Koszt Stage 2

Moderator: Elninjo

johnson
Posty: 40
Rejestracja: 1 sie 2018, o 11:02
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: Koszt Stage 2

Post autor: johnson » 6 sty 2019, o 19:17

orlik pisze:Jeżeli tak to wygląda to całkowicie nie ma sensu w 2+ wchodzić, bo pewnie 2+ na bidę 15 tysięcy wyjdzie.
Jak podejdziesz budzetowo to bedzie sporo mniej.
IC 1.5
DP 1.5
Program 2
Perun 3
I masz 430-450km za okolice 8
Bez Peruna czyli za okolice 5-6 bedzie 390-400km

Awatar użytkownika
Enriquez
Posty: 12483
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TSI (190KM)
Aktualnie: 313 KM / 419 Nm
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: Koszt Stage 2

Post autor: Enriquez » 6 sty 2019, o 19:32

Ale dodatkowy hajs płacisz za wiedzę CS i swój spokojny sen.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.

johnson
Posty: 40
Rejestracja: 1 sie 2018, o 11:02
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: Koszt Stage 2

Post autor: johnson » 6 sty 2019, o 19:59

Enriquez pisze:Ale dodatkowy hajs płacisz za wiedzę CS i swój spokojny sen.
Dla mnie te 17 jest spoko i bym sie nie zastanawial. Za moda na 500 to promo cena.

Za tyle samych czesci nie kupisz.
15 za stage 2 bez zmiany turbo to jednak drogo.

Awatar użytkownika
CLO27
Posty: 9733
Rejestracja: 24 lis 2015, o 00:51
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAB (152KM)
Aktualnie: 350 KM/435NM
Lokalizacja: Nowy Sacz

Re: Koszt Stage 2

Post autor: CLO27 » 7 sty 2019, o 02:17

johnson pisze:
orlik pisze:Jeżeli tak to wygląda to całkowicie nie ma sensu w 2+ wchodzić, bo pewnie 2+ na bidę 15 tysięcy wyjdzie.
Jak podejdziesz budzetowo to bedzie sporo mniej.
IC 1.5
DP 1.5
Program 2
Perun 3
I masz 430-450km za okolice 8
Bez Peruna czyli za okolice 5-6 bedzie 390-400km
ic chyba używane..... albo chinol to i tak będzie z 2-2,5....za jakiś lepsiejszy 3-3,5
dp 1,5
program w cs 2,5
perun używany chciał Artur sprzedać chyba za 3,8
to jest 11 plus robocizna za to może z po znajomości 1,5-2 tys jest 13-14tysiecy

jak mechanike sam ogarniesz to moze i sie kalkuluje, ale za wygode i przerzucenie części odpowiedzialnosci na kogos 3-4 tysiace uważam że nie ma co sie zastanawiac...


ps 17 tys to mody na 430-440 kunia nie na 500+
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516

Awatar użytkownika
Tom-Tdi
Posty: 3186
Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (220KM)
Aktualnie: 395KM / 515Nm
Lokalizacja: Augsburg

Re: Koszt Stage 2

Post autor: Tom-Tdi » 7 sty 2019, o 07:54

Na 500+ trzeba wyłożyć około 24tys. o ile dobrze pamiętam.

piramida
Posty: 3358
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (220KM)
Aktualnie: 444PS/567Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: Koszt Stage 2

Post autor: piramida » 7 sty 2019, o 08:22

17k to przejście z 2+ na 3 do tego trzeba doliczyć cooler, cześć wydechu i pewnie z 25k się zrobi

Awatar użytkownika
sane
Posty: 1454
Rejestracja: 7 lut 2017, o 10:59
Samochód: Superb III
Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)
Aktualnie: 322KM/404Nm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Koszt Stage 2

Post autor: sane » 7 sty 2019, o 09:25

johnson pisze:Jak podejdziesz budzetowo to bedzie sporo mniej.
IC 1.5
DP 1.5
Program 2
Perun 3
I masz 430-450km za okolice 8
Bez Peruna czyli za okolice 5-6 bedzie 390-400km
1. Chinola za tyle kupisz
2. Za taką cenę w zasadzie tylko decat
3. Raczej 2.5k
4. Raczej 4k

Plus robocizna za włożenie tego wszystkiego około 2k.

