reset DSG
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
reset DSG
Wg internetu można zresetować dsg.
Zrobiłem to i nie wiem czy to placebo czy faktycznie płynniej teraz działa?
Instrukcja:
Włączyć zaplon, wcisnąć gaz do dechy (kick down), odczekać 20sek, wyłączyć zaplon, puścić gaz ( poruszać uszami, i zawyć)
Urban legend czy prawdą?
Zrobiłem to i nie wiem czy to placebo czy faktycznie płynniej teraz działa?
Instrukcja:
Włączyć zaplon, wcisnąć gaz do dechy (kick down), odczekać 20sek, wyłączyć zaplon, puścić gaz ( poruszać uszami, i zawyć)
Urban legend czy prawdą?
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: reset DSG
Z gazem nie, nie te czasy Miał wyłączony silnik przecież, zapłon jest bez uruchomionego silnika.
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: reset DSG
Na zapłonie glupku:)zubrzyk pisze:trzymałeś go 20 sekund na P z gazem do dechy ?
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: reset DSG
Nie, wkurzal o mnie ze przy lekkim gazie np na zakręcie zamiast trzymać trójki (która już wcześniej byla) nagle biją dwójkę i czarpie niepotrzebnie.
To tym rescie ładnie trzymał trojke...i w ogóle lepiej (plynniej) zmieniał biegi
Więc nie wiem czy to przypadek czy faktycznie coś jest inaczej
To tym rescie ładnie trzymał trojke...i w ogóle lepiej (plynniej) zmieniał biegi
Więc nie wiem czy to przypadek czy faktycznie coś jest inaczej
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 5 gru 2015, o 16:30
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Jędrzejów
Re: reset DSG
Jak na zakręcie zmienia bieg,to pomyśl chwilę.
Na jakiej zasadzie działają automatyczne skrzynie,w jaki sposób są sterowane.
Jak już się dowiesz to pewnie znajdziesz też zapis o sprawdzeniu stanu oleum.
Adaptacja nie pomoże jak traci ciśnienie w wyniku działania siły odśrodkowej,wiesz pewnych praw fizyki oszukać się nie da.
Pewni producenci stosują nawet specjalne przegrody aby olej w takich sytuacjach nie przemieszzczał się na jedną stronę zbyt gwałtownie-szybko.
Na jakiej zasadzie działają automatyczne skrzynie,w jaki sposób są sterowane.
Jak już się dowiesz to pewnie znajdziesz też zapis o sprawdzeniu stanu oleum.
Adaptacja nie pomoże jak traci ciśnienie w wyniku działania siły odśrodkowej,wiesz pewnych praw fizyki oszukać się nie da.
Pewni producenci stosują nawet specjalne przegrody aby olej w takich sytuacjach nie przemieszzczał się na jedną stronę zbyt gwałtownie-szybko.
No turbo no fun
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13607
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: reset DSG
czarls, pamiętaj tylko, że smarowanie czy to silnika, czy to skrzyni nie jest grawitacyjne, tylko ciśnieniowe. Więc nie ma znaczenia czy jedziesz 200km/h i w jakim luku.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 5 gru 2015, o 16:30
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Jędrzejów
Re: reset DSG
Czytałeś serwisówkę do tej skrzyni?
Chyba nie,zalecam lekturę zwłaszcza zapisków odnośnie sterownika skrzyni i problemów z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia.
Zapoznając się dogłębnie z wpisami Białaska,można śmiało wysnuć jeden wniosek.
Mógł po prostu zarżnąć skrzynie przez nieodpowiedni agresywny i niepohamowany styl użytkowania auta.
Btw bazuje na zapiskach DSG 6 dedyk do OIII ,do SIII jeszcze nikt nie udostępnia ale to chyba ta sama skrzynia.
Chyba nie,zalecam lekturę zwłaszcza zapisków odnośnie sterownika skrzyni i problemów z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia.
Zapoznając się dogłębnie z wpisami Białaska,można śmiało wysnuć jeden wniosek.
Mógł po prostu zarżnąć skrzynie przez nieodpowiedni agresywny i niepohamowany styl użytkowania auta.
Btw bazuje na zapiskach DSG 6 dedyk do OIII ,do SIII jeszcze nikt nie udostępnia ale to chyba ta sama skrzynia.
Ostatnio zmieniony 24 gru 2015, o 22:29 przez czarls, łącznie zmieniany 1 raz.
No turbo no fun
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 5 gru 2015, o 16:30
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Jędrzejów
Re: reset DSG
Tak ale z tego co piszą to właśnie w sytuacji kiedy ktoś na zimno kiluje,oleum brakuje,przez co i nawet nową skrzynie przytrze i zakatuje.
Boshe przecież nie jeden tak DSG zajechał.Skoro w serwisówce jest specjalny dział o przycieraniu sworzni satelitów jak i uszkodzenia sterownika to coś jednak w tym musi być.
Wy czytacie te serwisówki?
Ja pierwsze co to o tym nieszczęsnym suchym DSG7 szukałem co z czym,a to oDSG6 to przy okazji znalazłem.
Boshe przecież nie jeden tak DSG zajechał.Skoro w serwisówce jest specjalny dział o przycieraniu sworzni satelitów jak i uszkodzenia sterownika to coś jednak w tym musi być.
Wy czytacie te serwisówki?
Ja pierwsze co to o tym nieszczęsnym suchym DSG7 szukałem co z czym,a to oDSG6 to przy okazji znalazłem.
No turbo no fun
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: reset DSG
Mój wniosek jest taki, że sam jesteś zarzniety.czarls pisze: Zapoznając się dogłębnie z wpisami Białaska,można śmiało wysnuć jeden wniosek.
Mógł po prostu zarżnąć skrzynie przez nieodpowiedni agresywny i niepohamowany styl użytkowania auta.
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium