PowerBox/tunning do Superb SIII

Awatar użytkownika
whity
Posty: 14835
Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Lokalizacja: MS

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: whity »

Btw: miałem racechipa w A6 4g 1.8tfsi i byłem bardzo zadowolony :P
Nie bójcie się być premium.

#stayPremium :)
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13584
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: Enriquez »

kmink pisze:
Enriquez pisze:Heh, a skąd Ty wiesz ile zapłaciłem i czy w ogóle ???
Stary mam to gdzieś ile zapłaciłeś ale wiem ile to pudełko kosztuje, bo mam je w ofercie.
Uważam, że jest lipne i tyle. Jak nie płaciłeś to tym lepiej ;) Bo za darmo to można je wziąć
Więc nie mów, że przepłaciłem.
A co byś polecił? Bo faktycznie lipton z tym race chipem w tym silniku (2.0 tdi 110 kW), albo ja mam coś z czuciem...
Coś jednak podejrzewam, że te wszystkie boxy, niezależnie od ceny są uja warte.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Awatar użytkownika
kmink
Posty: 245
Rejestracja: 14 mar 2018, o 14:10
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Poznań

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: kmink »

Przy niektórych silnikach BOXy dziakają bardzo fajnie ale w przypadku nowych 2.0TDI niestety sterownik silnika i soft ograniczają możliwości i przyrosty. Realnie będzie więcej o ok 15KM/40Nm i to jest maks. Lepiej jak w serii ale tylka nie urywa, dlatego my dobrych aut polecamy Vtecha, bo wychodzi zdecydowanie taniej, a przyrosty są na podobnym poziomie.
Jeśli chodzi o turbo benzyny, to tam gdzie jest możliwość wsadzamy JB4. Pomimo tego że jest drogi i zarabiam na nim najmniej. Testowałem wszystkie popularne rozwiązania. Niektóre dają fajne przyrosty ale co z tego jak AFR, czy inne parametry są niebezpieczne dla silnika.
Awatar użytkownika
siemi1
Posty: 2345
Rejestracja: 25 mar 2013, o 14:13
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Aktualnie: 2.0 TDi 200KM
Lokalizacja: Wawa_Bemowo

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: siemi1 »

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 891&type=3. Na fb ktos wkleil stageb4 470KM fsjnie wygladaja te koncowki.

Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
Domówka:
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
huzar24
Posty: 76
Rejestracja: 22 gru 2011, o 12:42
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Poznań

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: huzar24 »

Pierwszy tysiąc km z JB4 od Kmink-a z TuneForce zrobiony.
Hamownia pokazała, że zamiast 272 fabrycznych KM było 290.
JB4 dostrojone pod samochód dało przyrost na 330KM i 430Nm (z 350).
Wrażenia z jazdy? Dla mnie bomba.
Żadnego szarpania skrzynią, super elastyczność i płynność w zmianie biegów. Najbardziej odczułem przyrosty przy spokojnej jeździe. Wcześniej, żeby wykrzesać więcej mocy musiałem mocniej wbić pedał gazu co powodowało redukcję i "kopnięcie w plecy". Teraz delikatne dociskanie gazu wystarcza do szybkiego wzrostu prędkości przy płynnej pracy skrzyni.
A jak wbiję mocniej to jest ogień:-)
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2978
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: orlik »

seria wypluła 350nm? Czy sugerujesz się danymi z katalogu?
huzar24
Posty: 76
Rejestracja: 22 gru 2011, o 12:42
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Poznań

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: huzar24 »

Jeśli mnie pamięć nie myli było 353Nm. Jutro wrzucę dane z hamowni, nie mam przy sobie.
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4011
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: piramida »

Raczej było więcej tego momentu niż 353
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4011
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: piramida »

Rzeczywiście, wartość momentu niemalże katalogowa, szkoda że silnik nie dokręcony do odcinki czyli około 6700 bo pewnie moc by wyszła większa tak na serii jak i po modzie
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2978
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: orlik »

Bierz pod uwagę Piotr, że GPF i nowe normy zabierają dużo w porównaniu do poprzedniej 280PS, trzeba by to wszystko usunąć i wtedy wyjdzie jak ma być. Ja od Compotów czekam już prawie miesiąc na wycenę i termin oraz czas roboty stage2(z możliwościa płynnego przejścia na stage3) albo od razu stage3.

Ps. Kmink, co proponujesz do jb4, aby maksymalnie z niego wyciągnąć ile trzeba, ale, żeby było w miarę bezpiecznie w sprawie gwarancji? Wolałbym jednak IC wsadzić z Wagnera i coś z wydechem zrobić, żeby autu lepiej się oddychało.
Awatar użytkownika
kmink
Posty: 245
Rejestracja: 14 mar 2018, o 14:10
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Poznań

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: kmink »

W superbie trzba zrobic mod wydechu i do tego JB4 i więcej bym nic nie rzeżbił w aucie na gwarancji zwłaszcza, że przy wsadzaniu większego ICka trzeba ciąc pas przedni - co mnie osobiście zniechęca na tyle, że tego nie robię. Wolę mniejszą moc niż ewentualne problemy przy jakimś dzwonie, gdy auto poskłada się nie tak jak powinno albo rzeczoznawca powie że mam cięty pas przedni i wypną się na wypłatę odszkodowania. Wkładaliśmy ICki do Gofów R i Seatów i nigdzie nie trzeba było nic ciąć, tylko w Seatach kilka plastików nieistotnych dla bezpieczeństwa ale w Superbie ponoć jest większa rzeźba.
Awatar użytkownika
Tom-Tdi
Sponsor
Sponsor
Posty: 3353
Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 395KM / 515Nm
Lokalizacja: Augsburg

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: Tom-Tdi »

Forge i HG-Motorsport pasują bez cięcia plastików.
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2978
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: orlik »

któryś z tych dwóch przyjmuje na klatę 500+? Bo nie chciałbym dwa razy kupować w przyszłości ICka.
Wagner nie wchodzi P&P do superba?
Awatar użytkownika
JacekRS
Posty: 1420
Rejestracja: 18 gru 2016, o 16:24
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 430PS/535Nm
Imię: Jacek
Lokalizacja: Jaworzno

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: JacekRS »

Wagner wchodzi, wiem bo mam. W jednym miejscu zatrzask nie chce wskoczyć i tyle... wystarczy coś dosłownie pilnikiem podpiłować, Frog chciał mi to ogarnąć, ale nie miałem czasu z tym do niego jechać, złapałem trytytką i tak już zostało;) Czy przyjmuje 500+ to nie wiem, trzeba by zapytać kogoś kto ma 500+ zainstalowanie :)
ODPOWIEDZ