SportLine - Tryb Comfort i Prześwit
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 17 wrz 2017, o 12:52
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Imię: Michał
SportLine - Tryb Comfort i Prześwit
Panowie (i Panie?),
Odebrałem wczoraj swojego Superba. Przejechałem ledwo 400 km, więc ciężko o jakieś dalekoidące wnioski, ale jedna rzecz mi się rzuciła w oczy. O ile wiem, Sportline miał być obniżony o 15mm, minimalnie twardszy oraz miał nie mieć trybu Comfort. A ma…
Do tego mam wrażenie, że prześwit jakiś taki spory…
Odebrałem wczoraj swojego Superba. Przejechałem ledwo 400 km, więc ciężko o jakieś dalekoidące wnioski, ale jedna rzecz mi się rzuciła w oczy. O ile wiem, Sportline miał być obniżony o 15mm, minimalnie twardszy oraz miał nie mieć trybu Comfort. A ma…
Do tego mam wrażenie, że prześwit jakiś taki spory…
- gachul
- Posty: 3888
- Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: CS rullez :P
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Limanowa/Łódź
- Kontakt:
Re: SportLine - Tryb Comfort i Prześwit
jak brałeś DCC to masz tryby ustawien ... jak bys nie brał to miałbys sportowe zawieszenie. Ale i tak wydaje mi sie ze sportline stoi niżej ni LK
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 17 wrz 2017, o 12:52
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Imię: Michał
Re: SportLine - Tryb Comfort i Prześwit
Tylko właśnie w SportLine DCC nie powinno ponoć* mieć wariantu Comfort.
Będę niedługo u Brata, który ma LK to staniemy obok siebie i porównamy, ale myślałem że ktoś mi to zweryfikuje w międzyczasie.
* ponoć - za recenzją: http://motopodprad.pl/test-skoda-superb ... -schematy/
Będę niedługo u Brata, który ma LK to staniemy obok siebie i porównamy, ale myślałem że ktoś mi to zweryfikuje w międzyczasie.
* ponoć - za recenzją: http://motopodprad.pl/test-skoda-superb ... -schematy/
- JacekRS
- Posty: 1420
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 16:24
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 430PS/535Nm
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: SportLine - Tryb Comfort i Prześwit
Wysokość masz identyczną jak ja (L&K z DCC) przed wrzuceniem sprężyn Eibach`a. Przy zmianie trybów nie dokonuje się zmiana wysokości zawieszenia. Czyli masz Sportline`a z zawiechą L&K
Skodilac - viewtopic.php?f=18&t=8398
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 17 wrz 2017, o 12:52
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Imię: Michał
Re: SportLine - Tryb Comfort i Prześwit
Hmmm… czy to znaczy, że decydując się na DCC tak właśnie jest w SportLine?
Czy komuś w fabryce się "omsknęło"?
Czy komuś w fabryce się "omsknęło"?
- Łuki_ssuperb
- Posty: 5377
- Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: Co by tu pomodzić...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: SportLine - Tryb Comfort i Prześwit
a to nie jest tak ze dcc eliminuje sportowe zawieszenie ?
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
-
- Posty: 599
- Rejestracja: 11 lut 2016, o 13:12
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2017
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: południowe mazowsze
Re: SportLine - Tryb Comfort i Prześwit
sportline to głównie inne wykończenie w środku i inne felgi, tak jak l&k, style itd, zawieszenie jest takie samo jak w L&K, jedynie kierownica inną skórą (perforowana) obszyta.
można wybrać albo sportowe zawieszenie, albo dcc - oba opuszczone względem standardowego chyba o -15 i -20mm (o ile dobrze pamiętam).
można wybrać albo sportowe zawieszenie, albo dcc - oba opuszczone względem standardowego chyba o -15 i -20mm (o ile dobrze pamiętam).
- gachul
- Posty: 3888
- Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: CS rullez :P
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Limanowa/Łódź
- Kontakt:
Re: SportLine - Tryb Comfort i Prześwit
u mnie przód 69 cm tył 70,5 cm... czyli co? tak samo jak w LK?
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: SportLine - Tryb Comfort i Prześwit
Wybierajac dcc oczywiscie
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- Lukii
- Posty: 756
- Rejestracja: 28 cze 2017, o 16:25
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2020
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: Łuki
- Lokalizacja: Wa-wa
Re: SportLine - Tryb Comfort i Prześwit
Ja mam sportlinie bez DCC. Przed wrzuceniem eibacha miałem wysokość przód do rantu błotnika 69,8 mm a tył 69,5 mm.
Natomiast zawias ze sportem to ma tylko wspólną nazwę.
Bez DCC jest bardzo miękko. Nawet teraz po wrzuceniu eibacha samochód pomimo że lepiej się trzyma w zakrętach to i tak jest miętki
Natomiast zawias ze sportem to ma tylko wspólną nazwę.
Bez DCC jest bardzo miękko. Nawet teraz po wrzuceniu eibacha samochód pomimo że lepiej się trzyma w zakrętach to i tak jest miętki
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 17 wrz 2017, o 12:52
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Imię: Michał
Re: SportLine - Tryb Comfort i Prześwit
Czy wniosek z tego taki, że DCC na sporcie jest bardziej sportowe, od sportowego bez DCC?
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: SportLine - Tryb Comfort i Prześwit
Wniosek z tego taki że wrzucenie samych sprinow jest bez sensu? Czy ma to jakiś sens?Lukii pisze:Ja mam sportlinie bez DCC. Przed wrzuceniem eibacha miałem wysokość przód do rantu błotnika 69,8 mm a tył 69,5 mm.
Natomiast zawias ze sportem to ma tylko wspólną nazwę.
Bez DCC jest bardzo miękko. Nawet teraz po wrzuceniu eibacha samochód pomimo że lepiej się trzyma w zakrętach to i tak jest miętki
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- JacekRS
- Posty: 1420
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 16:24
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 430PS/535Nm
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: SportLine - Tryb Comfort i Prześwit
Ciężko powiedzieć, ale zaznaczyć trzeba, że Superb to jedna wielka jebana krowa. Przedwczoraj pojeździłem sobie po autostradach z mocnymi prędkościami i na prostym jest ok, ale jak zaczynają się łuki, zjazdy/wjazdy, to więcej zaufania miałem do OIII RS niż do tej landary, może to kwestia przyzwyczajenia, no i oczywiście tego, że OIII była ciut mniejsza, ale takie są moje spostrzeżenia. Nie wiem, czy nie iść jeszcze w te grubsze stabilizatory, ale z ceną 2kPLN za 2 powyginane grubsze druty to ciut wg mnie przegięli.
Skodilac - viewtopic.php?f=18&t=8398
- piramida
- Doradca
- Posty: 4039
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: SportLine - Tryb Comfort i Prześwit
Co byście nie zrobili z zawieszeniem w superbie to i tak szału nie będzie, znaczy się szał jest jak ktoś lubi bujankę ale jeżeli ktoś lubi szybciej polatać to trzeba niestety go obniżyć i utwardzić, inaczej to dramat.
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: SportLine - Tryb Comfort i Prześwit
DCC to obniżenie -10mm względem serii
Sportowe zawieszenie to obnizenie -15mm względem serii
Sportowe zawieszenie to obnizenie -15mm względem serii