Forum Skoda Superb

Portal mi艂o艣nik贸w i u偶ytkownik贸w Skody Superb
Teraz jest 13 lis 2018, o 03:14

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 415 ]  Przejd藕 na stron臋 Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Nast臋pna strona
Autor Wiadomo艣膰
PostNapisane: 12 wrz 2018, o 06:22 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 23 sty 2015, o 17:53
Posty: 14593
Lokalizacja: MS
Samoch贸d: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
S艂uszna uwaga

_________________
Nie b贸jcie si臋 by膰 premium.

#stayPremium :)


G贸ra
 Zobacz profil  
 
Offline

Posty: 199
Lokalizacja: Polska


G贸ra
PostNapisane: 12 wrz 2018, o 07:44 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 24 lis 2015, o 00:51
Posty: 9155
Lokalizacja: Nowy Sacz
Samoch贸d: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAB (152KM)
Aktualnie: 350 KM/435NM
kamracik napisa艂(a):
ysek 1+ napisa艂(a):
Witam Pan贸w - krytykant贸w,
tak si臋 sk艂ada ,偶e mam w posiadaniu jeszcze RCZ-a oraz Smarta 451 po tuningu firmy LORINSER,nie ma tam mowy o fali krytyki ,tam wszyscy jak wsp贸lna rodzina ! !
A tu Panowie nie偶le jak na sam pocz膮tek ,gdzie jestem nowy ,tak czy inaczej ....wypisuj臋 si臋 ......

My艣l臋 ,ze Wasze auta zakupione na raty ,czy na d艂ugotermionowe wykupy czy w leasing ,powoduj膮 to ,i偶 jeste艣cie sp艂ukani z kasy ,a taki zestaw troszk臋 kosztuje wraz z monta偶em i moim zdaniem dobrze to wygl膮da ,ba nawet Skodzirze z WROCLOVE ,pytaj膮 o szczeg贸艂y.

Pan Jacek RS ,pisze o Panach projektantach ,i偶 s膮 po u偶ywkach dopalaczach ,tak si臋 sk艂ada ,i偶 ca艂膮 ekip臋 firmy MAXTON pozna艂em i to ekipa mega profesjonalana wsp贸艂pracuj膮ca z projektantami z niemiec ,a na dodatek wysy艂aj膮 ju偶 nawet zestawy do Dubaju !

Pan PIRAMIDA -zwr贸膰 uwag臋 na dyfuzory ,bo s膮 :

https://www.fotosik.pl/zdjecie/960492f48a3cdb44


.....a kolor czarny tylko w ARTEONIE ,Skoda 偶adna dobrze nie wygl膮da w kolorze czarnym czy to w wersji Sportlone czy L&K

Pan Boski - bez komentarza .....poka偶 swoj膮 Skod臋

Po pierwsze, to proponuj臋 nauczy膰 si臋 przyjmowa膰 krytyk臋. Po drugie chwali膰 si臋, 偶e pr贸cz Superba 1.4TSI posiada si臋 jeszcze dwa sztrucle, to te偶 tak 艣miesznie troch臋. Przyjmij podstawow膮 zasad臋, kupi艂e艣, zamontowa艂e艣, znaczy si臋 Tobie si臋 podoba i tego si臋 trzymaj. Chyba, 偶e kupi艂e艣 dla s膮siad贸w, wtedy przykro mi.

Natomiast czego nie mog臋 zdzier偶y膰 to tekstu i sp艂ukaniu, co Ty wiesz kto i ile ma? Raczej to w Twoim przypadku silnik by wskazywa艂, 偶e wyprztyka艂e艣 si臋 z kasy, wi臋c wrzu膰 na luz i troch臋 dystansu, bo inaczej ci臋偶ko Ci b臋dzie w 偶yciu.

Natomiast co do wygl膮du, sorry, ale te偶 do tego koloru czarne dodatki mi nie pasuj膮, przykro mi. Ju偶 nie wspominaj膮c, 偶e dyfuzory, p艂ugi, lotki itd. we wszystkim co ma mniej ni偶 500 kucy, mnie 艣mieszy - poza projektami stricte wizualnymi, gdzie kupuje si臋 najta艅sz膮 bud臋, aby jak najdro偶ej j膮 wyko艅czy膰.

