Podaj kod PIN użytkownika

piecu
Posty: 432
Rejestracja: 17 wrz 2015, o 21:17
Samochód: Superb III combi
Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
Lokalizacja: Warszawa

Podaj kod PIN użytkownika

Post autor: piecu »

Od jakiegoś czasu po wejściu do samochodu w Columbusie zaczął mi się pojawiać taki komunikat:
Obrazek

Jak nacisnę strzałkę do powrotu, to pojawia się taki ekran:
Obrazek

Zaczęło się to pojawiać po aktualizacji mojego iPhone'a do iOS 13, chociaż równie dobrze może to być zbieg okoliczności (chociaż nie sądzę, bo jak wsiądę do samochodu bez telefonu, to ten ekran się nie pojawia, zakładam, że ma to coś wspólnego z bluetoothem).

Co to może być? W instrukcji kod PIN znalazłem tylko w kontekście SmartGate, którego nie mam. Próbowałem tam wpisywać różne PIN-y (6 ostatnich cyfr numeru VIN czy kod PIN karty SIM), ale po wpisaniu jakiegokolwiek kodu pojawia się tylko komunikat „Czekaj”, który nie chce zniknąć, przynajmniej w sensownym czasie.
bakcox
Posty: 1
Rejestracja: 11 paź 2019, o 08:21
Samochód: Superb III
Silnik: 1.6TDI (120KM)
Imię: Rafal

Re: Podaj kod PIN użytkownika

Post autor: bakcox »

U mnie ta sama sytuacja po aktualizacji Iphona do ios 13. Pozostaje czekać na aktualizację.
piecu
Posty: 432
Rejestracja: 17 wrz 2015, o 21:17
Samochód: Superb III combi
Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
Lokalizacja: Warszawa

Re: Podaj kod PIN użytkownika

Post autor: piecu »

Koledzy z forum Passata pomogli.

Trzeba usunąć telefon ze sparowanych urządzeń po bluetooth i sparować ponownie. Zrobiłem tak i działa.
Zakładam, że Apple dodał jakieś dodatkowe zabezpieczenie w iOS 13, bo podczas parowania też na chwilę pojawia się ten ekran.
ODPOWIEDZ