi1
Posty: 2345
Rejestracja: 25 mar 2013, o 14:13
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Aktualnie: 2.0 TDi 200KM
Lokalizacja: Wawa_Bemowo

Re: Skoda Connect

Post autor: siemi1 »

Może warto to jeszcze sprawdzic.Obrazek

Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
Domówka:
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
Awatar użytkownika
HansHawk
Posty: 73
Rejestracja: 28 wrz 2018, o 17:59
Samochód: Superb III
Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)

Re: Skoda Connect

Post autor: HansHawk »

U mnie dane były synchronizowane do 28 marca włącznie, a to oznacza, że migracja przebiegła OK, natomiast migracja zawiera zapewne coś, co nie współgra ze starszym softem.
Więc przypuszczam, że ponowna rejestracja może coś dać przez kilka dni, następnie soft znów się zawiesi.

Poza tym jest okazja, to niech wgrają najnowszy soft :P
A nóż widelec, niesie ze sobą jakieś nowe ficzery? 8-)
Jestem umówiony na sobotę rano, dam znać jak poszło.
woj_tek
Posty: 108
Rejestracja: 19 lut 2019, o 10:46
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Lokalizacja: Katowice

Re: Skoda Connect

Post autor: woj_tek »

Również dostałem informację o konieczności wgrania nowego softu w samochodzie. Wczoraj, przy okazji wymiany oleju w ASO, podpieli pod komputer i stwierdzili, że... auto ma nowszy soft niż mogą wgrać :D

Dziś rano SC zaczęło działać, ale dane długoterminowe pomieszane są np z 'od uruchomienia'.

Samochód ze stycznia 2019
Awatar użytkownika
siemi1
Posty: 2345
Rejestracja: 25 mar 2013, o 14:13
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Aktualnie: 2.0 TDi 200KM
Lokalizacja: Wawa_Bemowo

Re: Skoda Connect

Post autor: siemi1 »

Mi powiedzieli ze sprawdzili i konto w systemie jest , połączenie jest wszystko dział oprócz raportów kondycji samochodu...
Domówka:
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
Awatar użytkownika
HansHawk
Posty: 73
Rejestracja: 28 wrz 2018, o 17:59
Samochód: Superb III
Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)

Re: Skoda Connect

Post autor: HansHawk »

Odwołałem jutrzejszą wizytę w ASO po otrzymaniu poniższego e-maila:
Szanowny użytkowniku ŠKODA Connect,

ŠKODA Auto stale poprawia i udoskonala dostęp do swoich usług. Chcielibyśmy poinformować Cię o planowanej konserwacji, która spowoduje niedostępność usług ŠKODA Connect w dniach 8 kwietnia od godziny 14:00 CET do 9 kwietnia do godziny 8:00 CET.

Celem tej konserwacji jest uproszczenie procesu rejestracji i logowania. Pozwoli to na dostęp do nowej i ulepszonej aplikacji ŠKODA Connect z nowymi funkcjami i nowoczesnym wyglądem.

Po ponownym uruchomieniu systemu możesz kontynuować korzystanie z naszych usług za pośrednictwem Portalu ŠKODA Connect lub jeśli chcesz korzystać z aplikacji ŠKODA Connect w swoim smartfonie pobierz jej nową wersję w sklepie.

Chcielibyśmy przeprosić za niedogodności spowodowane tymczasowym przestojem. Dziękujemy za zrozumienie.

Będziemy Cię informować o dalszych krokach dotyczących procesu aktualizacji.

Dziękujemy, że jesteś z nami i korzystasz z usług ŠKODA Connect.

Zespół ŠKODA Connect
Awatar użytkownika
HansHawk
Posty: 73
Rejestracja: 28 wrz 2018, o 17:59
Samochód: Superb III
Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)

Re: Skoda Connect

Post autor: HansHawk »

Dziś rano Skoda Connect zaczęło nagle działać. W tym momencie nie działa jednak ani webif ani app na Androida.
Awatar użytkownika
masstq
Posty: 9
Rejestracja: 2 kwie 2019, o 15:40
Samochód: Superb III combi
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Imię: Artur

Re: Skoda Connect

Post autor: masstq »

Też dostałem coś takiego, ale niestety dalej nie działa... A że wcześniej na moje pytanie odpowiedzieli, że potrzebna jest wizyta w ASO, to się przejadę i zobaczę czy będą rozbierali całe auto czy wgrają tylko soft, jak będzie nowszy ;)
Awatar użytkownika
HansHawk
Posty: 73
Rejestracja: 28 wrz 2018, o 17:59
Samochód: Superb III
Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)

Re: Skoda Connect

Post autor: HansHawk »

W tej chwili, zarówno webif jak i app Android - działają.
Awatar użytkownika
masstq
Posty: 9
Rejestracja: 2 kwie 2019, o 15:40
Samochód: Superb III combi
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Imię: Artur

Re: Skoda Connect

Post autor: masstq »

