Strona 1 z 16

Koszt Stage 2

: 10 wrz 2018, o 19:10
autor: Ricco90
Witam

Moze ktos podrzuci jaki jest koszt Stage 2 do 2.0 TSI 280KM. Z gory dziekuje :)

Re: Koszt Stage 2

: 10 wrz 2018, o 19:34
autor: jimw
Jaki jest konkretnie zakres stage 2?

Re: Koszt Stage 2

: 10 wrz 2018, o 21:03
autor: JacekRS
IC - 4k (Wagner), wydech (DP, kat, srodkowy tlumik) od turbo do ostatnich tlumikow 4k (MG), dolot RacingLine 2k, korekta sofrtu jakies 1k. Czyli w sumie jakies 11-13k.

Re: Koszt Stage 2

: 11 wrz 2018, o 08:31
autor: sane
Ceny trochę spadły...
Podaję bez robocizny za montaż:

IC - 3k (Airtec, Forge, nawet Wagnera da się w tych okolicach kupić)
DP z katem - 1.5-2.5k za spawany w Polsce, markowe od 3k za Milltek do nawet 6k za HJS 3" z katem Euro6 i TUV
Dolot VWR R600 to dziś koszt 1.6k, ale dolot przy Stage 2 nie jest wymagany. Wystarczą przeróbki OEM dolotu za ok. 600 zł (usunięcie przegrody śniegowej, wkładka KN/BMC i kolanko do turbo, którego przy R600 też nie ma).
Soft ECU 1.5-2k
Soft TCU 2k

W 10k być może uda się zamknąć jak się ma warsztat z dorymi cenami za robociznę albo się samemu przynajmniej część roboty ogarnie.

Re: Koszt Stage 2

: 11 wrz 2018, o 17:05
autor: piramida
JacekRS pisze:IC - 4k (Wagner), wydech (DP, kat, srodkowy tlumik) od turbo do ostatnich tlumikow 4k (MG), dolot RacingLine 2k, korekta sofrtu jakies 1k. Czyli w sumie jakies 11-13k.
w tym przypadku nie będzie korekty softu tylko nowy soft, najlepiej wraz z dsg, compoty ksują za soft silnika i dsg 3500

Re: Koszt Stage 2

: 11 wrz 2018, o 17:07
autor: piramida
Jak miałbym robić od początku stage 2 to wolałbym dołożyć drugie tyle i zrobić od razu stage 3 na 500+ bo taki stage wyjdzie najtaniej robiąc go od zera niż najpierw stage 2 a później stage 3

Re: Koszt Stage 2

: 12 wrz 2018, o 08:36
autor: sane
piramida pisze:Jak miałbym robić od początku stage 2 to wolałbym dołożyć drugie tyle i zrobić od razu stage 3 na 500+ bo taki stage wyjdzie najtaniej robiąc go od zera niż najpierw stage 2 a później stage 3
Downpipe, IC, soft TCU - to wszystko zostanie.
Pat pisał, że Garrett nie wymaga dolotu, więc tu też mod serii wystarczy.

Więc IMO Stage 2 na początek będzie OK.
Natomiast nie ma sensu iśc najpierw w Peruna, a później w Garretta. Ekonomicznie nieopłacalne.

Re: Koszt Stage 2

: 12 wrz 2018, o 08:43
autor: JacekRS
Tylko nie każdy ma "ekonomicznie" do wywalenia 30k na raz na mody :)

Re: Koszt Stage 2

: 12 wrz 2018, o 09:59
autor: sane
JacekRS pisze:Tylko nie każdy ma "ekonomicznie" do wywalenia 30k na raz na mody :)
Dlatego właśnie piszę, że Stage 2 na początek nie gryzie się za bardzo ze Stage 3 na Garretcie...
Tylko przy docelowym setupie na Garretcie nie ma sensu iść w Peruna.

Re: Koszt Stage 2

: 12 wrz 2018, o 10:38
autor: CLO27
macie na mqb grupie fb czesi z audiczki do stage 3 powinno pasować...

Re: Koszt Stage 2

: 12 wrz 2018, o 11:10
autor: Ricco90
Świetnie wielkie dzięki za informację ;) pozdrawiam

Re: Koszt Stage 2

: 12 wrz 2018, o 13:17
autor: johnson
Jaki czas 100-200 robi superb zrobiony na stage 2?
Duzo szybciej jest na stage 3?
Takie praktyczne pytanie :)

Re: Koszt Stage 2

: 12 wrz 2018, o 16:07
autor: Ricco90
Jeszcze w woli ścisłości kat zostaje w Dp ok a moze ktos kojarzy jak to bedzie z normą spalin. Pytam poniewaz mieszkam w DE i auto jest tu zarejestrowane a przy kazdym TÜV-ie sprawdzają a zaczynaja zaostrzac przepisy i jeszcze troche to do Monachium wjechac nie bedzie mozna

Re: Koszt Stage 2

: 12 wrz 2018, o 18:19
autor: whity
Będziesz miał problem :/

Re: Koszt Stage 2

: 12 wrz 2018, o 18:34
autor: piramida
500+ to czas wysokie 7, 450 to czas wysokie 9, 400 to czasy około 11, 350 to czas około 12.5 jakoś tak to leciało. Stage 2 jest optymalnym serupem na co dzień, 400PS i 500Nm do dupowozu spokojnie wystarcza natomiast przejście na peruna i 450PS to koszt około 5k turbo i strojenie. Najdrożej wychodzi przejście z 450 na 500+ bo około 17k plus około 4k reszte wydechu