Koszt Stage 2

Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2978
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: Koszt Stage 2

Post autor: orlik »

Ile w ogóle czasu schodzi ze zrobieniem stage 2+? Oraz jaka dokładnie jest różnica w cenie między stage2+ a stage3 (końcowe tłumiki pewnie +4.000, a jak cenowo ma się V1 do garretta, i co jeszcze więcej wchodzi i w jakiej cenie?
Auta jeszcze nie mam jak wiecie, ale już plany noworoczne trzeba zapisać i mam rozkminkę czy 2, 2+ czy 3, żeby ekonomicznie było dobrze. I kiedy najlepiej zaczynać po 3 czy 5tys. km

Oczywiście w grę wchodzi compsport, bo do Krakowa mam rzut beretem, a jednak lepiej polegać na doświadczeniu.
I ciekawe czy już chłopaki modzili z DPF w benzynie...
Awatar użytkownika
Tom-Tdi
Sponsor
Sponsor
Posty: 3353
Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 395KM / 515Nm
Lokalizacja: Augsburg

Re: Koszt Stage 2

Post autor: Tom-Tdi »

Oczywiście najlepszą opcją jest od razu stage 3, robisz wszystko co trzeba kompleksowo za jednym zamachem.
Jeśli chodzi o GPF/DPF, to podobno nie będą karać za jego brak (ustawa nie przeszła),więc chwasta można śmiało usunąć.
Awatar użytkownika
into
Posty: 566
Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Michał
Lokalizacja: Leżajsk

Re: Koszt Stage 2

Post autor: into »

Rob od razu 3, powiem koledze zeby swoim golfem r do superba w rz nie podchodzil :)
I'm the man on the silver mountain
Awatar użytkownika
CLO27
Posty: 9857
Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: +-500 KM/600NM
Lokalizacja: Nowy Sacz

Re: Koszt Stage 2

Post autor: CLO27 »

into pisze:Rob od razu 3, powiem koledze zeby swoim golfem r do superba w rz nie podchodzil :)
golfem to se może nie podchodzić już po stage 1 bo brak szans :)
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ :)
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2978
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: Koszt Stage 2

Post autor: orlik »

Tom-Tdi pisze:Oczywiście najlepszą opcją jest od razu stage 3, robisz wszystko co trzeba kompleksowo za jednym zamachem.
Zdaje sobie sprawę, tylko właśnie ile to siana różnicy? :D Bo stage 2 lub 2+ też będą satysfakcjonujące w cywilnym wozie.
Awatar użytkownika
Tom-Tdi
Sponsor
Sponsor
Posty: 3353
Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 395KM / 515Nm
Lokalizacja: Augsburg

Re: Koszt Stage 2

Post autor: Tom-Tdi »

Stage2 wyszedł mnie na gotowo około 9-9,5tys.zł, ale mechanikę ogarnialem we własnym zakresie.

Stage 2+ i 3 pytaj Piramidę, on jest biegły w tym temacie ;)
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2978
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: Koszt Stage 2

Post autor: orlik »

Który to jest dokładnie numer garretta gtx pod stage3?
Awatar użytkownika
CLO27
Posty: 9857
Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: +-500 KM/600NM
Lokalizacja: Nowy Sacz

Re: Koszt Stage 2

Post autor: CLO27 »

orlik pisze:Który to jest dokładnie numer garretta gtx pod stage3?
:lol: czy ty sądzisz że firma która robiła to wszystko od podstaw i testowała jak najlepiej to spasować się tym pochwali :P :mrgreen:
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ :)
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2978
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: Koszt Stage 2

Post autor: orlik »

To w przypadku turbiny jak już wiadomo, że to gtx to aż taka duża tajemnica?
Awatar użytkownika
Wojtekk
Posty: 34
Rejestracja: 1 lip 2017, o 14:00
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (220KM)
Aktualnie: 449/572 stage3
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Koszt Stage 2

Post autor: Wojtekk »

Z tego co kiedyś czytałem to pakują gtx2871r lub gtx3071r zależy czy na 500 czy na 600 kuni :)
Ale mogę się mylić to bardziej z forum z usa info, sam mam serie is38 jeszcze :(
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4011
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: Koszt Stage 2

Post autor: piramida »

compsport wkłada bodajże gtx28 bo wtedy turbo dobrze wstaje a na 500+ spokojnie starcza
johnson
Posty: 40
Rejestracja: 1 sie 2018, o 11:02
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: Koszt Stage 2

Post autor: johnson »

Chcialbym na wiosne podejsc do zrobienia okolic 500km w cuprze.
Czytajac fora to jest taki przystanek mocowy przed otwieraniem silnika i kombinacjami z pompa.
Mam dolot, 3 calowy turbo back, ic. Teraz 410/510nm
Czytam i szukam i chce cos co w miare szybko buduje doladowanie.
Mocno przygladam sie tte470/480 albo lm500 na td05.
Nie mam zaufania chyba do krajowych opcji.
Co byloby dobrego dostepnego w EU wysylkowo tak zeby dmuchnac 480-500km?
Awatar użytkownika
CLO27
Posty: 9857
Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: +-500 KM/600NM
Lokalizacja: Nowy Sacz

Re: Koszt Stage 2

Post autor: CLO27 »

kropka robić będzie 500 na lm500, compoty na garecie lub perunie v2-hybryda...także poszukaj na ich stronach :)
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ :)
johnson
Posty: 40
Rejestracja: 1 sie 2018, o 11:02
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: Koszt Stage 2

Post autor: johnson »

Kto to jest kropka? :)
Peruna chyba nie chce. Boje sie ze peknie standardowy walek.
U siebie tez sie stracham ale na razie smiga.
Malo firm robi na poprawionym wkladzie.
Najsolidniej wyglada rzezba z tego lade manufaktur czyli lm500 albo 440 na is38. Potem sa jakies egzotyki z kanady i usa a chcialbym cos z eu jednak w razie klopotow.
Ta lm500 mi sprzatnal koles sprzed nosa za 2k euro na gotowo w domu :(
Te garrety tez fajne sa ale juz nie pnp. Trzeba rzezbic splywy zasilenia itd.
Ale cena spoko przynajmniej w usa bo okolice 2.5-3k usd za wersje do 600km.
Na razie przerobka na tte470 wychodzi okoli 7 tys pln. To jest chyba najtansza w miare solidna opcja.
Zima jest wiec jest czas szukac :)
Awatar użytkownika
sane
Posty: 1820
Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 335/450
Lokalizacja: Warszawa

Re: Koszt Stage 2

Post autor: sane »

Masz jeszcze TurboTechnics, bardzo popularne w UK.
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023

BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
ODPOWIEDZ