HansHawk pisze:W tej chwili, zarówno webif jak i app Android - działają.
A robiłeś jakiś update, rejestrację od nowa? U mnie nie aktualizuje ani na www ani w apce (iOS).
Awatar użytkownika
HansHawk
Posty: 73
Rejestracja: 28 wrz 2018, o 17:59
Samochód: Superb III
Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)

Re: Skoda Connect

Post autor: HansHawk »

Nic. Czekałem cierpliwie jak sugerował główny serwisant w Mielcu.
Awatar użytkownika
masstq
Posty: 9
Rejestracja: 2 kwie 2019, o 15:40
Samochód: Superb III combi
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Imię: Artur

Re: Skoda Connect

Post autor: masstq »

Już po wizycie w serwisie. Nic nie zdziałali, napiszą do producenta i się odezwą jak dostaną odpowiedź.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Big
Posty: 1592
Rejestracja: 7 kwie 2012, o 17:20
Samochód: Superb III 4x4 Facelift
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Lokalizacja: Lublin

Re: Skoda Connect

Post autor: Big »

Także byłem na wizycie w ASO. Skoda Connect już działa, ale nie działają mi przyciski bezpośredniego połączenia z centrum informacyjnym i serwisem. Działa tylko SOS. (te na podsufitce). Też tak macie?
P.S.
Jakieś 2 tygodnie temu jak nacisnąłem przycisk połączenia z centrum informacyjnym Skody żeby zapytać o problemy ze Skoda Connect to połączyło mnie z ... Rumunią 8-)
Awatar użytkownika
Cypriano
Posty: 16
Rejestracja: 20 lut 2018, o 09:40
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Lokalizacja: Gdynia

Re: Skoda Connect

Post autor: Cypriano »

Podzieliłbym ostatnie problemy Skoda Connect na dwa obszary
1. Problemy po stronie serwerowej - migracje, aktualizacje itp
2. Problemy po stronie klienckiej (samochodu) - brak połączenia z serwerami SC, nawet jeżeli aktualnie nie ma z nimi problemów

Na problem 1 nie mamy wpływu, chociaż aktualnie działa bez problemu (przynajmniej u mnie) :)

Problem 2 może wynikać z problemu 1 i wejścia pokładowego systemu w jakiś nieustalony stan wymagający resetu (przez wyjęcie bezpiecznika).
ASO mają informację na ten temat. Nie wyskakują żadne błędy po podpięciu się do komputera, więc po prostu trzeba wykonać taką procedurę i zweryfikować efekt.
U mnie efekt był taki, że po przywróceniu ustawień fabrycznych dla SkodaConnect przy wejściu do usługi pojawiał się komunikat o problemie z połączeniem (niestety dokładnej treści nie pamiętam). Dopiero po resecie, po ponownym wejściu w menu SkodaConnect pojawił się monit o wpisanie kodu PIN.

Przed resetem połączenie z centrum informacyjnym i serwisem nie działało. Po resecie nie sprawdzałem, ale z tego co w trakcie wielu prób ożywienia SC zauważyłem, to przed resetem w ustawieniach usług nie było CareConnect, a po resecie taka pozycja się pojawiła.
Big
Posty: 1592
Rejestracja: 7 kwie 2012, o 17:20
Samochód: Superb III 4x4 Facelift
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Lokalizacja: Lublin

Re: Skoda Connect

Post autor: Big »

Dzięki za podpowiedz. To już jest coś i trzeba będzie sprawdzić czy u mnie ta droga postępowania rozwiąże problem.
Awatar użytkownika
HansHawk
Posty: 73
Rejestracja: 28 wrz 2018, o 17:59
Samochód: Superb III
Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)

Re: Skoda Connect

Post autor: HansHawk »

Właśnie udało mi się przedłużyć usługę Remote Access o kolejny rok w promocyjnej cenie 175 PLN.
Ponoć promocja ponad 30% ograniczona czasowo.

Edit: tymczasem szykują nam kolejną przerwę...
Szanowny użytkowniku ŠKODA Connect,
ŠKODA Auto stale poprawia i udoskonala dostęp do swoich usług. Chcielibyśmy poinformować Cię o planowanej konserwacji, która spowoduje niedostępność usług ŠKODA Connect w dniach 15 kwietnia od godziny 10:00 CET do 16 kwietnia do godziny 10:00 CET.
Celem tej konserwacji jest uproszczenie procesu rejestracji i logowania. Pozwoli to na dostęp do nowej i ulepszonej aplikacji ŠKODA Connect z nowymi funkcjami i nowoczesnym wyglądem.
Po ponownym uruchomieniu systemu możesz kontynuować korzystanie z naszych usług za pośrednictwem Portalu ŠKODA Connect lub jeśli chcesz korzystać z aplikacji ŠKODA Connect w swoim smartfonie pobierz jej nową wersję w sklepie.
Chcielibyśmy przeprosić za niedogodności spowodowane tymczasowym przestojem. Dziękujemy za zrozumienie.
Będziemy Cię informować o dalszych krokach dotyczących procesu aktualizacji.
Dziękujemy, że jesteś z nami i korzystasz z usług ŠKODA Connect.
Zespół ŠKODA Connect
ODPOWIEDZ