:oops:

_________________
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 wrz 2018, o 07:55 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 24 lis 2015, o 00:51
Posty: 9155
Lokalizacja: Nowy Sacz
Samoch贸d: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAB (152KM)
Aktualnie: 350 KM/435NM
Kurde taki fajny w膮tek a ja tego sztrucla nawet nie widzia艂em..hehehe
rcz to naprawd臋 moim 1,8 po sofcie dyma艂em :D a smarta to ka偶da beznzyna 1,4 w superbie nawet obiedzie hahahhaahhaha鈥.jakie sportowe fury :D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: jak pocisn膮艂 wszystkich :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 wrz 2018, o 08:33 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 7 lut 2017, o 10:59
Posty: 1254
Lokalizacja: Warszawa
Samoch贸d: Superb III
Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)
Aktualnie: 2xxKM/4xxNm
CLO27 napisa艂(a):
Kurde taki fajny w膮tek a ja tego sztrucla nawet nie widzia艂em..hehehe
rcz to naprawd臋 moim 1,8 po sofcie dyma艂em :D a smarta to ka偶da beznzyna 1,4 w superbie nawet obiedzie hahahhaahhaha鈥.jakie sportowe fury :D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: jak pocisn膮艂 wszystkich :lol: :lol: :lol: :lol:

A Ty co si臋 wypowiadasz na temat furek, o kt贸rych mo偶esz tylko pomarzy膰, w艂a艣cicielu Superba II generacji? :lol:

_________________
Honda Civic VI iSR 娄 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT 娄 2008 - 2017

Skoda Superb III Sportline 娄 2017 -


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 wrz 2018, o 08:48 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: Jacek
Do艂膮czy艂(a): 18 gru 2016, o 17:24
Posty: 1084
Lokalizacja: Jaworzno
Samoch贸d: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 424PS/525Nm
sane napisa艂(a):
CLO27 napisa艂(a):
Kurde taki fajny w膮tek a ja tego sztrucla nawet nie widzia艂em..hehehe
rcz to naprawd臋 moim 1,8 po sofcie dyma艂em :D a smarta to ka偶da beznzyna 1,4 w superbie nawet obiedzie hahahhaahhaha鈥.jakie sportowe fury :D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: jak pocisn膮艂 wszystkich :lol: :lol: :lol: :lol:

A Ty co si臋 wypowiadasz na temat furek, o kt贸rych mo偶esz tylko pomarzy膰, w艂a艣cicielu Superba II generacji? :lol:


Ale z dyfuzorem :D

_________________
Skodilac - http://www.superbclub.pl/viewtopic.php?f=18&t=8398


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 wrz 2018, o 10:46 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 24 lis 2015, o 00:51
Posty: 9155
Lokalizacja: Nowy Sacz
Samoch贸d: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAB (152KM)
Aktualnie: 350 KM/435NM
sane napisa艂(a):
CLO27 napisa艂(a):
Kurde taki fajny w膮tek a ja tego sztrucla nawet nie widzia艂em..hehehe
rcz to naprawd臋 moim 1,8 po sofcie dyma艂em :D a smarta to ka偶da beznzyna 1,4 w superbie nawet obiedzie hahahhaahhaha鈥.jakie sportowe fury :D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: jak pocisn膮艂 wszystkich :lol: :lol: :lol: :lol:

A Ty co si臋 wypowiadasz na temat furek, o kt贸rych mo偶esz tylko pomarzy膰, w艂a艣cicielu Superba II generacji? :lol:

:lol: :lol: :lol: o kufa no w艂a艣nie...i jeszcze jakie艣 sztruclowate sIII w gnoj贸wie-leasing firmowe nie moje...aaaaaaa i najwa偶niejsze nufka na kredyt dla biedoty dacia doker

Kufaaaa to rzeczywi艣cie on ma w uuuujjjjjjjjj lepsze te fury :lol: ale bidota czym艣 si臋 musi pociesza膰....z drugiej jednak strony chyba mniejszy obciach dokerem ni偶 rcz-etem je藕dzi膰 :lol: :lol:

_________________
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 wrz 2018, o 11:28 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: Jacek
Do艂膮czy艂(a): 18 gru 2016, o 17:24
Posty: 1084
Lokalizacja: Jaworzno
Samoch贸d: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 424PS/525Nm
CLO27 napisa艂(a):
sane napisa艂(a):
CLO27 napisa艂(a):
Kurde taki fajny w膮tek a ja tego sztrucla nawet nie widzia艂em..hehehe
rcz to naprawd臋 moim 1,8 po sofcie dyma艂em :D a smarta to ka偶da beznzyna 1,4 w superbie nawet obiedzie hahahhaahhaha鈥.jakie sportowe fury :D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: jak pocisn膮艂 wszystkich :lol: :lol: :lol: :lol:

A Ty co si臋 wypowiadasz na temat furek, o kt贸rych mo偶esz tylko pomarzy膰, w艂a艣cicielu Superba II generacji? :lol:

:lol: :lol: :lol: o kufa no w艂a艣nie...i jeszcze jakie艣 sztruclowate sIII w gnoj贸wie-leasing firmowe nie moje...aaaaaaa i najwa偶niejsze nufka na kredyt dla biedoty dacia doker

