Strona 1 z 16

Zawieszenie sportline

: 1 lis 2018, o 08:03
autor: Lookass07
Witam, posiadam Skodę superb 2.0 tdi 190KM kombi ambition z pakietem na bezdroża.
Chciałbym go obniżyć do wersji sportline. Czy ktoś ma sportline 190KM kombi bez DCC i mógłby udostępnić VIN abym mógł wg katalogu dobrać sprężyny odbijali i amortyzatory?

Nie interesuje mnie zmiana sprężyn na Eibach i inne tego typu.

Re: Zawieszenie sportline

: 3 lis 2018, o 22:25
autor: piramida
Dzień dobry, kup sobie od razu gwintowane zawieszenie to wtedy ustawisz sobie pod siebie bo seryjny zawias w superbie to jedna wielka pomyłka niezależnie od wersji ;-)

Re: Zawieszenie sportline

: 6 lis 2018, o 11:36
autor: skodasport
W swoim aucie posiadam gwintowane zawieszenie D2. Świetnie się sprawdza https://fmic.pl/679-skoda

Re: Zawieszenie sportline

: 6 lis 2018, o 14:17
autor: Matt
zbanujcie bota z reklamą @pab567 @enriquez

Re: Zawieszenie sportline

: 6 lis 2018, o 14:22
autor: pab567
@skodasport coś powiesz innego niż reklama zawieszenia?

Re: Zawieszenie sportline

: 15 gru 2018, o 21:44
autor: phil_krk
Panowie, co by nie zakładać nowego wątku.
Obecnie mam standardowy zawias (zdecydowanie zbyt miękki dla mnie) i stoję przed wyborem kolejnego samochodu.
Czy zawias z sportline (-15mm) albo z pakietu na bezdroża(+15mm) będzie twardszy od serii?
Jak się ma do DCC?

Re: Zawieszenie sportline

: 15 gru 2018, o 22:43
autor: drookash
Z pakietem na bezdroża będziesz miał sztywniejsze zawieszenie jak w Sportline. Sprawdzone - jechałem jednym i drugim.
Passat B8 jest zdecydowanie lepiej zestrojony... ale to nie Premium ;)

Re: Zawieszenie sportline

: 16 gru 2018, o 23:08
autor: phil_krk
Czy ta sztywność sprawdzi się na codzień? Na jakiś gorszych drogach nie wybije mi plomb a w trasie będzie wystarcząco sztywny?

I czy zawieszenie sportline nie jest za niskie w codziennym użytkowaniu? Chodzi mi miejską dżunglę: progi, krawężniki itp?

Re: Zawieszenie sportline

: 17 gru 2018, o 00:56
autor: drookash
Różnica Sportline a seria to -15mm - to nie aż tak wiele. Trzeba być ostrożnym.
Zawieszenie na ciężkie tereny montowali np. w Octavii Scout 4x4 - była podwyższona o 15mm od serii.
Nie obawiaj się sztywności takiego zawieszenia - dla mnie jest w sam raz ale to moje odczucie.

Re: Zawieszenie sportline

: 23 gru 2018, o 14:26
autor: R90
Czy pakiet "sportowe zawieszenie" za 900zł w konfiguratorze faktycznie ma sztywniejsze amortyzatory i auto niżej siedzi od serii?
Będę miał silnik 1.5 TSI i ze względu na to, że silnik jest lekki nie chciałem żeby auto stało wysoko jak koza.

Re: Zawieszenie sportline

: 20 sty 2019, o 10:53
autor: broniek
Jak ktoś myśli o założeniu sprężyn od sportlina do DCC to na ten moment polecam, wydaje się to rozwiązaniem kompromisowym.
W stosunku do DCC auto siadło ok 5mm i nie ma dobijania jak na Eibachu. Sport jest dla mnie wystarczająco twardy i prowadzenie wystarczająco się poprawiło i jest to coś w stylu S-line z audi jakie miałem poprzednio.
Nie wiem jak sztywność ma się do Eibacha ale po wsadzeniu twardszych springów na 18 calach jak bardziej twardo jak na 19 i zwykłym DCC a prowadzenie o wiele lepsze.
Comfortu i normala do tej pory w zasadzie nie używałem. Sport był dla mnie optimum na miasto a na trasę zbyt miękki, szczególnie na 18 calach.
Teraz do codziennej jazdy pewnie będzie normal :)

Re: Zawieszenie sportline

: 20 sty 2019, o 12:34
autor: Tom-Tdi
Zakładałes nowe sprężyny?? Jakie koszta??
Masz może jakieś foto jak auto teraz wygląda??

Re: Zawieszenie sportline

: 20 sty 2019, o 13:29
autor: broniek
Kupiłem nowe bo zbyt długo już bezskutecznie polowałem na używki. Całość wyszła mnie ok 2 tys, same sprężyny 1500 zł.
Wiem, że to sporo więcej od eibacha ale DCC można używać w każdym trybie, auto siadło mało i zawias nie dobija.
Wrzucę fotki niebawem.

Re: Zawieszenie sportline

: 20 sty 2019, o 15:16
autor: gachul
broniek pisze:Jak ktoś myśli o założeniu sprężyn od sportlina do DCC to na ten moment polecam, wydaje się to rozwiązaniem kompromisowym.
W stosunku do DCC auto siadło ok 5mm i nie ma dobijania jak na Eibachu. Sport jest dla mnie wystarczająco twardy i prowadzenie wystarczająco się poprawiło i jest to coś w stylu S-line z audi jakie miałem poprzednio.
Nie wiem jak sztywność ma się do Eibacha ale po wsadzeniu twardszych springów na 18 calach jak bardziej twardo jak na 19 i zwykłym DCC a prowadzenie o wiele lepsze.
Comfortu i normala do tej pory w zasadzie nie używałem. Sport był dla mnie optimum na miasto a na trasę zbyt miękki, szczególnie na 18 calach.
Teraz do codziennej jazdy pewnie będzie normal :)
jest to pomysł... dzieki

Re: Zawieszenie sportline

: 20 sty 2019, o 16:02
autor: Enriquez
Przecie Ty masz sportline i te sprezyny wywalileś ...