S3 zmiana hamulców

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Posty: 67
Rejestracja: 6 lip 2017, o 07:10
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (220KM)

Re: S3 zmiana hamulców

Post autor: CrocodileReggae »

Ciekawym modem pod 19 cali wydają się sześciotłoczkowe i 400mm z q7 albo a8.
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4011
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: S3 zmiana hamulców

Post autor: piramida »

Pytanie czy tak duże talerze nie będą za chwilę powichrowane bo nie ma nic gorszego podczas jazdy jak wibrujące hamulce
Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Posty: 67
Rejestracja: 6 lip 2017, o 07:10
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (220KM)

Re: S3 zmiana hamulców

Post autor: CrocodileReggae »

Albo relatywnie sensowna propozycja Pana Adama z WRK - (Wołomin)
https://pl-pl.facebook.com/wrkbrakes/
http://wareluk.pl/
http://wrkbrakes.com/
czyli:
Z przodu zestaw 6T z tarczą pływającą 356x32
Z tyłu tarcza 335x22 ori zacisk plus adapter
klocki Ferodo DS2500

Witek z R Performance - mi go polecił. Bardzo zadowolony z hamulców.
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4011
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: S3 zmiana hamulców

Post autor: piramida »

Sensowny i chyba optymalny ten zestaw z WRK
Macior666
Posty: 3
Rejestracja: 7 maja 2018, o 20:19
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 1.6TDI (120KM)
Imię: Maciej

Re: S3 zmiana hamulców

Post autor: Macior666 »

Witam mi ostatnio po 3 wizytach wymieniono klocki na gwarancji z tylu przebieg 12000 sportline 2.0 tdi 4x4 190 km. Teraz mam 23000 i jest to samo bicie i walenie z tylu. Hamulce w tym samochodzie to jakas kaszana. Czy pojawil sie jakis nowy zestaw klockow lub czy jest sposob aby to zmienic nie tracac gwarancji.
Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Posty: 67
Rejestracja: 6 lip 2017, o 07:10
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (220KM)

Re: S3 zmiana hamulców

Post autor: CrocodileReggae »

Ta gwarancja na hamulce to naprawdę dużo daje... jak widać.
retro123
Posty: 11
Rejestracja: 2 lis 2019, o 23:04
Samochód: Superb III combi
Silnik: 2.0TDI (190KM)
Imię: Adrian

Re: S3 zmiana hamulców

Post autor: retro123 »

Witam
Chcialem wymienic zaciski w mojej kurze na te z golfa 7 R 340mm - moze ktos juz montował takie zaciski?czy przy przekladce jest tzw p&p czy musze cos dokupić dodatkowo do mocowania?
Tarcze i klocki chcialem zakupic brembo
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13584
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: S3 zmiana hamulców

Post autor: Enriquez »

Oprócz zacisków potrzebujesz te blaszane osłony.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
retro123
Posty: 11
Rejestracja: 2 lis 2019, o 23:04
Samochód: Superb III combi
Silnik: 2.0TDI (190KM)
Imię: Adrian

Re: S3 zmiana hamulców

Post autor: retro123 »

Teraz mam bodajze tarcze 312mm, przy zmianie zaciskow na wieksze (te z golfa vii r) nie trzeba zadnych adapterow?
Ok osłony jeszcze trzeba dokupic
Nie jezdze agresywnie ale kure trzeba jakos zatrzymac - zmiana na 340mm powinna poprawic komfort
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13584
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: S3 zmiana hamulców

Post autor: Enriquez »

Same zaciski plug and play. Szału się po nich jednak nie spodziewaj.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
retro123
Posty: 11
Rejestracja: 2 lis 2019, o 23:04
Samochód: Superb III combi
Silnik: 2.0TDI (190KM)
Imię: Adrian

Re: S3 zmiana hamulców

Post autor: retro123 »

Enriquez pisze: 17 lis 2019, o 18:26 Same zaciski plug and play. Szału się po nich jednak nie spodziewaj.
Warto wymieniac?
Zabieg tak czy siak wyjdzie kolo 2.5k
Czy lepiej dac na to co jest lepsze tarcze i klocki?
Silnik 2.0 klekot 190km puszczony na 231km i 474nm
Awatar użytkownika
enocylhdclub
Posty: 231
Rejestracja: 30 kwie 2017, o 08:59
Samochód: Inny
Silnik: 1.6TDI (120KM)
Imię: Dawid

