PowerBox/tunning do Superb SIII

Moderator: Elninjo

Awatar użytkownika
orlik
Posty: 1405
Rejestracja: 16 lis 2016, o 23:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: Inny
Aktualnie: 272KM
Lokalizacja: RZ

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: orlik » 21 sie 2019, o 13:42

któryś z tych dwóch przyjmuje na klatę 500+? Bo nie chciałbym dwa razy kupować w przyszłości ICka.
Wagner nie wchodzi P&P do superba?

Awatar użytkownika
JacekRS
Posty: 1314
Rejestracja: 18 gru 2016, o 17:24
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 430PS/535Nm
Imię: Jacek
Lokalizacja: Jaworzno

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: JacekRS » 21 sie 2019, o 14:13

Wagner wchodzi, wiem bo mam. W jednym miejscu zatrzask nie chce wskoczyć i tyle... wystarczy coś dosłownie pilnikiem podpiłować, Frog chciał mi to ogarnąć, ale nie miałem czasu z tym do niego jechać, złapałem trytytką i tak już zostało;) Czy przyjmuje 500+ to nie wiem, trzeba by zapytać kogoś kto ma 500+ zainstalowanie :)

Awatar użytkownika
baarttbaartt
Posty: 58
Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 272
Imię: Bartek

PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: baarttbaartt » 21 sie 2019, o 14:14

Hej dostałem ofertę na box od compsport Lodz za 3k z hamowaniem i strojeniem jednak nie na JB4 ale na jakims ichniejszym autorskim boxie.
Ma ktoś może już ten box do 2.0 272 od nich?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
kmink
Posty: 232
Rejestracja: 14 mar 2018, o 15:10
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (220KM)
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Poznań

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: kmink » 21 sie 2019, o 19:04

Tom-Tdi pisze:Forge i HG-Motorsport pasują bez cięcia plastików.
Rozumiem, że pasa przedniego tym bardziej nie trzeba ruszać?

Awatar użytkownika
piramida
Posty: 3379
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: ~450PS
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: piramida » 21 sie 2019, o 19:07

orlik pisze:Bierz pod uwagę Piotr, że GPF i nowe normy zabierają dużo w porównaniu do poprzedniej 280PS, trzeba by to wszystko usunąć i wtedy wyjdzie jak ma być. Ja od Compotów czekam już prawie miesiąc na wycenę i termin oraz czas roboty stage2(z możliwościa płynnego przejścia na stage3) albo od razu stage3.

Ps. Kmink, co proponujesz do jb4, aby maksymalnie z niego wyciągnąć ile trzeba, ale, żeby było w miarę bezpiecznie w sprawie gwarancji? Wolałbym jednak IC wsadzić z Wagnera i coś z wydechem zrobić, żeby autu lepiej się oddychało.
Co masz na myśli płynnego przejścia na stage 3? Stage 3 to inne turbo, inny dp i cały układ wydechowy, wkład pompy paliwa.

Awatar użytkownika
piramida
Posty: 3379
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: ~450PS
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: piramida » 21 sie 2019, o 19:08

kmink, przy forge nie trzeba ruszać pasa przedniego i praktycznie pasuje p&p

Awatar użytkownika
orlik
Posty: 1405
Rejestracja: 16 lis 2016, o 23:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: Inny
Aktualnie: 272KM
Lokalizacja: RZ

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: orlik » 21 sie 2019, o 19:36

piramida pisze: Co masz na myśli płynnego przejścia na stage 3? Stage 3 to inne turbo, inny dp i cały układ wydechowy, wkład pompy paliwa.
Chodzi mi o nie wchodzenie w stage 2+, tylko zrobienie tak stage 2, zeby w przyszłości właśnie wsadzić garreta, wkład pompy, korektę softu itp., czyli nie wymieniać rzeczy już raz wsadzanych. Dlatego pytam o te IC, bo jak one nie dźwigną 500+ to trzeba będzie wymieniać i jest to mniej opłacalne.

A druga sprawa nie wiem ile im schodzi ze zrobieniem stage2 i stage3 ani na ile wycenią, więc w związku z tym, że miałbym małe problemy logistyczne z brakiem auta i to 200km od domu, to możliwe że musiałbym podzielić to na dwa etapy.

