SportLine - Tryb Comfort i Prześwit

musial
Posty: 5
Rejestracja: 17 wrz 2017, o 12:52
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (220KM)
Imię: Michał

SportLine - Tryb Comfort i Prześwit

Post autor: musial »

Panowie (i Panie?),

Odebrałem wczoraj swojego Superba. Przejechałem ledwo 400 km, więc ciężko o jakieś dalekoidące wnioski, ale jedna rzecz mi się rzuciła w oczy. O ile wiem, Sportline miał być obniżony o 15mm, minimalnie twardszy oraz miał nie mieć trybu Comfort. A ma…
Do tego mam wrażenie, że prześwit jakiś taki spory…

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
gachul
Posty: 3888
Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: CS rullez :P
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Limanowa/Łódź
Kontakt:

Re: SportLine - Tryb Comfort i Prześwit

Post autor: gachul »

jak brałeś DCC to masz tryby ustawien ... jak bys nie brał to miałbys sportowe zawieszenie. Ale i tak wydaje mi sie ze sportline stoi niżej ni LK
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
musial
Posty: 5
Rejestracja: 17 wrz 2017, o 12:52
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (220KM)
Imię: Michał

Re: SportLine - Tryb Comfort i Prześwit

Post autor: musial »

Tylko właśnie w SportLine DCC nie powinno ponoć* mieć wariantu Comfort.
Będę niedługo u Brata, który ma LK to staniemy obok siebie i porównamy, ale myślałem że ktoś mi to zweryfikuje w międzyczasie.

* ponoć - za recenzją: http://motopodprad.pl/test-skoda-superb ... -schematy/
Awatar użytkownika
JacekRS
Posty: 1420
Rejestracja: 18 gru 2016, o 16:24
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 430PS/535Nm
Imię: Jacek
Lokalizacja: Jaworzno

Re: SportLine - Tryb Comfort i Prześwit

Post autor: JacekRS »

Wysokość masz identyczną jak ja (L&K z DCC) przed wrzuceniem sprężyn Eibach`a. Przy zmianie trybów nie dokonuje się zmiana wysokości zawieszenia. Czyli masz Sportline`a z zawiechą L&K 8-)
musial
Posty: 5
Rejestracja: 17 wrz 2017, o 12:52
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (220KM)
Imię: Michał

Re: SportLine - Tryb Comfort i Prześwit

Post autor: musial »

Hmmm… czy to znaczy, że decydując się na DCC tak właśnie jest w SportLine?
Czy komuś w fabryce się "omsknęło"?
Awatar użytkownika
Łuki_ssuperb
Posty: 5377
Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TDI (190KM)
Aktualnie: Co by tu pomodzić...
Lokalizacja: Warszawa

Re: SportLine - Tryb Comfort i Prześwit

Post autor: Łuki_ssuperb »

a to nie jest tak ze dcc eliminuje sportowe zawieszenie ?
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
bartekpion
Posty: 599
Rejestracja: 11 lut 2016, o 13:12
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2017
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Lokalizacja: południowe mazowsze

Re: SportLine - Tryb Comfort i Prześwit

Post autor: bartekpion »

sportline to głównie inne wykończenie w środku i inne felgi, tak jak l&k, style itd, zawieszenie jest takie samo jak w L&K, jedynie kierownica inną skórą (perforowana) obszyta.
można wybrać albo sportowe zawieszenie, albo dcc - oba opuszczone względem standardowego chyba o -15 i -20mm (o ile dobrze pamiętam).
Awatar użytkownika
gachul
Posty: 3888
Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: CS rullez :P
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Limanowa/Łódź
Kontakt:

Re: SportLine - Tryb Comfort i Prześwit

Post autor: gachul »

u mnie przód 69 cm tył 70,5 cm... czyli co? tak samo jak w LK?
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
Awatar użytkownika
whity
Posty: 14835
Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Lokalizacja: MS

Re: SportLine - Tryb Comfort i Prześwit

Post autor: whity »

Wybierajac dcc oczywiscie
Nie bójcie się być premium.

#stayPremium :)
Awatar użytkownika
Lukii
Posty: 756
Rejestracja: 28 cze 2017, o 16:25
Samochód: Inny
Rocznik: 2020
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Imię: Łuki
Lokalizacja: Wa-wa

Re: SportLine - Tryb Comfort i Prześwit

Post autor: Lukii »

Ja mam sportlinie bez DCC. Przed wrzuceniem eibacha miałem wysokość przód do rantu błotnika 69,8 mm a tył 69,5 mm.
Natomiast zawias ze sportem to ma tylko wspólną nazwę.
Bez DCC jest bardzo miękko. Nawet teraz po wrzuceniu eibacha samochód pomimo że lepiej się trzyma w zakrętach to i tak jest miętki :lol:
Łuki

ObrazekPastuch
ObrazekISF
ObrazekGR
musial
Posty: 5
Rejestracja: 17 wrz 2017, o 12:52
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (220KM)
Imię: Michał

Re: SportLine - Tryb Comfort i Prześwit

Post autor: musial »

Czy wniosek z tego taki, że DCC na sporcie jest bardziej sportowe, od sportowego bez DCC? ;)
Awatar użytkownika
CLO27
Posty: 9857
Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: +-500 KM/600NM
Lokalizacja: Nowy Sacz

Re: SportLine - Tryb Comfort i Prześwit

Post autor: CLO27 »

Lukii pisze:Ja mam sportlinie bez DCC. Przed wrzuceniem eibacha miałem wysokość przód do rantu błotnika 69,8 mm a tył 69,5 mm.
Natomiast zawias ze sportem to ma tylko wspólną nazwę.
Bez DCC jest bardzo miękko. Nawet teraz po wrzuceniu eibacha samochód pomimo że lepiej się trzyma w zakrętach to i tak jest miętki :lol:
Wniosek z tego taki że wrzucenie samych sprinow jest bez sensu? Czy ma to jakiś sens?
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ :)
Awatar użytkownika
JacekRS
Posty: 1420
Rejestracja: 18 gru 2016, o 16:24
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 430PS/535Nm
Imię: Jacek
Lokalizacja: Jaworzno

Re: SportLine - Tryb Comfort i Prześwit

Post autor: JacekRS »

Ciężko powiedzieć, ale zaznaczyć trzeba, że Superb to jedna wielka jebana krowa. Przedwczoraj pojeździłem sobie po autostradach z mocnymi prędkościami i na prostym jest ok, ale jak zaczynają się łuki, zjazdy/wjazdy, to więcej zaufania miałem do OIII RS niż do tej landary, może to kwestia przyzwyczajenia, no i oczywiście tego, że OIII była ciut mniejsza, ale takie są moje spostrzeżenia. Nie wiem, czy nie iść jeszcze w te grubsze stabilizatory, ale z ceną 2kPLN za 2 powyginane grubsze druty to ciut wg mnie przegięli.
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4011
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: SportLine - Tryb Comfort i Prześwit

Post autor: piramida »

Co byście nie zrobili z zawieszeniem w superbie to i tak szału nie będzie, znaczy się szał jest jak ktoś lubi bujankę ale jeżeli ktoś lubi szybciej polatać to trzeba niestety go obniżyć i utwardzić, inaczej to dramat.
Awatar użytkownika
Tom-Tdi
Sponsor
Sponsor
Posty: 3353
Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 395KM / 515Nm
Lokalizacja: Augsburg

Re: SportLine - Tryb Comfort i Prześwit

Post autor: Tom-Tdi »

DCC to obniżenie -10mm względem serii
Sportowe zawieszenie to obnizenie -15mm względem serii
ODPOWIEDZ