opinie o silniku 2.0 tri 150 KM superb III kombi
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 3 gru 2017, o 12:38
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: sprv
opinie o silniku 2.0 tri 150 KM superb III kombi
Witam,
proszę o opinie na temat silnika 2.0 tdi 150 KM. Superb III kombi.
proszę o opinie na temat silnika 2.0 tdi 150 KM. Superb III kombi.
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: opinie o silniku 2.0 tri 150 KM superb III kombi
Dziod i nie jedzie
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 3 gru 2017, o 12:38
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: sprv
Re: opinie o silniku 2.0 tri 150 KM superb III kombi
a tak może bardziej merytorycznie a nie na poziomie chłopa z komisu ?
Re: opinie o silniku 2.0 tri 150 KM superb III kombi
Pojazd mechaniczny z tym silnikiem, mianowicie o mocy 150 koni mechanicznych wykonany w technologii wysokoprężnej, wydaje się nie dość dynamicznym środkiem transportu dla pojazdu tej klasy, tych gabarytów. W skrócie mocy nie staje.
-
- Posty: 533
- Rejestracja: 23 paź 2017, o 12:11
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Lokalizacja: wschodnie mazowsze
Re: opinie o silniku 2.0 tri 150 KM superb III kombi
moje auto mam od dwóch tygodni i jak dla mnie wystarczające osiągi. ostatnio z warszawy wracałem to spalanie wyszło 5,2 ale wtedy śniegu napadało, w drodze do stolicy wyszło poniżej 6, spokojna jazda
spytam przy okazji o inną rzecz, przeglądałem instrukcję obsługi i znalazłem wpis o żaluzji chłodnicy, zaciekawiony poszedłem do garażu i dolna część chłodnicy w zderzaku jest przesłoniona, ktoś wie o co biega?
spytam przy okazji o inną rzecz, przeglądałem instrukcję obsługi i znalazłem wpis o żaluzji chłodnicy, zaciekawiony poszedłem do garażu i dolna część chłodnicy w zderzaku jest przesłoniona, ktoś wie o co biega?
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 3 gru 2017, o 12:38
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: sprv
Re: opinie o silniku 2.0 tri 150 KM superb III kombi
a jeździłeś kolego superbem z takim silnikiem,czy Ci się tak tylko wydaje...?
Re: opinie o silniku 2.0 tri 150 KM superb III kombi
Jeździłem i jeszcze 1.4 125km jakby co:)
Per 'Kolego' to może jeszcze nie..na to trzeba sobie zasłużyć.
Per 'Kolego' to może jeszcze nie..na to trzeba sobie zasłużyć.
Re: opinie o silniku 2.0 tri 150 KM superb III kombi
Ja polowałem na ten silnik w DSG bez 4x4. Chodziło mi o brak AdBlue (4x4 już ma SCR). Autem głównie jeżdżę sam, autostrady i miasto. Potrzebowałem ekonomicznego, w miarę komfortowego i ekonomicznego środka transportu. Nie potrzebuję być pierwszy spod świateł (choć z tym też w zasadzie nie ma problemu), za to potrzebuję w miarę ekonomicznie jechać z wysokimi prędkościami. Nie mieszkam w górach, więc 4x4 też mi nie potrzebne.
Co do dynamiki, dla mnie jest bardzo ok (wychodzę z założenia że Skoda to AGD nie dostarczyciel emocji), z napędem na przód i tak bardzo często zrywa przyczepność przy przyspieszaniu od zera. Dynamika powyżej 160 km/h w niezaładowanym aucie jeszcze jest akceptowalna. Przy komplecie pasażerów akceptowalność osiąga się korzystając ze 100% osiągów. Spalanie jest bardzo OK. Choć brakuje 7 biegu w DSG i 200 km/h robi się już nieopłacalne czasowo w stosunku do 180 km/h (niższy zasięg). Maksymalnie jadąc dość dynamicznie, ale na ostatnich 150km oszczędzając (110-120 km/h), zrobiłem 1110 km na zbiorniku.
