Podaj kod PIN użytkownika
: 4 paź 2019, o 07:16
Od jakiegoś czasu po wejściu do samochodu w Columbusie zaczął mi się pojawiać taki komunikat:
Jak nacisnę strzałkę do powrotu, to pojawia się taki ekran:
Zaczęło się to pojawiać po aktualizacji mojego iPhone'a do iOS 13, chociaż równie dobrze może to być zbieg okoliczności (chociaż nie sądzę, bo jak wsiądę do samochodu bez telefonu, to ten ekran się nie pojawia, zakładam, że ma to coś wspólnego z bluetoothem).
Co to może być? W instrukcji kod PIN znalazłem tylko w kontekście SmartGate, którego nie mam. Próbowałem tam wpisywać różne PIN-y (6 ostatnich cyfr numeru VIN czy kod PIN karty SIM), ale po wpisaniu jakiegokolwiek kodu pojawia się tylko komunikat „Czekaj”, który nie chce zniknąć, przynajmniej w sensownym czasie.
Jak nacisnę strzałkę do powrotu, to pojawia się taki ekran:
Zaczęło się to pojawiać po aktualizacji mojego iPhone'a do iOS 13, chociaż równie dobrze może to być zbieg okoliczności (chociaż nie sądzę, bo jak wsiądę do samochodu bez telefonu, to ten ekran się nie pojawia, zakładam, że ma to coś wspólnego z bluetoothem).
Co to może być? W instrukcji kod PIN znalazłem tylko w kontekście SmartGate, którego nie mam. Próbowałem tam wpisywać różne PIN-y (6 ostatnich cyfr numeru VIN czy kod PIN karty SIM), ale po wpisaniu jakiegokolwiek kodu pojawia się tylko komunikat „Czekaj”, który nie chce zniknąć, przynajmniej w sensownym czasie.