zestaw stabilizatorów EIBACH

Awatar użytkownika
Tom-Tdi
Sponsor
Sponsor
Posty: 3353
Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 395KM / 515Nm
Lokalizacja: Augsburg

Re: zestaw stabilizatorów EIBACH

Post autor: Tom-Tdi »

I tego bym się trzymał, przód zostaw w spokoju, a na tył poszukaj najgrubszy OEM jaki występuje w MQB i łódka na pewno przestanie się bujać.
Też wymieniałem w poprzednim aucie tylko tylny stabilizator i mogę śmiało polecić, prosta wymiana, koszt niewielki, a efekty więcej jak zadowalające.
Awatar użytkownika
JacekRS
Posty: 1420
Rejestracja: 18 gru 2016, o 16:24
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 430PS/535Nm
Imię: Jacek
Lokalizacja: Jaworzno

Re: zestaw stabilizatorów EIBACH

Post autor: JacekRS »

To teraz pytanie.... "co" ma najgrubszy tylny stabilizator w gamie MQB ?:)
feels3
Posty: 217
Rejestracja: 15 wrz 2014, o 14:11
Samochód: Superb III
Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)

Re: zestaw stabilizatorów EIBACH

Post autor: feels3 »

21.7 mają Golfy Rki, GTI PP, Audi S3/RS3 chyba podobnie.
Awatar użytkownika
sane
Posty: 1820
Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 335/450
Lokalizacja: Warszawa

Re: zestaw stabilizatorów EIBACH

Post autor: sane »

JacekRS pisze:To teraz pytanie.... "co" ma najgrubszy tylny stabilizator w gamie MQB ?:)
Temat zgłębiony i poruszony w pierwszych dwóch postach: http://superbclub.pl/viewtopic.php?f=58&t=9108
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023

BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Awatar użytkownika
Tom-Tdi
Sponsor
Sponsor
Posty: 3353
Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 395KM / 515Nm
Lokalizacja: Augsburg

Re: zestaw stabilizatorów EIBACH

Post autor: Tom-Tdi »

Myślałem, że Arteon ma z tyłu grubsze, ale jednak nie.
Chyba będzie trzeba poczekać do FL Passka/Superba, może wtedy dadzą coś grubszego??
A RS3 jaki stab ma z tyłu??
jdef90
Posty: 409
Rejestracja: 30 kwie 2017, o 08:37
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TSI (272KM)

Re: zestaw stabilizatorów EIBACH

Post autor: jdef90 »

tylko że tył to akurat jakoś sobie radzi (w mojej opinii, przy DCC), problem jest z dobijaniem i bujaniem przodu, ale to chyba bardziej jednak kwestia parametrów pracy amortyzatorów (bound/rebound).
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4011
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: zestaw stabilizatorów EIBACH

Post autor: piramida »

Miałem w octavii zamontowane stabilizatory z regulacją naprężenia i ustawione na najtwardsze (były po dwa otwory z mozliwością regulacji) i prawdopodobnie były jedną z przyczyn pomijając kwestię prędkości dlaczego straciłem kontrole nad pojazdem będąc w szczycie zakrętu przy 160km/h, wewnętrzne koła utraciły przyczepność przez co wpadłem w niewielki poślizg, zdążyłem trochę skontrować ale finalnie wylądowałem po za jezdnią wylatując do wewnątrz zakrętu chodź wydawało by się że powinienem wylecieć na zewnątrz a nie do wewnątrz. Octavia była sztywna bo na bilsteinie b8 i h&r -50mm do tego stabilizatory i tak zakończyłem jazdę na takim zestawie. Wydawało się że przy takim zawiasie będzie na tyle duża trakcja że prędzej kierownik odpuści a nie samochód, życie zweryfikowało ten pogląd ;-)
Awatar użytkownika
CLO27
Posty: 9857
Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: +-500 KM/600NM
Lokalizacja: Nowy Sacz

Re: zestaw stabilizatorów EIBACH

Post autor: CLO27 »

A jakie opony panie? Może to też był problem? Albo uskok /dziura....
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ :)
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4011
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: zestaw stabilizatorów EIBACH

Post autor: piramida »

Przesadziłem wtedy minimalnie z prędkością po za tym zacieśniłem zakręt bo zmieniłem pas do wewnątrz zamiast jechać jednym pasem
ODPOWIEDZ