Strona 4 z 8

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

: 26 sty 2019, o 10:00
autor: johnson
A zacisk z rs3? Wtedy mozna zalozyc tarcze 365mm.
Liczac zaciski przod 2500, tarcze zimmermana za 1700 i klocki ds2500 w okolicach 1000. Mamy okolice 5 tys za calkiem niezly setup.
W cuprach siada to ladnie. Nie wiem czy superb ma taka opcje.

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

: 26 sty 2019, o 10:07
autor: JacekRS
Z RS3 8V podejdzie p&p ale tylko z Limo.

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

: 26 sty 2019, o 10:46
autor: broniek
Mi 280KM słabo hamuje i buczy tył. Nie wiem czy cokolwiek daje wymiana samych klocków na yellow stuff czy ds2500 czy nie kombinować i pójść w lepszy setup na przód? Compsport czy bagcorp wychodza w okolicy 5k.

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

: 26 sty 2019, o 12:17
autor: johnson
Ds2500 robi mega roznice. Do tego lepszy plyn przewody hel i jest sporo lepiej niz na serii. Przynajmniej w lekkim seacie.
Ja mam zwyklego gladkiego zimmermana.
Ale to ma sens tylko jak zacisk zostaje stary.
Jezeli trzeba wymienic zacisk to kosztowo zakladanie zestawy z 280 nie na zadnego sensu. Lepiej rs3 albo jakies ap.

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

: 26 sty 2019, o 13:00
autor: gachul
johnson pisze:Ds2500 robi mega roznice. Do tego lepszy plyn przewody hel i jest sporo lepiej niz na serii. Przynajmniej w lekkim seacie.
Ja mam zwyklego gladkiego zimmermana.
Ale to ma sens tylko jak zacisk zostaje stary.
Jezeli trzeba wymienic zacisk to kosztowo zakladanie zestawy z 280 nie na zadnego sensu. Lepiej rs3 albo jakies ap.
ale co to zmieni jak 2 razy dochmujesz z 200+ i masz ugotowane tarcze... klocek wtedy już nic nie poradzi

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

: 26 sty 2019, o 13:05
autor: broniek
Jak w takim razie wasze setupy z bagcorp? Jaka cena i czy trzeba tył ruszać?

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

: 26 sty 2019, o 13:38
autor: johnson
gachul pisze:
johnson pisze:Ds2500 robi mega roznice. Do tego lepszy plyn przewody hel i jest sporo lepiej niz na serii. Przynajmniej w lekkim seacie.
Ja mam zwyklego gladkiego zimmermana.
Ale to ma sens tylko jak zacisk zostaje stary.
Jezeli trzeba wymienic zacisk to kosztowo zakladanie zestawy z 280 nie na zadnego sensu. Lepiej rs3 albo jakies ap.
ale co to zmieni jak 2 razy dochmujesz z 200+ i masz ugotowane tarcze... klocek wtedy już nic nie poradzi
Ja sie nie zgodze
Moje klocki z aso przy ostatniej wymianie rozsypaly sie na kawalki. Tak zeby dac obraz ze hamulce u mnie maja co robic.
Na ds2500 non stop chlosta i specjalnie nie puchna. W miare rozgrzewania hamuja tylko lepiej.
Wiadomo ze na torze poleca szybko ale szybka jazda w miescie i na trasie nie daje mi poczucia ze jest zle. Seria to dno.
Teraz laduje 470km i bede montowal albo ap albo zestaw z rs3.

Jezeli nie chcesz wydac 8 klocko to upgrade ds 2500 + plyn + przewody ma sens i roznice czuc.

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

: 26 sty 2019, o 14:19
autor: bierny
bierny pisze:
jacekgti pisze:Mam jeszcze prośbę do posiadaczy s3 2.0tsi 280km o przesłanie na ów vinu, chciałbym domówić odpowiednie osłony tarcz oraz sprawdzić czy przewody są takie same. Z góry dzięki
bierz zestaw z 2.0TSI 280km
tarcze ATE gładkie
klocki Ferodo DS2500
przewody w oplocie HEL
płyn DOT 4.0

i będzie Pan zadowolony 8-)
U mnie to lata i jest Ok! zapewne na torze długo nie wytrzymałoby ale to nie auto na tor 8-)

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

: 27 sty 2019, o 15:43
autor: piramida
Panowie tylko lepszy wielotlokowy zacisk na przód spowoduje komfortowe i bezpieczne hamowanie z dużych prędkości, upychanie sportowych klocków czy stalowych przewodów do seryjnych zacisków to tylko półśrodek. Zrobić raz a porządnie i problem z głowy

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

: 28 sty 2019, o 08:15
autor: marasmus007
Ale WRK Brakes można też zamówić 4 tłokowy zestaw.
Całość z montażem 7500, tarcza pływająca 343x32, zaciski, przewody w stalowym oplocie. Co ciekawe taki zestaw na przód waży o 14 kg mniej od fabrycznego z 280km.
Ten zestaw wchodzi pod felgę 17cali. Oczywiście trzeba mostkować kabel od czujnika klocków.

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

: 28 sty 2019, o 18:01
autor: Wojtekk
Polecam WRK Brakes, najlepiej pojechać i pogadać czego dokładnie się potrzebuje.
U mnie właśnie w trakcie robienia jest zestaw na przód - 6 tłok do tarczy pływającej 380x34. Pierścień tarczy od DBA, dzwon od WRK, przewody stalowe.
Na tą chwilę założoną już mam poprawkę na tył tzn. tarcza nacinana do Phaetona (335mm) EBC, seryjny zacisk tylko adapterem odsunięty.

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

: 28 sty 2019, o 20:02
autor: CLO27
Ile te hamulce????

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

: 28 sty 2019, o 20:06
autor: Enriquez
Ile liczą za tył?
W sensie adaptery i tarcze.

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

: 28 sty 2019, o 21:54
autor: piramida
chyba koło 2k za podtoczone tarcze i adaptery

Re: S3 2.0TDI 4x4 swap hamulców z wersji 2.0TSI 280KM

: 29 sty 2019, o 06:29
autor: Wojtekk
Enriquez pisze:Ile liczą za tył?
W sensie adaptery i tarcze.
Zależy od wybranych tarcz. U mnie wpadły nacinane EBC, żeby wyglądem do przodu pasowały. Tarcze + adaptery + klocki, 1.5-2k. Nie pamiętam ile dokładnie u mnie, gdzieś z tego przedziału. I tak jak piramida pisze, trzeba lekko podfrezować tarcze, bo phaeton ma mniejszy otwór.