Kufaaaa to rzeczywi艣cie on ma w uuuujjjjjjjjj lepsze te fury :lol: ale bidota czym艣 si臋 musi pociesza膰....z drugiej jednak strony chyba mniejszy obciach dokerem ni偶 rcz-etem je藕dzi膰 :lol: :lol:


Dokkerem popylam ostatnio... z relingami i na podtlenku :D

W zasadzie nie ma si臋 do czego dojeba膰, w 艣rodku mniej plastik贸w trzeszczy ni偶 w SIII :lol:

Fotel kierowcy ma jak膮艣 rurk臋 w poprzek w po艂owie plec贸w (co zajebi艣cie wkurwia), a w fotelu pasa偶era tego nie ma :ugeek:

_________________
Skodilac - http://www.superbclub.pl/viewtopic.php?f=18&t=8398


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 wrz 2018, o 13:35 
Offline
Moderator
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 10 pa藕 2014, o 10:52
Posty: 7430
Lokalizacja: 艁贸d藕
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
piramida napisa艂(a):
Kamracik, mi brakuje jeszcze przynajmniej z 50koni aby godnie za艂o偶y膰 tuningowe dok艂adki, p贸ki co musz臋 obej艣膰 si臋 smakiem :P

O kij... my艣la艂em, ze masz juz ponad, sorry, ze Ci臋 urazi艂em, ale nie wypisujesz sie jeszcze z forum, co? :mrgreen:

_________________
Obrazek
SIIFL


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 wrz 2018, o 15:17 
Offline

Imi臋: Piotr
Do艂膮czy艂(a): 12 sie 2012, o 12:21
Posty: 2902
Lokalizacja: Krak贸w
Samoch贸d: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 444PS/567Nm
Za raz si臋 wypisze jak mnie b臋dziecie nadal podkurwia膰 :lol:


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 wrz 2018, o 15:36 
Offline
Moderator
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 2 cze 2012, o 09:20
Posty: 11604
Lokalizacja: 艁贸d藕 - Wie艣 ELW
Samoch贸d: Superb III
Silnik: 2.0TSI (220KM)
Aktualnie: 313 KM / 419 Nm
piramida, Ty ciulu ...

:)

_________________
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuj臋 si臋 wykonywania 偶adnych modyfikacji w cudzych samochodach. Prosz臋 mnie o to nie pyta膰.


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 wrz 2018, o 16:01 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: Jacek
Do艂膮czy艂(a): 18 gru 2016, o 17:24
Posty: 1084
Lokalizacja: Jaworzno
Samoch贸d: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 424PS/525Nm
Enriquez napisa艂(a):
piramida, Ty ciulu ...

:)



a dlaczego "ciulu" z "ma艂ej" napisa艂e艣? :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Skodilac - http://www.superbclub.pl/viewtopic.php?f=18&t=8398


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 wrz 2018, o 16:08 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 8 wrz 2013, o 09:56
Posty: 5512
Lokalizacja: Wroc艂aw
Samoch贸d: Inny
Silnik: 2.0TDi SCW (240KM)
呕eby go bardziej podkurwi膰. I racja, bo co to za tuning jak nie ma 500+? ;)

_________________
Obrazek

Obrazek


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 wrz 2018, o 18:21 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 9 gru 2015, o 14:56
Posty: 5391
Lokalizacja: Warszawa
Samoch贸d: Superb III
Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)
Aktualnie: Co by tu pomodzi膰...
To tak jak w passaterii 240 kucy ;-)

_________________
Wilki nie przejmuj膮 si臋 tym co s膮dz膮 o nich barany...


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 wrz 2018, o 19:35 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 8 wrz 2013, o 09:56
Posty: 5512
Lokalizacja: Wroc艂aw
Samoch贸d: Inny
Silnik: 2.0TDi SCW (240KM)
Przecie偶 passat nie mia艂 偶adnego tuningu. Nie 艁ukaszuj tu ;)

_________________
Obrazek

Obrazek


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 wrz 2018, o 19:40 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 23 sty 2015, o 17:53
Posty: 14593
Lokalizacja: MS
Samoch贸d: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Jak to nie? Zdj膮艂es napisy z tylu !!

_________________
Nie b贸jcie si臋 by膰 premium.

#stayPremium :)


G贸ra
 Zobacz profil  
 
Offline

Posty: 199
Lokalizacja: Polska


G贸ra
Wy艣wietl posty nie starsze ni偶:  Sortuj wg  
Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 415 ]  Przejd藕 na stron臋 Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Nast臋pna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Nie mo偶esz rozpoczyna膰 nowych w膮tk贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w w膮tkach
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne u偶ytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL