Rodzaj hamowni, a wyniki

Paroxis
Posty: 4
Rejestracja: 24 lis 2022, o 16:39
Samochód: Superb I
Rocznik: 2004
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)

Rodzaj hamowni, a wyniki

Post autor: Paroxis »

Cześć, słuchajcie sprawa wygląda tak, niedawno kupiłem S3 fl 2019 2.0 TSI. Okazało się, że poprzedni właściciel zrobił DP, dolot stożek z obudową, TIP oraz IC. Zmierzony na hamowni drogowej wyszło ku mojemu zdziwieniu na tych gratach "tylko" 365km i 500nm. Zastanawia mnie czy na stacjonarnej wartość wyszła by większa ? Dodam, że program był spaprany trochę bo były wszystkie limitery zdjęte, już jest poprawione i moc wyszła podobnie. Nie powinno wyjść sporo więcej ?
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2978
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: Rodzaj hamowni, a wyniki

Post autor: orlik »

jeżeli 2.0 272/280 to powinno wyjśc ok. 400km.
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4011
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: Rodzaj hamowni, a wyniki

Post autor: piramida »

Podjedź to konkretnego tunera, niech zrobi porządny soft, bo takie sranie po krzakach za chwile się czkawką odbije.
Paroxis
Posty: 4
Rejestracja: 24 lis 2022, o 16:39
Samochód: Superb I
Rocznik: 2004
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)

Re: Rodzaj hamowni, a wyniki

Post autor: Paroxis »

To już jest soft po poprawkach, ten co był zrobiony przez poprzedniego właściciela miał pościągane limitery i poszarpany wykres. Tuner mówi, że już zapłonu nie starczyło czy jakoś tak i jak podkręcił na więcej to się cofał (zapłon)
ODPOWIEDZ