I się robi minimum 11...
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017

Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 -

piramida
Posty: 3358
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (220KM)
Aktualnie: 444PS/567Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: Koszt Stage 2

Post autor: piramida » 7 sty 2019, o 11:37

Przy takich grubszych modach trzeba podejść kompleksowo do tematu, zostawiasz furę i odbierasz gotową, nic cię nie interesuje, żadne złączki, przejściówki i inne pierdoly, wiedzą co i jak pasuje. Kupując poszczególne graty na rynku to kto ci to zamontuje? Chyba nie CS bo oni mają w dupie jakieś wynalazki, chyba że sam założysz graty a oni to wystroją tylko jak coś nie będzie banglać lub trzeba będzie złożyć reklamacje na daną cześć to znowu demontaż, ponowny montaz a to są już koszty i cała oszczędność idzie się jebac wiec uważam że nie tedy droga.

Awatar użytkownika
CLO27
Posty: 9733
Rejestracja: 24 lis 2015, o 00:51
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAB (152KM)
Aktualnie: 350 KM/435NM
Lokalizacja: Nowy Sacz

Re: Koszt Stage 2

Post autor: CLO27 » 7 sty 2019, o 16:11

+1
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516

johnson
Posty: 40
Rejestracja: 1 sie 2018, o 11:02
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: Koszt Stage 2

Post autor: johnson » 8 sty 2019, o 13:37

Niestety, dla mnie, zdrowy rozsadek musi byc gora :(
Roznica $$$ miedzy 460-470 a 500 jest za duza i te 30-40 koni wychodzi bardzo drogo.
Takze bedziemy robic na 460-470, nie bedzie tak fajnie jak liczylem niestety.
Jak bedzie gotowe wrzuce jakies kreski.

Awatar użytkownika
CLO27
Posty: 9733
Rejestracja: 24 lis 2015, o 00:51
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAB (152KM)
Aktualnie: 350 KM/435NM
Lokalizacja: Nowy Sacz

Re: Koszt Stage 2

Post autor: CLO27 » 8 sty 2019, o 13:44

moim zdaniem też to optymalne wyjście ale wiadomo że i tak bym robił z moją zrytą banią stage3 ale normalny człek powinien jak piramida (chociaż on też idzie w kierunku zmian hehehe) zrobić stage 2+ :)
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516

Awatar użytkownika
Camillinhio
Posty: 5788
Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Lokalizacja: Wrocław

Re: Koszt Stage 2

Post autor: Camillinhio » 8 sty 2019, o 13:50

Normalny to jeździ serią :P
Obrazek

Awatar użytkownika
CLO27
Posty: 9733
Rejestracja: 24 lis 2015, o 00:51
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAB (152KM)
Aktualnie: 350 KM/435NM
Lokalizacja: Nowy Sacz

Re: Koszt Stage 2

Post autor: CLO27 » 8 sty 2019, o 13:53

Camillinhio pisze:Normalny to jeździ serią :P
:lol: :lol: :lol: no tak na to nie popatrzyłem :lol: :lol:
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516

Awatar użytkownika
sane
Posty: 1454
Rejestracja: 7 lut 2017, o 10:59
Samochód: Superb III
Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)
Aktualnie: 322KM/404Nm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Koszt Stage 2

Post autor: sane » 8 sty 2019, o 13:54

johnson pisze:Niestety, dla mnie, zdrowy rozsadek musi byc gora :(
Roznica $$$ miedzy 460-470 a 500 jest za duza i te 30-40 koni wychodzi bardzo drogo.
Takze bedziemy robic na 460-470, nie bedzie tak fajnie jak liczylem niestety.
Jak bedzie gotowe wrzuce jakies kreski.
Do manuala potrzebujesz czegoś z dobrym spoolem. Dobry spool ma LM500 i ten Garret GTX od CS.
Jak założysz Perun V2 to będziesz rozczarowany, bo na przepięciach spadek boostu będzie bardzo odczuwalny. Niestety Perun V2 ma kiepski spool.
No chyba, że do Europy w końcu dotrze NLS i LC dla manuala, bo na razie tylko w USA to mają.
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017

Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 -

johnson
Posty: 40
Rejestracja: 1 sie 2018, o 11:02
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: Koszt Stage 2

Post autor: johnson » 8 sty 2019, o 17:33

CLO27 pisze:moim zdaniem też to optymalne wyjście ale wiadomo że i tak bym robił z moją zrytą banią stage3 ale normalny człek powinien jak piramida (chociaż on też idzie w kierunku zmian hehehe) zrobić stage 2+ :)
zebym mial dsg i 4x4 to bym ladowal cos na granicy zakucia motoru tak zeby miec zapac w razie potrzeby mega szalenstwa.
Ale manual i fwd to nie jest rozwojowa platforma wiec szkoda nakladow.
Tak sobie tlumacze i racjonalizuje ;)

ODPOWIEDZ