Forum Skoda Superb
http://www.superbclub.pl/

PowerBox/tunning do Superb SIII
http://www.superbclub.pl/viewtopic.php?f=58&t=7296
Strona 36 z 39

Autor:  heretic [ 14 kwi 2019, o 14:50 ]
Tytuł:  Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

kmink napisał(a):
Jak jeszcze GPFa nie wsadzali to seryjny wydech w SIII już był restrykcyjny, a co dopiero po wsadzeniu filtra. Superby bez GPFa wychodziły w serii po 300-310KM, a z GPFem po 285-300KM...a po modzie bez filtra 350-360, a z filtrem 335-345. Mówimy o Superbie, nie o żadnym Golfie.

W Superbie przed GPF główną restrykcją wydechu był tłumik środkowy. GPFy są takie same w Golfie R i Superbie 272, więc skoro w Golfie da się zrobić prawie 400KM z GPF to i w Superbie nie będzie on większym problemem (tylko ten nieszczęsny tłumik środkowy). Jeśli ktoś chce żeby wyglądało 'fabrycznie', to Piramida podesłał namiar na mod tłumika środkowego + box/soft, sądzę że powinno to dać 350+, a naprawdę dowiemy się jak ktoś to zrobi :P
Mój samochód będzie robiony w CS jak przyjdzie DP (mam nadzieję że między świętami a długim weekendem) to zobaczymy jaka jest różnica Golf R vs Superb przy tych samych modyfikacjach.

Lukasz_123 napisał(a):
piramida napisał(a):
MG ma w ofercie modyfikację środkowego tłumika gdzie zewnątrz wygląd zostaje seryjny, cena 1000zł z montażem


Możesz dać jakieś namiary.

http://www.mgmotorsport.pl

Autor:  sane [ 14 kwi 2019, o 16:53 ]
Tytuł:  Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

heretic napisał(a):
W Superbie przed GPF główną restrykcją wydechu był tłumik środkowy. GPFy są takie same w Golfie R i Superbie 272, więc skoro w Golfie da się zrobić prawie 400KM z GPF to i w Superbie nie będzie on większym problemem

Tyle, że w R-ce z GPFem nie ma w ogóle środkowego...

Marekb napisał(a):
A ktoś próbował po zrobieniu mapy jeszcze dokładać boxa?

W Polsce znam jedną osobę, a co? W USA bardzo popularne. Jak zrobione z głową to działa elegancko.

Autor:  kmink [ 15 kwi 2019, o 06:49 ]
Tytuł:  Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

No popatrz, a jednak się nie da zrobić BOXem więcej jak 340-345KM.
Chyba ze zakładasz jakiś shitt, a wszystkie BOXy na rynku do TSI poza JB4 to shitt...wtedy takie urzadzeniewymusza naECU ponadnoratywne parametry. Sprzedaje dużo BOXow, różnych i na TSI ćwiczyłem wszystko włącznie z BOXem zabawką od CS. Tłumacze Ci że się nie da tego zrobić bezpiecznie to się nie da. Koniec kropka. Możesz sobie co najwyżej żyć w przekonaniu, że jest inaczej ;)

W wersji bez GPF i bez ruszania tłumika robi się z JB4 Ok 350-360, a po modzie wydechu 370-380....400 bez ICka nie wyjdzie, chyba że w górach ;) Ale wtedy tez seria będzie musiała mieć z 320.

Autor:  heretic [ 15 kwi 2019, o 07:26 ]
Tytuł:  Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Nie kolego, twierdziłeś że modyfikacja wydechu bez usuwania gpf nie ma sensu i w tej kwestii się z Tobą nie zgadzam, szczególnie jeśli ktoś chce boxa, czyli zachować pozory posiadania gwarancji. Wtedy modyfikacja tłumika środkowego, tak żeby wyglądał jak seria + box i powinno to 350 pęknąć.
Swoją drogą nieźle musisz koksować na tym jb4 żeby przy seryjnym wydechu dostać 340-345km, większość tunerów obiecuje ok 20km mniej po samym programie w 272.

Autor:  CLO27 [ 15 kwi 2019, o 07:36 ]
Tytuł:  Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

pomiary pomiarami...pojedziesz do krematorów to ci po boxie wypluje 360 koni, trzeba to sprawdzić face to face bo inaczej to gdybanie...różnie po prostu hamownie pokazują i dla mnie te 10 kuniuf to zawsze w granicy błędu i w normalnym poruszaniu się bez różnicy...

