Strona 30 z 90

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 5 kwie 2018, o 11:36
autor: marasmus007
kmink pisze:
marasmus007 pisze:
kmink pisze:No to macie znowu temat do dywagacji: https://www.facebook.com/TuneFORCE/post ... 3707593526 :D
JB4 w Tuneforce wraz ze strojeniem i hamowanią kosztuje 3000 zł , za tyle kasy to jest chiptuning wraz z programem skrzyni DSG , pytanie czy warto ?
Program w ECU i TCU - 2500zł, a w moim wypadku mogę powiedzieć, że free ale ja do siebie wsadzam JB4, z tym że ja nie mam zamiaru robić w tym samochodzie jakiejś mega dużej mocy. 350-360/450-460 będzie ok jak na rodzinne kombi. Gwarancje mam na 4y lata, więc nie będę czekał na możliwość bezstresowego programowania, a seria jedzie za słabo, żeby się tym męczyć :lol:

Żeby było jasne, ja także cały czas mam dylemat związany z gwarancją i modyfikacjami po przeprawie z 1.8TSI w poprzednim aucie. Moc w granicach 360KM jest zupełnie OK, ale cały czas skrzynia bez programu pracuje umówmy sie bardzo kiepsko. Natomiast jeżeli chodzi o firme Tuneforce to robiłem u nich 2 razy program i byłem bardzo zadowolny więc tutaj nie ma nic do zarzucenia a wręcz przeciwnie, po prostu nie miałem do czynienia z boxami wcześniej ot co.

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 5 kwie 2018, o 21:37
autor: piramida
Box ma ta przewagę że wyjmujesz i sprzedajesz, jak ktoś nie ma zamiaru długo jeździć samochodem lub oddaje leasing to chyba nic lepszego nie ma niż jb4

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 6 kwie 2018, o 13:53
autor: Tom-Tdi
Nie znam się na boxach, ale jak drążyłem temat swego czasu to żaden tuner nie dawał gwarancji, że "jutro" box będzie nadal niewidoczny (nawet po odpięciu), także wszyscy się ogłaszają, ale jak przyjdzie do konkretów to rura mięknie...

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 7 kwie 2018, o 16:50
autor: piramida
Jeden po boxie czy sofcie miał uznaną gwarancję na wymianę silnika a u innego nawet po wyjęciu boxa, serwis wiedział że był mimo że nic nawet nie było naprawiane tak że z tymi boxami to taka śliska sprawa. Zawsze powtarzam, grzebiesz cokolwiek w silniku to bierzesz ewentualne awarię na klatę a nie udajesz jelenia jakby nigdy nic.

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 12 kwie 2018, o 12:34
autor: darcus
Możecie polecić firmę ze Śląska, która wykona chipa dla TDI 2.0 150KM? Chodzi o ludzi którzy znają się na rzeczy, robią to sprawnie, są efekty a silnik nie ucierpi na tym

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 12 kwie 2018, o 13:34
autor: sane
darcus pisze:Możecie polecić firmę ze Śląska, która wykona chipa dla TDI 2.0 150KM? Chodzi o ludzi którzy znają się na rzeczy, robią to sprawnie, są efekty a silnik nie ucierpi na tym
Compsport lub Digitun

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 12 kwie 2018, o 14:14
autor: kmink
Cinsoft w Gliwicach albo GCS w Krakowie

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 12 kwie 2018, o 15:17
autor: CLO27
Nie znam tego cin....

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 12 kwie 2018, o 15:30
autor: kmink

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 17 kwie 2018, o 11:36
autor: marasmus007
kmink pisze:
marasmus007 pisze:
kmink pisze:No to macie znowu temat do dywagacji: https://www.facebook.com/TuneFORCE/post ... 3707593526 :D
JB4 w Tuneforce wraz ze strojeniem i hamowanią kosztuje 3000 zł , za tyle kasy to jest chiptuning wraz z programem skrzyni DSG , pytanie czy warto ?
Program w ECU i TCU - 2500zł, a w moim wypadku mogę powiedzieć, że free ale ja do siebie wsadzam JB4, z tym że ja nie mam zamiaru robić w tym samochodzie jakiejś mega dużej mocy. 350-360/450-460 będzie ok jak na rodzinne kombi. Gwarancje mam na 4y lata, więc nie będę czekał na możliwość bezstresowego programowania, a seria jedzie za słabo, żeby się tym męczyć :lol:

JB4 juz zamontowane i zestrojoone ??

