Strona 5 z 10

Re: Szarpanie DSG dq250

: 26 kwie 2017, o 07:25
autor: szms
Coś w tym jest, bo takie są moje odczucia, ale i Jarka, który tak samo uważa, a on trochę przemiału ma :D

Re: Szarpanie DSG dq250

: 26 kwie 2017, o 07:35
autor: Tom-Tdi
CLO27 pisze:sane on pisał o dieslu 240...a czy 280 benzin nie mają takiej to nie wiem , bo moment nie jest powalający...chociaż przecież dq250 nie przeniosłaby 500 niutków, teraz Jacek program robił na fabrycznej skrzyni więc musi tam siedzieć coś innego bo inaczej trza by było zmienić...
Przeniesie i 700Nm, ale ile to wytrzyma....

Swego czasu CS miał projekt Golfa V R32 na grubo ponad 500KM i tam seryjna skrzynia DSG ( nie pamiętam jakie miała oznaczenie) wytrzymywała kilka tys. km i za każdym razem po takim przebiegu ukrecalo wałek 4 biegu.

Także każda skrzynia ma jakiś słaby punkt który przy znacznym podniesieniu mocy jest nie do przeskoczenia.

Re: Szarpanie DSG dq250

: 26 kwie 2017, o 08:08
autor: CLO27
No właśnie tam była ta starsza skrzynia ktora potem zmienili i teraz pytanie na co bo to to samo co w gulfie r jest...

Re: Szarpanie DSG dq250

: 26 kwie 2017, o 08:16
autor: Camillinhio
CLO już odpowiadam:



Zmienili na nowszą. Proszę ;)

Re: Szarpanie DSG dq250

: 26 kwie 2017, o 08:32
autor: szms
rzetelnie i na temat, to mi się podoba :lol:

Re: Szarpanie DSG dq250

: 26 kwie 2017, o 08:54
autor: CLO27
Aaaa dzięki kamil hahahaha :lol:

Re: Szarpanie DSG dq250

: 26 kwie 2017, o 09:27
autor: kamracik
Camillinhio pisze:Zmienili na nowszą. Proszę ;)
Widzę lukę w Twoim rozumowaniu, a co jeśli wrzucili starszą używkę? Badumss ;)

Poprawna odpowiedź to wrzucili inną :mrgreen:

Re: Szarpanie DSG dq250

: 26 kwie 2017, o 16:57
autor: piramida
W pasku tdi 240PS, RS3 jest dq500 ze względu na większy moment niż w 2.0 tsi, nie chodzi juz nawet o premium tylko o sam moment obrotowy. Golfy R po lifcie dostały dq381 z 7 biegami ale jest to podobno ta sama skrzynia co dq250 tylko dodali siódmy bieg. Jak skrzynia padanie to jedyne sensowne rozwiązanie wpakować 7 biegowe dq500 i po temacie.
Co do żyłowania 2.0tsi, Patryk z CS ma już plan, jak padnie mu silnik to zamierza wsadzić do golfa R36 i uturbić, wtedy można już iść z grubej rury i celować w 800PS ;-)

Re: Szarpanie DSG dq250

: 21 cze 2017, o 09:44
autor: Kaloteck
Wiecie że od końca tego miesiąca 2.0 TDI dostaje DSG-7 zamiast DSG-6 ?
Jak nie wiecie, to już wiecie... :)
Cen bez zmian...

Re: Szarpanie DSG dq250

: 21 cze 2017, o 13:57
autor: marcin wroclaw
A ktora lepsza?

Re: Szarpanie DSG dq250

: 21 cze 2017, o 16:09
autor: piramida
To jest ta sama skrzynia tylko z jednym biegiem więcej

Re: Szarpanie DSG dq250

: 21 cze 2017, o 16:13
autor: Rolnik
Ta sama a jednak inna :)

Re: Szarpanie DSG dq250

: 21 cze 2017, o 17:58
autor: WG
Kaloteck pisze:Wiecie że od końca tego miesiąca 2.0 TDI dostaje DSG-7 zamiast DSG-6 ?
Jak nie wiecie, to już wiecie... :)
Cen bez zmian...
Dzwoniłem przed chwilą i nie potwierdzają tej informacji u jednego z dealerów. Jest podobno "pismo że od 45 tygodnia produkcyjnego, ale to nie jest pewne".

Ale potem znalazłem w dwóch miejscach newsy z dzisiaj:
http://magazynmotomi.pl/superb-nowy-poz ... -dynamiki/
http://www.motofakty.pl/artykul/skoda-s ... ercie.html
https://www.skodacommunity.de/threads/dsg-7.114700/
https://konfigurator.skoda.at/cc-at/de_ ... /C/auv/730 - a tutaj można sobie już zobaczyć wariant TDI 150KM z DSG 7biegowym

Re: Szarpanie DSG dq250

: 11 lip 2017, o 08:34
autor: ddga
Witam. Czy macie w swoich autach przy zmianie biegu z 1 na 2 szarpnięcie dsg (jakby przyhamowanie kury). Problem istnieje przy powolnym ruszaniu tak do 1800 obr. Jest to irytujące. Oczywiście odpowiedz ASO ten typ tak ma.

Re: Szarpanie DSG dq250

: 11 lip 2017, o 09:14
autor: arecki1338
ddga pisze:Witam. Czy macie w swoich autach przy zmianie biegu z 1 na 2 szarpnięcie dsg (jakby przyhamowanie kury). Problem istnieje przy powolnym ruszaniu tak do 1800 obr. Jest to irytujące. Oczywiście odpowiedz ASO ten typ tak ma.
Nie zauważyłem takich objawów u siebie. Jedyne co mnie drażni, to zmiana biegów przy niskich obrotach, z wyłączeniem trybu S.