Re: Podskakujące koła przy gwałtownym ruszaniu.
: 29 kwie 2017, o 21:18
Liczyłem na Ciebiewhity pisze:Potwierdzam: nowy a4 nie podskakuje jak superb i passat... tzn nie ma tego halasu jakby cos sie miało zjebalo
Portal miłośników i użytkowników Skody Superb
http://www.superbclub.pl/
Liczyłem na Ciebiewhity pisze:Potwierdzam: nowy a4 nie podskakuje jak superb i passat... tzn nie ma tego halasu jakby cos sie miało zjebalo
A4 to już zupełnie inna kontrukcja. Płyta MLB, silniki montowane wzdłużnie.whity pisze:Potwierdzam: nowy a4 nie podskakuje jak superb i passat... tzn nie ma tego halasu jakby cos sie miało zjebalo
Ta wkładka ogranicza wychylanie się silnika, ale nie ma nic wspólnego z zawieszeniem.sane pisze:Założę się, że amory do Skody, Seata, VW i Audi idą od jednego dostawcyboski pisze:Jakość zawieszenia, amorów ma tu ogromne znaczenie
Ale ok, wierzę Ci, że w A3 ten efekt nie był tak nasilony.
Być może jest to kwestia bardziej miękko zestrojonego zawieszenia w SIII niż w kompaktach...
BTW. W internetach piszą, że to przypadłość wszystkich modeli MQB, winne jest zawieszenie silnika i podobno pomóc ma coś takiego:
http://store.blackforestindustries.com/ ... inmq1.html
lub http://www.esetuning.com/torque-solutio ... 025-r.html
https://www.youtube.com/watch?v=8vNRLt2pZAM&t=1s
Do SIII będzie pasowało na 100%. Może warto spróbować? Koszt niski, instalacja prosta.jakiś cytat pisze:Already have mine, just no GTI yet haha. Love mine in my mk6 definitely helps with wheel hop when you are out having fun and no rattle really except reverse you notice it.
Ok, masz rację. W takim razie może da się zrobić tak jak pisał Tom-Tdi i np. wsadzić którąś tuleję z S3 8V czy TT S... Zawieszenia są różnie dostrajane na pewno, ale patrząc w ETKA to jednak sama konstrukcja jest identyczna.boski pisze:Sane ale powtórzę że platforma konstrukcyjna nie ma tu absolutnie żadnego znaczenia. Czy jest MQB czy MBL zawieszenia w danych markach , w tej samej platformie są różnie dostrajane i różnej klasy.
boski pisze:Będąc kiedyś w fabryce BMW gość opowiadał jak na jednej zmianie auta były montowane z TPMSem bezpośrednim a gdy te im się "skończyły" szły systemy pośrednie które zalegały na regałach
W sumie napisałem, że chodzi o "zawieszenie silnika", a nie o zawieszenie.Tom-Tdi pisze:Ta wkładka ogranicza wychylanie się silnika, ale nie ma nic wspólnego z zawieszeniem.
Może tutaj z 8V podejdą?Tom-Tdi pisze:W poprzednim aucie zmieniałem tylne tuleje wahaczy przednich na pełne z Audi S3 8p, i wheel hop już był dużo mniejszy.