Nie do końca podoba mi się działanie DSG. Na początku kompletnie nie mogłem się z nią złapać. Często na drogach krajowych, gdy trzeba wyprzedzać, chętnie przełączam na tryb manualny, nie lubię jeździć na Sporcie (przyzwyczajony jestem do silników z mocnym dołem).
Niestety moje auto bierze olej. około 0,7 ltr na 1000km, co wyszło na próbie olejowej i aktualnie jestem w trakcie "procesowania procedury serwisowej" w ramach ubezpieczenia gwarantowane auto. Nie wiem dokładnie co tam wynaleźli, będę informował w innym wątku, który już jest założony. Samochód kupiłem z około 40k przebiegu i problem już wtedy występował.
Żałuje mają chyba wszystkie obecne diesle, chodzi o szybsze nagrzewanie silnika. BTW też błąd tej żaluzji mi wywalało, ale ostatnio się uspokoiło, może coś mechanicznie ją blokowało, ale po trasach w deszczu się umyło...
Co do dynamiki, dla mnie jest bardzo ok (wychodzę z założenia że Skoda to AGD nie dostarczyciel emocji), z napędem na przód i tak bardzo często zrywa przyczepność przy przyspieszaniu od zera. Dynamika powyżej 160 km/h w niezaładowanym aucie jeszcze jest akceptowalna. Przy komplecie pasażerów akceptowalność osiąga się korzystając ze 100% osiągów. Spalanie jest bardzo OK. Choć brakuje 7 biegu w DSG i 200 km/h robi się już nieopłacalne czasowo w stosunku do 180 km/h (niższy zasięg). Maksymalnie jadąc dość dynamicznie, ale na ostatnich 150km oszczędzając (110-120 km/h), zrobiłem 1110 km na zbiorniku.
Nie do końca podoba mi się działanie DSG. Na początku kompletnie nie mogłem się z nią złapać. Często na drogach krajowych, gdy trzeba wyprzedzać, chętnie przełączam na tryb manualny, nie lubię jeździć na Sporcie (przyzwyczajony jestem do silników z mocnym dołem).
Niestety moje auto bierze olej. około 0,7 ltr na 1000km, co wyszło na próbie olejowej i aktualnie jestem w trakcie "procesowania procedury serwisowej" w ramach ubezpieczenia gwarantowane auto. Nie wiem dokładnie co tam wynaleźli, będę informował w innym wątku, który już jest założony. Samochód kupiłem z około 40k przebiegu i problem już wtedy występował.
Żałuje mają chyba wszystkie obecne diesle, chodzi o szybsze nagrzewanie silnika. BTW też błąd tej żaluzji mi wywalało, ale ostatnio się uspokoiło, może coś mechanicznie ją blokowało, ale po trasach w deszczu się umyło...
Ostatnio zmieniony 3 gru 2017, o 23:57 przez jdef90, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: opinie o silniku 2.0 tri 150 KM superb III kombi
Miałbyś 4x4 to by Ci nie zrywało:)jdef90 pisze:Nie mieszkam w górach, więc 4x4 też mi nie potrzebne.
...z napędem na przód i tak bardzo często zrywa przyczepność przy przyspieszaniu od zera.
Ostatnio zmieniony 3 gru 2017, o 20:23 przez Foton, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 3 gru 2017, o 12:38
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: sprv
Re: opinie o silniku 2.0 tri 150 KM superb III kombi
Foton pisze:Jeździłem i jeszcze 1.4 125km jakby co:)
Per 'Kolego' to może jeszcze nie..na to trzeba sobie zasłużyć.
poczekam jak będziesz gotów drogi forumowiczu
Re: opinie o silniku 2.0 tri 150 KM superb III kombi
Ok
Ostatnio zmieniony 3 gru 2017, o 20:20 przez Foton, łącznie zmieniany 1 raz.
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: opinie o silniku 2.0 tri 150 KM superb III kombi
Wysyp baranów mamy ?
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: opinie o silniku 2.0 tri 150 KM superb III kombi
whity pisze:Wysyp baranów mamy ?
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: opinie o silniku 2.0 tri 150 KM superb III kombi
tak w passku, jak czekałem na mojego bitdi.Foton pisze:A jeździłes takim T di?:)
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium