Tylko, że mi chodzilo o to by połączyć czytanie znaków z aktywnym tempomatem... Ustawienia te co piszecie dotyczą trybu jazdy i czy tempomat ma szybciej czy wolniej reagować...
Elninjo pisze:Tylko, że mi chodzilo o to by połączyć czytanie znaków z aktywnym tempomatem... Ustawienia te co piszecie dotyczą trybu jazdy i czy tempomat ma szybciej czy wolniej reagować...
No tak, dodałem to w ramach ciekawostki, że przeszczepiają funkcje wprowadzone do Arteona do pozostałych aut MQB.
Funkcja, o której piszesz jest dostępna w Arteonie, więc może także i tę funkcję przeszczepią.
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017 Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
CybPL pisze:Do tej pory miałeś do wyboru przykładowo Comfort, Normal albo Sport. Przy płynnych ustawieniach możesz przesunąć suwak z normal minimalnie w stronę sport. Nie będzie to ani pełne normal ani pełne sport, coś pomiędzy. Z tego co widać na screenie są 4 stopnie pomiędzy pełnym sport a pełnym normal. To samo w stronę Comfort.
Dokładnie.
No i jeszcze dochodzi "Sport Plus" - suwak można przesunąć dalej niż w pozycję Sport.
Zmiany nastaw pomiędzy poszczególnymi trybami są tak delikatne (zwłaszcza sport - normal), że wprowadzenie takich suwaków to tylko gadżet. Nie wieżę, żeby człowiek był w stanie odczuć te drobne przesunięcia suwakiem.
Camillinhio pisze:Zmiany nastaw pomiędzy poszczególnymi trybami są tak delikatne (zwłaszcza sport - normal), że wprowadzenie takich suwaków to tylko gadżet. Nie wieżę, żeby człowiek był w stanie odczuć te drobne przesunięcia suwakiem.
W teście Arteona mówili, że czuć. Ja nie mam DCC, więc nie znam się i się nie wypowiem
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017 Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
CybPL pisze:Do tej pory miałeś do wyboru przykładowo Comfort, Normal albo Sport. Przy płynnych ustawieniach możesz przesunąć suwak z normal minimalnie w stronę sport. Nie będzie to ani pełne normal ani pełne sport, coś pomiędzy. Z tego co widać na screenie są 4 stopnie pomiędzy pełnym sport a pełnym normal. To samo w stronę Comfort.
Dokładnie.
No i jeszcze dochodzi "Sport Plus" - suwak można przesunąć dalej niż w pozycję Sport.
Zmiany nastaw pomiędzy poszczególnymi trybami są tak delikatne (zwłaszcza sport - normal), że wprowadzenie takich suwaków to tylko gadżet. Nie wieżę, żeby człowiek był w stanie odczuć te drobne przesunięcia suwakiem.
Nie wiem jak wygląda sprawa z suwakami, ale różnica pomiędzy normal a sport jest duża. Szczególnie przy przejazdach przez progi zwalniające. Może na autostradach czy równych drogach tak tego nie czuć, ale nierówności ukazują różnicę.
[\quote]Zmiany nastaw pomiędzy poszczególnymi trybami są tak delikatne (zwłaszcza sport - normal), że wprowadzenie takich suwaków to tylko gadżet. Nie wieżę, żeby człowiek był w stanie odczuć te drobne przesunięcia suwakiem.[/quote]
W Passacie te różnice są dużo mniej wyczuwalne niż w SIII - takie mam odczucia po teście obu tych aut. Prawdopodobnie dlatego że zawias Passata standardowo jest skonfigurowany bardziej twardo niż S III i nawet ustawianie comfort w VW jest bardziej twarde niż w SIII.
W SIII różnica pomiędzy ustawieniami comfort, a sport jest zdecydowanie wyczuwalna.
Hej, jesteśmy dystrybutorem OBDeleven w Polsce.
Gdybyście mieli jakieś problemy z aplikacją lub pytania możecie się z nami kontaktować przez email fphueldar@gmail.com
lub przez stronę http://www.obdeleven.pl
W OBDelewen kredyty które które są bonusowe (6 dziennie) jak je pobiorę, same się kasują. Czy to jest normalne? Może ktoś inny z tego korzysta? Na razie to obserwuję ale skasował mi już ok 100 kredytów. Teraz jak mam 302 dodaje jest 308 i nazajutrz próbuje pobrać i widzę że jest 302. Jakieś to jest oszustwo, u was też tak jest?
Jak sprawdzasz? Na dole aplikacji pokazują się różne głupoty, ale jak wejdziesz w potrójne "kreski" i swoje konto klikniesz to tam pokazuje się prawidłowo.