Strona 40 z 90

PowerBox/tunning do Superb SIII

: 21 sie 2019, o 14:14
autor: baarttbaartt
Hej dostałem ofertę na box od compsport Lodz za 3k z hamowaniem i strojeniem jednak nie na JB4 ale na jakims ichniejszym autorskim boxie.
Ma ktoś może już ten box do 2.0 272 od nich?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 21 sie 2019, o 19:04
autor: kmink
Tom-Tdi pisze:Forge i HG-Motorsport pasują bez cięcia plastików.
Rozumiem, że pasa przedniego tym bardziej nie trzeba ruszać?

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 21 sie 2019, o 19:07
autor: piramida
orlik pisze:Bierz pod uwagę Piotr, że GPF i nowe normy zabierają dużo w porównaniu do poprzedniej 280PS, trzeba by to wszystko usunąć i wtedy wyjdzie jak ma być. Ja od Compotów czekam już prawie miesiąc na wycenę i termin oraz czas roboty stage2(z możliwościa płynnego przejścia na stage3) albo od razu stage3.

Ps. Kmink, co proponujesz do jb4, aby maksymalnie z niego wyciągnąć ile trzeba, ale, żeby było w miarę bezpiecznie w sprawie gwarancji? Wolałbym jednak IC wsadzić z Wagnera i coś z wydechem zrobić, żeby autu lepiej się oddychało.
Co masz na myśli płynnego przejścia na stage 3? Stage 3 to inne turbo, inny dp i cały układ wydechowy, wkład pompy paliwa.

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 21 sie 2019, o 19:08
autor: piramida
kmink, przy forge nie trzeba ruszać pasa przedniego i praktycznie pasuje p&p

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 21 sie 2019, o 19:36
autor: orlik
piramida pisze: Co masz na myśli płynnego przejścia na stage 3? Stage 3 to inne turbo, inny dp i cały układ wydechowy, wkład pompy paliwa.
Chodzi mi o nie wchodzenie w stage 2+, tylko zrobienie tak stage 2, zeby w przyszłości właśnie wsadzić garreta, wkład pompy, korektę softu itp., czyli nie wymieniać rzeczy już raz wsadzanych. Dlatego pytam o te IC, bo jak one nie dźwigną 500+ to trzeba będzie wymieniać i jest to mniej opłacalne.

A druga sprawa nie wiem ile im schodzi ze zrobieniem stage2 i stage3 ani na ile wycenią, więc w związku z tym, że miałbym małe problemy logistyczne z brakiem auta i to 200km od domu, to możliwe że musiałbym podzielić to na dwa etapy.

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 21 sie 2019, o 19:55
autor: piramida
Jak masz budżet to nie baw się w pół środki tylko od razu rób stage 3, problem jest tylko jeden, jak ci przyjdzie sprzedać wóz to więcej jest roboty z powrotem do serii niż po stage 2 gdzie nawet wydechu nie ruszasz oprócz dp i środkowego tłumika. Na hybrydę szkoda kasy natomiast najtańszy i optymalny set to stage 2

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 21 sie 2019, o 19:57
autor: piramida
Po za tym stage 3 będzie w chuj droższy bo musisz zrobić cały wydech a oprócz tego wsadzić z 15k na garretta więc może się okazać że różnica w cenie pomiedzy stage 2 a stage 3 to okolice 23k uwzględniając robotę całego wydechu. Cooller ze stage 2 ogarnia 500+

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 21 sie 2019, o 20:13
autor: Tom-Tdi
kmink pisze:
Tom-Tdi pisze:Forge i HG-Motorsport pasują bez cięcia plastików.
Rozumiem, że pasa przedniego tym bardziej nie trzeba ruszać?

Dokładnie, piramida to potwierdził (on ma forge u siebie), ja natomiast HG (zależało mi na tym aby było bez jakiegokolwiek cięcia ze względu na TÜV-y itd.).

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 21 sie 2019, o 20:16
autor: Enriquez
Te Wasze Tuvy uwzględniają to, że auto może zardzewieć? Współczuję tych regulacji. To jest po prostu chore.

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 21 sie 2019, o 20:23
autor: kmink
Tom-Tdi pisze:
kmink pisze:
Tom-Tdi pisze:Forge i HG-Motorsport pasują bez cięcia plastików.
Rozumiem, że pasa przedniego tym bardziej nie trzeba ruszać?

Dokładnie, piramida to potwierdził (on ma forge u siebie), ja natomiast HG (zależało mi na tym aby było bez jakiegokolwiek cięcia ze względu na TÜV-y itd.).
Jakie masz temperatury w dolocie w upalne dni vs seryjny icek?

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 21 sie 2019, o 20:27
autor: orlik
piramida pisze:wsadzić z 15k na garretta
:shock: :shock: :shock:

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 21 sie 2019, o 20:30
autor: piramida
orlik pisze:
piramida pisze:wsadzić z 15k na garretta
:shock: :shock: :shock:
Przejście z 2+ na 3 w CS kosztuje 17k w przypadku superba więc nie są to już małe kwoty

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 21 sie 2019, o 20:44
autor: orlik
No tak, ale masz w tym też kolejne strojenie, montaż, więc za cholerę garret nie wyjdzie 15tysięcy, obstawiam kilka tysiecy więcej od peruna. Stage 3 powinien zamknąć się w okolicach 25-27tys, a stage 2 w okolicach 10-12tys, ale to moje gdybanie.
Piotr i podstawowe pytanie, ile to trwało u Ciebie zamontowaniem wszystkiego, czyli od podstawienia auta do odbioru.

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 21 sie 2019, o 21:31
autor: Tom-Tdi
Enriquez pisze:Te Wasze Tuvy uwzględniają to, że auto może zardzewieć? Współczuję tych regulacji. To jest po prostu chore.
Niestety. Wtedy już nie podbijają.

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 21 sie 2019, o 21:44
autor: Tom-Tdi
kmink pisze:

Jakie masz temperatury w dolocie w upalne dni vs seryjny icek?
Tom-Tdi pisze:

Dzisiaj była okazja poganiac porządnie po autostradzie z predkosciami dobrze ponad 200km/h.
Auto ciągnie bez żadnej zadyszki do samego końca licznika i nie puchnie po kilku mocnych przyspieszeniach przy wysokich prędkościach.
Po takiej 40-kilometrowej trasie, w 22-stopniowej temperaturze:
-temp oleju to max 108-110 stopni
-temp oleju DSG 94stopnie
-temp w dolocie 28-30stopni (co mnie pozytywnie zaskoczylo), cooler robi robotę i przy normalnej jeździe autostradowej (150-180) jest tylko 2-4stopnie więcej niż na zewnątrz.

Jeśli chodzi o serię to nie wypowiem się bo nie sprawdziłem tego wtedy.