Awatar użytkownika
piramida
Posty: 3379
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: ~450PS
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: piramida » 21 sie 2019, o 19:55

Jak masz budżet to nie baw się w pół środki tylko od razu rób stage 3, problem jest tylko jeden, jak ci przyjdzie sprzedać wóz to więcej jest roboty z powrotem do serii niż po stage 2 gdzie nawet wydechu nie ruszasz oprócz dp i środkowego tłumika. Na hybrydę szkoda kasy natomiast najtańszy i optymalny set to stage 2

Awatar użytkownika
piramida
Posty: 3379
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: ~450PS
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: piramida » 21 sie 2019, o 19:57

Po za tym stage 3 będzie w chuj droższy bo musisz zrobić cały wydech a oprócz tego wsadzić z 15k na garretta więc może się okazać że różnica w cenie pomiedzy stage 2 a stage 3 to okolice 23k uwzględniając robotę całego wydechu. Cooller ze stage 2 ogarnia 500+

Awatar użytkownika
Tom-Tdi
Posty: 3202
Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 395KM / 515Nm
Lokalizacja: Augsburg

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: Tom-Tdi » 21 sie 2019, o 20:13

kmink pisze:
Tom-Tdi pisze:Forge i HG-Motorsport pasują bez cięcia plastików.
Rozumiem, że pasa przedniego tym bardziej nie trzeba ruszać?

Dokładnie, piramida to potwierdził (on ma forge u siebie), ja natomiast HG (zależało mi na tym aby było bez jakiegokolwiek cięcia ze względu na TÜV-y itd.).

Awatar użytkownika
Enriquez
Posty: 12650
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TSI (190KM)
Aktualnie: 313 KM / 419 Nm
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: Enriquez » 21 sie 2019, o 20:16

Te Wasze Tuvy uwzględniają to, że auto może zardzewieć? Współczuję tych regulacji. To jest po prostu chore.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.

Awatar użytkownika
kmink
Posty: 232
Rejestracja: 14 mar 2018, o 15:10
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (220KM)
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Poznań

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: kmink » 21 sie 2019, o 20:23

Tom-Tdi pisze:
kmink pisze:
Tom-Tdi pisze:Forge i HG-Motorsport pasują bez cięcia plastików.
Rozumiem, że pasa przedniego tym bardziej nie trzeba ruszać?

Dokładnie, piramida to potwierdził (on ma forge u siebie), ja natomiast HG (zależało mi na tym aby było bez jakiegokolwiek cięcia ze względu na TÜV-y itd.).
Jakie masz temperatury w dolocie w upalne dni vs seryjny icek?

Awatar użytkownika
orlik
Posty: 1405
Rejestracja: 16 lis 2016, o 23:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: Inny
Aktualnie: 272KM
Lokalizacja: RZ

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: orlik » 21 sie 2019, o 20:27

piramida pisze:wsadzić z 15k na garretta
:shock: :shock: :shock:

Awatar użytkownika
piramida
Posty: 3379
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: ~450PS
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: piramida » 21 sie 2019, o 20:30

orlik pisze:
piramida pisze:wsadzić z 15k na garretta
:shock: :shock: :shock:
Przejście z 2+ na 3 w CS kosztuje 17k w przypadku superba więc nie są to już małe kwoty

Awatar użytkownika
orlik
Posty: 1405
Rejestracja: 16 lis 2016, o 23:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: Inny
Aktualnie: 272KM
Lokalizacja: RZ

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: orlik » 21 sie 2019, o 20:44

No tak, ale masz w tym też kolejne strojenie, montaż, więc za cholerę garret nie wyjdzie 15tysięcy, obstawiam kilka tysiecy więcej od peruna. Stage 3 powinien zamknąć się w okolicach 25-27tys, a stage 2 w okolicach 10-12tys, ale to moje gdybanie.
Piotr i podstawowe pytanie, ile to trwało u Ciebie zamontowaniem wszystkiego, czyli od podstawienia auta do odbioru.

ODPOWIEDZ