Też planuje raczej oryginały, mam już stronę prawą teraz czatuję na lewą.
Listwy w całości są rozbieralne, można wyciągnąć czarną wstawkę i dać listwy do malowanie, jednak co oryginał to oryginał i jakoś to wygląda, wszelkie naklejanki wyglądają słabo, a przyklejanie taśmy chromu
w Polonezie 20 lat temu to był szał.
Teraz Superb chyba nie zasługuje na takie traktowanie
Listwa składa sie z trzech części,
1. plastik (stelaż) z kołkami mocującymi do drzwi - można wyciągnąć ją w całości trzyma się na kilku zaczepach i górą na taśmie,
2. polakierowanej skorupy , obudowy całości z frezem.
3. listwy ozdobnej czarnej połysk lub chrom, można też ją wyciągnąć - trzyma się na zatrzaskach na dwóch końcach i na taśmie.
Widać, że fabryka lakieruje listwy już z przyklejoną taśmą do montażu stelaża - później tylko przyklejają to co trzeba i gotowe.
Planuje skompletować całość 4 szt. i dać do lakierowania na kolor auta, mam biały candy a takie sportliny nie wychodziły.
Montaż wydaje się banalnie prosty, wystarczy odkręcić kilka śrubek (widoczne po otwarciu drzwi na dole) podgrzać trochę drzwi bo listwa dodatkowo trzyma się na taśmie, wypiąć delikatnie z kołków i listwę mamy w ręce.
Zrobiłem kilka zdjęć listew po rozbiórce listwy wszystko widać jak na dłoni.
Co do nr listew :
Prawy przód 3V0 854 940 G (zapewne G oznacza frez, są jeszcze z końcówką C i D ale to są zwykłe)
Prawy tył 3V0 854 950 G
Lewy przód 3V0 854 939 G
Lewy tył 3V0 854 949 G
Długości listew dla wersji kombi - przód 110 cm, tył 72,2 cm (mierzone na przełamaniu listwy max długość) - sprawdziłem w Etce i tylko te nr listem są także podejrzewam że dla HB są te same.
Jak już dorwę komplet to zdam relację z wymiany.
Poniżej link do zdjęć.
https://tufotki.pl/x0gPZ