Autor:  orlik [ 15 kwi 2019, o 09:06 ]
Tytuł:  Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Panowie, namierzył ktoś już jaka jest różnica w chłodnicy pod haka i bez haka?

kmink, myślisz, że przy zmianie ICKa już będzie gwarancja out z automatu? I kto na podkarpaciu jest w stanie dobrze wystroić JB4?
Z cały szacunkiem mówię otwarcie, że do Ciebie nie podjadę, bo ode mnie do Poznania ze strojeniem to jest wycieczka na minimum dwa dni :(

Piotr dzięki, będę kontaktował się z MG w sprawie środkowego, i dowiem się co mają do zaoferowania z GPF, żeby go nie było a wyglądało, że jest ;)

Plan mam taki, przygotować wszystko pod około 360-400ps, żeby nie rzucało się w oczy i zamontować JB4, a później żeby gładko wejść od razu w 500+

Autor:  heretic [ 15 kwi 2019, o 09:40 ]
Tytuł:  Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Mnie w mg proponowali dp z gpf albo bez, o innych opcjach nie było mowy, chociaż nie nalegałem na udawanie że gpf jest. Przy opcji dp z gpf wstawiają tam Twój fabryczny, więc wtedy będzie problem z ewentualnym powrotem do serii bo fabryczny dp będzie przynajmniej częściowo pocięty.
Z tego co pamiętam CS'y mówiły że trzeba jakieś plastiki przycinać żeby zmieścić większy IC, więc jak ktoś będzie szukał to znajdzie że grzebane. Pytanie czy będą chcieli Ci uwalić gwarancję i czy będą szukać. ;)

Autor:  sane [ 15 kwi 2019, o 15:02 ]
Tytuł:  Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

orlik napisał(a):
kmink, myślisz, że przy zmianie ICKa już będzie gwarancja out z automatu? I kto na podkarpaciu jest w stanie dobrze wystroić JB4?

Ja Ci mogę wystroić zdalnie, na podstawie logów z ulicy, i piszę to serio.
Co do IC, to w moim przypadku ASO nic nie mówiło. Ale jak będą się chcieli przyczepić to oczywiście mogą ;)
Na pewno gorzej jest z DP, bo to już zmienia bezwładność układu wydechowego i turbo inaczej pompuje.

heretic napisał(a):
Swoją drogą nieźle musisz koksować na tym jb4 żeby przy seryjnym wydechu dostać 340-345km, większość tunerów obiecuje ok 20km mniej po samym programie w 272.

Pierwsze słyszę... Zdaje się, że wspomniany przez Ciebie CS zrobił Stage 1 w 7R 375KM.

Autor:  heretic [ 15 kwi 2019, o 21:19 ]
Tytuł:  Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

W 7R, w Superbie 272 mówili że stage 1 to 320-330km, w końcu, jak nie raz w tym wątku było zauważone, superb ma inny wydech niż Golf.

Autor:  sane [ 16 kwi 2019, o 07:57 ]
Tytuł:  Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

heretic napisał(a):
W 7R, w Superbie 272 mówili że stage 1 to 320-330km

Czyli z JB4 da się wykrzesać więcej... i tyle w temacie ;)

Autor:  JacekRS [ 17 kwi 2019, o 10:06 ]
Tytuł:  Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

orlik napisał(a):
Plan mam taki, przygotować wszystko pod około 360-400ps, żeby nie rzucało się w oczy i zamontować JB4, a później żeby gładko wejść od razu w 500+


Nie zapomnij o heblach i zawieszeniu - bezpieczeństwo "The First"!

heretic napisał(a):
Z tego co pamiętam CS'y mówiły że trzeba jakieś plastiki przycinać żeby zmieścić większy IC,


Nic nie trzeba ciąć, nawet Wagner wchodzi jak się chce bez jakiegokolwiek "piłowania".

Autor:  orlik [ 17 kwi 2019, o 10:56 ]
Tytuł:  Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

JacekRS napisał(a):
Nie zapomnij o heblach i zawieszeniu - bezpieczeństwo "The First"!

Jasna sprawa ;) na pierwszy strzał wejdą sprężyny eibacha + grubsze gumy na tył i końcówki z RS, bo już wszystko czeka w pudełku od 5 miesięcy na strychu, ale doczekam jeszcze rozpórki od Górnego, żeby za jednym razem wszystko zrobić.

Co do hamulców, wyjeżdżę ten komplet fabryczny, bo jest funkiel nówka więc szkoda jeszcze ściągać, (nie jeżdżę obecnie +200), i wtedy będziemy wymieniać :)

Autor:  sane [ 17 kwi 2019, o 12:53 ]
Tytuł:  Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Sprężyny Eibacha bezpieczeństwa raczej nie poprawią :/ Auto zachowuje się gorzej niż na serii.

Autor:  orlik [ 17 kwi 2019, o 12:59 ]
Tytuł:  Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Poważnie?

Autor:  CLO27 [ 17 kwi 2019, o 13:00 ]
Tytuł:  Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

No jak same springi to może być różnie...

Strona 36 z 39 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/