Strona 1 z 1

Łopatki manetki DSG zmiany biegów SIII

: 13 lis 2017, o 14:14
autor: jdef90
Hej, chyba brakuje mi tego w moim SIII... stąd seria pytań:
1. Do tych co mają: czy występuje opóźnienie w redukcji biegu w trybie normalnym podobne do tego jak przy użyciu dźwigni (tj. redukujesz, wyraźnie mija chwila i dopiero reaguje skrzynia)
2. Czy da się dołożyć manetki (zmiana kierownicy + programowanie)
2a. Ponoć gdzieś jest wątek o dołożeniu... nie namierzyłem, pomożecie?
2b. Jeśli wątek dotyczy SII to czy w SIII będzie tak samo, czy jednak mogą być różnice?

Re: Łopatki manetki DSG zmiany biegów

: 13 lis 2017, o 14:46
autor: nuti

Re: Łopatki manetki DSG zmiany biegów

: 13 lis 2017, o 15:27
autor: jdef90
No tak... ale tam ewidentnie jest o SII i co więcej info że od OIII nie będzie pasowała, czyli sytuacja zupełnie niejasna w podejściu do SIII...

Re: Łopatki manetki DSG zmiany biegów SIII

: 13 lis 2017, o 16:31
autor: Enriquez
Moim skromnym zdaniem będzie trybić i w S3. Musiałbym sprawdzić.

Re: Łopatki manetki DSG zmiany biegów SIII

: 13 lis 2017, o 17:28
autor: Porschak
Świetna sprawa, opóźnienia prawie nie ma, tak samo jak przy zmianie dźwignią. Jeżdżę takim autem od dwóch tygodni i już się nauczyłem pomagać sobie nimi przy wyprzedzaniu. 2 razy w dół i redukcja jest lepsza i szybciej auto "ciągnie". Generalnie żal nie mieć, tym bardziej, że dopłata tylko 400zl (mój Superb jest służbowy, ale udało nie się namówic flotowca w firmie żeby je dodał do konfiguracji :) ) ale oczywiście można się bez nich obejść.

Re: Łopatki manetki DSG zmiany biegów SIII

: 13 lis 2017, o 19:26
autor: piramida
Zrób sobie soft skrzyni to nie będzie problemów z turbo dziurą ;-)

Re: Łopatki manetki DSG zmiany biegów SIII

: 13 lis 2017, o 21:06
autor: jdef90
ale nie... ja nie mam problemu z turbodziurą... ogólnie jeżdżę głównie autostrady i miasto. W mieście nie pałuję, bo nie ma sensu, na autostradach też nie chodzi mi o przyspieszenia. Łopatki myślę, że dla mnie są pomocne jedynie w rzadkich przypadkach gdy jadę krajówkami i trzeba zredukować, a DSG np. wali dwa biegi w dół, by przez 2 sekundy wejść na obroty, a potem i tak zacząć przyspieszać momentem z niższych obrotów na wyższym biegu... wkurza mnie to... a przyzwyczajony jestem do jeżdżenia właśnie momentem, nie obrotami i muszę sobie dźwignią pomagać, co oznacza odrywanie ręki od kierownicy... soft chyba nie... nie chcę ingerować w parametry fabryczne, rezerwy itp... z gówna bicza nie ukręcę. bardziej myślałem o boksie, bo na autostradzie czasem przy prędkościach +180 przydałoby się mieć jeszcze parę kucy, szczególnie z kompletem na pokładzie... (mam diesla 150KM)

Re: Łopatki manetki DSG zmiany biegów SIII

: 13 lis 2017, o 21:52
autor: piramida
Zrób soft silnika i skrzyni, ustawisz sobie zmianę biegów powiedzmy przy 2200 i nie mniej niż 1400 i będzie dobrze, skończy sie bezsensowne wachlowanie biegami tam i z powrotem i zacznie sie przyjemna jazda.

Re: Łopatki manetki DSG zmiany biegów SIII

: 14 lis 2017, o 09:30
autor: orlik
ja dzisiaj zamawiam boxa race chip one i zobaczymy co to da, jak nic albo minimalnie to zwrócę.
Chipa też nie robię ze względu na gwarancję, bo przy naszych silnikach/mocach i tak z gówna bata nie wykręcimy i już lepiej mieć tą gwarancje.

Re: Łopatki manetki DSG zmiany biegów SIII

: 14 lis 2017, o 12:10
autor: Camillinhio
Przecież box też Ci kasuje gwarancję, więc co za różnica?

Re: Łopatki manetki DSG zmiany biegów SIII

: 14 lis 2017, o 13:45
autor: orlik
Wydaje mi się, że nie tak od razu co program. Przy programie, od razu wyjdzie (podobno już przy przeglądach co 30 tys. łączą się online z centralą), że były robione zmiany w sterowniku. Przy boxie jak się coś faktycznie rozleci i zaczną porządnie węszyć to mogą dojść do tego, że była większa mieszanka dawkowana i wtedy po gwarancji. Mylę się?

Re: Łopatki manetki DSG zmiany biegów SIII

: 14 lis 2017, o 13:54
autor: pab567
Jakby była potrzebna to mam wieniec od S3 z lopatkami