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 17 kwie 2018, o 16:40
autor: kmink
Nieee...datę produkcji mam na 22 tydzień :)

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 18 kwie 2018, o 07:35
autor: marasmus007
kmink pisze:Nieee...datę produkcji mam na 22 tydzień :)

Aaaaaa to chyba będę szybszy :)

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 23 kwie 2018, o 23:04
autor: venom200
Wojtekk pisze:Fajny ten box :) przyrosty jak stage 1 w compsport.

A propos wykrywania zmian na przeglądzie. Właśnie jestem po pierwszym przeglądzie (30kkm). Poza zwykłymi wymianami zgłosiłem trzeszczące zawieszenie - po paru jazdach panowie uznali ze zdemontują wahacze przednie, posmarowali jakieś tuleje i zamontowali z powrotem. Dodatkowo poprawili brzęczące przewody paliwowe.

Nie zauważyli zmiany softu, wydechu a tych plastików z dolotu przy wymianie filtra :)
Kurde mi też troszkę skrzypi zawias

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 25 maja 2018, o 08:10
autor: Lukasz_123
marasmus007 Widzę, że masz założony box JB4. Napisz jak to się sprawuje.
Robiłeś w TuneFORCE ? Jaka wyszła seria przed boxem, masz jakieś wykresy ? I ostatnie pytanie czy łatwo się go zakłada / zdejmuje ?
Z góry dzięki za odpowiedzi.

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 25 maja 2018, o 12:15
autor: marasmus007
Lukasz_123 pisze:marasmus007 Widzę, że masz założony box JB4. Napisz jak to się sprawuje.
Robiłeś w TuneFORCE ? Jaka wyszła seria przed boxem, masz jakieś wykresy ? I ostatnie pytanie czy łatwo się go zakłada / zdejmuje ?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Hej, tak mam założony JB4 , i najwięcej informacji na ten temat otrzymałbyś od użytkownika KMINK. Robiłem to w TuneForce w Poznaniu i spokojnie mogę polecić tym bardziej, że nie była to pierwsza robota u nich, gdyż wcześniej robiłem u nich 2 inne auta i także byłem bardzo zadowolony (profesjonalne podejście , miło i bezproblemowo)
Wracając do meritum , auto zhamowane wyszło 306KM (mam wywalony grill pod filtrem powietrza i założony filtr powietrza MAHLE LX3502)i tu cały bajer boxa bo zostały mi zrobione 2 mapy pierwsza do jazdy codziennej 350KM /423Nm i druga bardziej wysilona 370KM / 462Nm. Fajne jest to że masz apke na telefon gdzie po zalogowaniu możesz zmieniać samodzielnie mapy, do tego są odczyty różnych parametrów w trybie rzeczywistym, wszystko sobie parametryzujesz. Nie ma żadnego szarpania skrzynią , oczywiście punkty zmiany biegów pozostały na tym samym poziomie, ale teraz jak by lepiej auto sobie z tym radziło. Znacząco zmniejszył się lag pedału gazu, teraz auto prawidłowo reaguje na wciśnięcie. Jeżeli chodzi o montaż i demontaż to o ile 2 wtyczki bardzo łatwo się rozpina to jest wtyczka do sondy lambda, która jest od dołu auta i wówczas trzeba odkręcić osłonę dolną aby to zrobić, więc trzeba by lewarować auto, ale myślę że problemu z tym większego nie będzie.
Tak czy inaczej to jest zupełnie inne auto, ja jestem mega zadowolony.