Re: S3 zmiana hamulców

Post autor: enocylhdclub »

Enriquez pisze:Same zaciski plug and play. Szału się po nich jednak nie spodziewaj.
Do normalnej jazdy jest jak najbardziej ok. Nie można tego powiedzieć o serii. Specjalnie jechałem ostatnio Arteonem i hamuje dużo lepiej niż 312mm w Skodzie. Wiadomo, że WRK będzie jeszcze lepiej, ale koszt jest nierównywalnie większy. Gdybym miał benzynę 300KM+ to miałoby to sens, ale do diesla i normalnej dynamicznej jazdy 340 + 310 robią sporą różnicę w porównaniu do śmiesznej serii. Robiłem bezpośrednie porównanie i sam będę w tym tygodniu zakładał zaciski i tarcze z Golfa.

Gdybym miał takie od początku to nawet nie szukał bym info o swapie. Każdy jednak zrobi jak uważa, ale polecam się przejechać serią w 340mm i samemu ocenić, a nie czytać na forum, bo tu głównie WRK się poleca. Taki o to przypadek ;) ;)


retro123
Posty: 11
Rejestracja: 2 lis 2019, o 23:04
Samochód: Superb III combi
Silnik: 2.0TDI (190KM)
Imię: Adrian

Re: S3 zmiana hamulców

Post autor: retro123 »

enocylhdclub pisze: 17 lis 2019, o 19:33
Enriquez pisze:Same zaciski plug and play. Szału się po nich jednak nie spodziewaj.
Do normalnej jazdy jest jak najbardziej ok. Nie można tego powiedzieć o serii. Specjalnie jechałem ostatnio Arteonem i hamuje dużo lepiej niż 312mm w Skodzie. Wiadomo, że WRK będzie jeszcze lepiej, ale koszt jest nierównywalnie większy. Gdybym miał benzynę 300KM+ to miałoby to sens, ale do diesla i normalnej dynamicznej jazdy 340 + 310 robią sporą różnicę w porównaniu do śmiesznej serii. Robiłem bezpośrednie porównanie i sam będę w tym tygodniu zakładał zaciski i tarcze z Golfa.
Dzięki o taką odpowiedz mi chodzilo
Jakie tarcze i klocki bedziesz zakladac? Jakiej firmy?
Awatar użytkownika
enocylhdclub
Posty: 231
Rejestracja: 30 kwie 2017, o 08:59
Samochód: Inny
Silnik: 1.6TDI (120KM)
Imię: Dawid

Re: S3 zmiana hamulców

Post autor: enocylhdclub »


retro123 pisze:
enocylhdclub pisze: 17 lis 2019, o 19:33
Enriquez pisze:Same zaciski plug and play. Szału się po nich jednak nie spodziewaj.
Do normalnej jazdy jest jak najbardziej ok. Nie można tego powiedzieć o serii. Specjalnie jechałem ostatnio Arteonem i hamuje dużo lepiej niż 312mm w Skodzie. Wiadomo, że WRK będzie jeszcze lepiej, ale koszt jest nierównywalnie większy. Gdybym miał benzynę 300KM+ to miałoby to sens, ale do diesla i normalnej dynamicznej jazdy 340 + 310 robią sporą różnicę w porównaniu do śmiesznej serii. Robiłem bezpośrednie porównanie i sam będę w tym tygodniu zakładał zaciski i tarcze z Golfa.
Dzięki o taką odpowiedz mi chodzilo
Jakie tarcze i klocki bedziesz zakladac?
Mimo wszystko jak masz okazję przejechać się Skodą z 340mm to polecam to zrobić. Mi odpowiada taka siła hamowania, ale każdy ma inne odniesienia :)

Tarcze i klocki OEM na przód. Na tył nie wiem jeszcze.
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13584
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: S3 zmiana hamulców

Post autor: Enriquez »

Robiłem swapa z 312 na 340 i dzielę się swoimi własnymi obserwacjami. Oczywiście nie zaszkodzi samemu spróbować.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
ODPOWIEDZ