START/STOP VCDS Reverse przycisku

wit3k
Posty: 2
Rejestracja: 4 kwie 2023, o 09:52
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Rocznik: 2020
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Lokalizacja: Mazowieckie

START/STOP VCDS Reverse przycisku

Post autor: wit3k »

Cześć,

Od kilku dni walczę z wyłączeniem START/STOP powiedzmy w elegancki sposób bo te podane na forum działają no ale zastanawiam się czy nie można lepiej.
Adaptacja temperatury lub napięcia te sposoby działają ale wyłączają tak, że bez ponownego kodowania nie uruchomisz.


Czy jest jakiś sposób odwrócenia/zapamiętania jaki stan przycisk miał przy zgaszeniu samochodu coś jak na filmie w AUDI poszło ale czy ktoś przerabiał temat w SKODZIE?
https://www.youtube.com/watch?v=KGiMrkl ... L&index=14
yogibabu
Posty: 348
Rejestracja: 11 sie 2022, o 18:54
Samochód: Inny
Rocznik: 2019
Silnik: 2.0TDI (190KM)

Re: START/STOP VCDS Reverse przycisku

Post autor: yogibabu »

W Škodzie to nie działa. Możesz walczyć długo i namiętnie.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka

Już nie kurak....
Awatar użytkownika
Langusta 2017
Posty: 51
Rejestracja: 22 sie 2017, o 16:41
Samochód: Inny
Silnik: 1.4TSI (150KM)
Aktualnie: Škoda Octavia III FL
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: START/STOP VCDS Reverse przycisku

Post autor: Langusta 2017 »

Odwrócenia/zapamiętania jaki stan przycisk miał przy zgaszeniu samochodu_można uzyskać przez montaż modułu (kabelka z AliExpress) chwila roboty i temat ogarnięty, jeżeli chcemy zachować funkcjonalność.
wit3k
Posty: 2
Rejestracja: 4 kwie 2023, o 09:52
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Rocznik: 2020
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: START/STOP VCDS Reverse przycisku

Post autor: wit3k »

Langusta 2017 pisze: 4 kwie 2023, o 11:36 Odwrócenia/zapamiętania jaki stan przycisk miał przy zgaszeniu samochodu_można uzyskać przez montaż modułu (kabelka z AliExpress) chwila roboty i temat ogarnięty, jeżeli chcemy zachować funkcjonalność.
Dzięki widziałem właśnie gdzieś na forum taką propozycję rozważę to :)
yogibabu pisze: 4 kwie 2023, o 10:47 W Škodzie to nie działa. Możesz walczyć długo i namiętnie.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
No właśnie też tak podejrzewam.
Awatar użytkownika
sane
Posty: 1820
Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 335/450
Lokalizacja: Warszawa

Re: START/STOP VCDS Reverse przycisku

Post autor: sane »

Można to już zrobić, ale nie VCDSem.
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023

BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
yogibabu
Posty: 348
Rejestracja: 11 sie 2022, o 18:54
Samochód: Inny
Rocznik: 2019
Silnik: 2.0TDI (190KM)

Re: START/STOP VCDS Reverse przycisku

Post autor: yogibabu »

sane pisze:Można to już zrobić, ale nie VCDSem.
No powiedz coś więcej,bo ja nie widziałem innej opcji tej z Alli.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka

Już nie kurak....
Pawel_w_88
Posty: 12
Rejestracja: 18 sty 2022, o 12:47
Samochód: Superb III
Rocznik: 2017
Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
Imię: Paweł

Re: START/STOP VCDS Reverse przycisku

Post autor: Pawel_w_88 »

Jeszcze nie próbowałem ale chcę wyłączyć START/STOP przez adaptację w klimatyzacji. Działa w Audi, to wiem. Zmiana wartości "parametry komfortu układu klimatyzacji dla funkcji START/STOP". Założenie jest takie, że jak klima jest włączona to jest wyłączony ten eco wynalazek. Ja i tak jeżdżę z włączoną klimatyzacją cały czas jak pewnie większość osób z automatycznymi klimami. Jak będzie można w OBDEleven to ogarnąć i będę zadowolony z rezultatów podrzucę skreeny z apki. Może się komuś przyda.
yogibabu
Posty: 348
Rejestracja: 11 sie 2022, o 18:54
Samochód: Inny
Rocznik: 2019
Silnik: 2.0TDI (190KM)

Re: START/STOP VCDS Reverse przycisku

Post autor: yogibabu »

Ja mam zmienione w klimie. Działa.tylko przy pewnych warunkach.Jak narazie najskuteczniejsza opcja to zmiana napięcia. Lub modullik z Alli.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka


Już nie kurak....
Awatar użytkownika
Kulpas
Posty: 274
Rejestracja: 16 maja 2021, o 07:12
Samochód: Superb III combi
Silnik: 2.0TDI (190KM)
Imię: Tomasz

Re: START/STOP VCDS Reverse przycisku

Post autor: Kulpas »

A można prosić o link do Ali dla superba z 2022r? Taki który działa w EU
gienol
Posty: 12
Rejestracja: 3 lut 2021, o 12:24
Samochód: Superb III 4x4 Facelift
Silnik: 2.0TSI (280KM)

