Strona 1 z 1

Podaj kod PIN użytkownika

: 4 paź 2019, o 07:16
autor: piecu
Od jakiegoś czasu po wejściu do samochodu w Columbusie zaczął mi się pojawiać taki komunikat:
Obrazek

Jak nacisnę strzałkę do powrotu, to pojawia się taki ekran:
Obrazek

Zaczęło się to pojawiać po aktualizacji mojego iPhone'a do iOS 13, chociaż równie dobrze może to być zbieg okoliczności (chociaż nie sądzę, bo jak wsiądę do samochodu bez telefonu, to ten ekran się nie pojawia, zakładam, że ma to coś wspólnego z bluetoothem).

Co to może być? W instrukcji kod PIN znalazłem tylko w kontekście SmartGate, którego nie mam. Próbowałem tam wpisywać różne PIN-y (6 ostatnich cyfr numeru VIN czy kod PIN karty SIM), ale po wpisaniu jakiegokolwiek kodu pojawia się tylko komunikat „Czekaj”, który nie chce zniknąć, przynajmniej w sensownym czasie.

Re: Podaj kod PIN użytkownika

: 11 paź 2019, o 08:56
autor: bakcox
U mnie ta sama sytuacja po aktualizacji Iphona do ios 13. Pozostaje czekać na aktualizację.

Re: Podaj kod PIN użytkownika

: 11 paź 2019, o 09:37
autor: piecu
Koledzy z forum Passata pomogli.

Trzeba usunąć telefon ze sparowanych urządzeń po bluetooth i sparować ponownie. Zrobiłem tak i działa.
Zakładam, że Apple dodał jakieś dodatkowe zabezpieczenie w iOS 13, bo podczas parowania też na chwilę pojawia się ten ekran.