Re: START/STOP VCDS Reverse przycisku

Post autor: gienol »

Cześć

Kupiłem z tej aukcji. Niestety dziad podniósł cenę. Ale i tak warto IMHO

142,28 zł | Automatyczne uruchamianie/zatrzymywanie trybu start / stop skarb domyślny tryb closermemory dla Skoda Superb Octavia
https://a.aliexpress.com/_mPoAMnS
Awatar użytkownika
Langusta 2017
Posty: 51
Rejestracja: 22 sie 2017, o 16:41
Samochód: Inny
Silnik: 1.4TSI (150KM)
Aktualnie: Škoda Octavia III FL
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: START/STOP VCDS Reverse przycisku

Post autor: Langusta 2017 »

65,66 zł 46%OFF | Automatyczne uruchamianie/zatrzymywanie kabla startowego dla Skoda Octavia Superb Kodiaq Karoq automatyczne zatrzymanie Start układ silnika wyłączone urządzenie
https://a.aliexpress.com/_m0WNncY
Awatar użytkownika
sane
Posty: 1820
Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 335/450
Lokalizacja: Warszawa

Re: START/STOP VCDS Reverse przycisku

Post autor: sane »

yogibabu pisze: 4 kwie 2023, o 14:34
sane pisze:Można to już zrobić, ale nie VCDSem.
No powiedz coś więcej
CompSport to robi razem z softem ECU.
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023

BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
krzymek
Posty: 74
Rejestracja: 31 mar 2023, o 17:18
Samochód: Superb III combi Facelift
Rocznik: 2023
Silnik: 2.0TSI (190KM)

Re: START/STOP VCDS Reverse przycisku

Post autor: krzymek »

Witam,
podłącze się pod ten wątek i obrazkowo pokaże jak to wyszło u mnie,

0. przyszła paczka od majfriendów ok 2 tyg


1. wyjęcie listwy przycisków,
Podważamy listwę, mi było łatwiej zacząć od strony przycisku, tym pomarańczowym plastikiem a następne wepchania otwieraka od telefonu (ten czarny patyk), pomarańczowym przytrzymujemy listwę aby nie wpadła z powrotem i w tym samym momencie wpychamy z drugiej strony - u mnie ten czarny patyk i listwa wyskoczyła.


2. Delikatnie uniosłem listwę ale nie mogłem za dużo, przewód od kostki był za krótki, blokowała ją ta belka znaczona na zdjęciu.


3. Na oślep włożyłem czarny patyk aby odblokować zaczep złącza - na module możemy podejrzeć jak on pracuje i z wyczuciem mogłem unieść listwę, przyciskając zaczep.


4. Po odczepieniu złącza mamy taki widok.


5. Podłączamy nasz moduł, kabelki wciskamy głęboko pod widoczną ramkę skąd wychodził przewód i gotowe.

Film na potwierdzenie działania modułu.


Jak widać na filmie od razu po uruchomieniu pojawia się pomarańczowa kontrolka oraz na VC informacja iż moduł zadziałał.
superjachu
Posty: 19
Rejestracja: 14 maja 2020, o 22:00
Samochód: Superb III combi
Silnik: 2.0TDI (190KM)

Re: START/STOP VCDS Reverse przycisku

Post autor: superjachu »

wit3k pisze: 4 kwie 2023, o 10:03 Cześć,

Od kilku dni walczę z wyłączeniem START/STOP powiedzmy w elegancki sposób bo te podane na forum działają no ale zastanawiam się czy nie można lepiej.
Adaptacja temperatury lub napięcia te sposoby działają ale wyłączają tak, że bez ponownego kodowania nie uruchomisz.


Czy jest jakiś sposób odwrócenia/zapamiętania jaki stan przycisk miał przy zgaszeniu samochodu coś jak na filmie w AUDI poszło ale czy ktoś przerabiał temat w SKODZIE?
https://www.youtube.com/watch?v=KGiMrkl ... L&index=14
A jaki jest cel odwrócenia działania tego przycisku? Ja sobie zakodowałem vcds wyłączenie na stałe start stop napięciem i git?
Czy przywrócenie działania przycisku jest do czegoś wymagane (do diagnosty czy cos) czy po prostu chcesz żeby przycisk funkcjonował ?
Awatar użytkownika
KriSSo
Posty: 287
Rejestracja: 1 paź 2011, o 21:31
Samochód: Inny
Rocznik: 2018
Silnik: Inny
Aktualnie: 310 KM / 400 Nm
Imię: Kriss
Lokalizacja: ZS

Re: START/STOP VCDS Reverse przycisku

Post autor: KriSSo »

Podobno diagności mają zacząć sprawdzać poprawne działanie systemu S&S (diagnosta), dlatego fajnie jest mieć możliwość jego włączenia z powrotem w razie potrzeby. Wolałbym zdecydowanie mieć taką opcję, zamiast wyłączania na stałe w sofcie czy VCDS. Kiedy trzeba nie działa, kiedy potrzeba, działa. W dodatku po odpaleniu auta nie trzeba tego gasić jak w serii, tylko odwrotnie - wcisnąć, żeby włączyć. Super. W nowych EVO4 CompSport już to robi.
Golf Variant mk7.5
Obrazek
ODPOWIEDZ