Strona 7 z 11

Re: Zawieszenie przód

: 24 lip 2018, o 17:42
autor: JamesEnfield
piramida pisze:Wszystko ci zrobią na gwarancji jak będziesz do nich przyjeżdżał raz na dwa tygodnie i tak w kółko a ty zamiast jeździć i cieszyć sie nowym autem to będziesz siedzieć po serwisach ;-)
no to juz temat dla prasy motoryzacyjnej ale ciekawa sprawa bo na briskoda znalazlem temat o problemach z dachem i byly to przypadki jednostkowe dlatego sie zdecydowalem - no zobaczymy...

W kzdym razie dobrze ze w l&k dcc jest - testowalem na jezdzie probnej i naprawde fajne rozwiazanie :-)

Re: Zawieszenie przód

: 24 lip 2018, o 20:12
autor: JacekRS
JamesEnfield pisze:
W kzdym razie dobrze ze w l&k dcc jest - testowalem na jezdzie probnej i naprawde fajne rozwiazanie :-)
Najfajniejsze w tym wszystkim było jak mój ojciec (rocznik 1944) jechał przede mną A3 Sportback 2.0TDI 184PS standard zawiecha, wpadlismy na rondo, ja z serią DCC na SPORT i.... łzy mi sie w oczach pokazały jak on odjechał mi na rondzie jak tramwaj po szynach, a ja.... musiałem titanic'a hamować, co by w "nabrzeże" nie wyjebać:D

Re: Zawieszenie przód

: 24 lip 2018, o 20:21
autor: JamesEnfield
Haha no ale A3 to jednak bardziej zwinny samochod a ja szukal rodzinnego dupowozu i juz wiem jak moja cora pokocha rozbujany tryb komfort bo przypomina jej domowy bujaczek :D

Re: Zawieszenie przód

: 24 lip 2018, o 23:38
autor: CLO27
Ostatnio na moim betonie, kw v2 najtwardziej ustawiłem :p jechałem za volvo, koleś 140 wchodził w zakret bo chciał pokazać jaki to nie rajdowiec :lol: i ledwo biedak wylazł, otarł delikatnie barierę, a ja bez jak po sznureczku, także taka zmiana uważam powinna być w naszych "wielorybach"....oczywiście a3 zgrabne, małe zakręty lubi i tego nie przeskoczy, ale zawsze można próbować podgonić ;)

Re: Zawieszenie przód

: 24 lip 2018, o 23:55
autor: orlik
JamesEnfield pisze:Haha no ale A3 to jednak bardziej zwinny samochod a ja szukal rodzinnego dupowozu i juz wiem jak moja cora pokocha rozbujany tryb komfort bo przypomina jej domowy bujaczek :D
Pod warunkiem, że pierwszy nie puścisz pawia :lol: Poważnie, nie mam choroby lokomocyjnej, zwłaszcza jak prowadzę, ale po godzinie jazdy na komforcie myślałem, że puszczę :lol:

Re: Zawieszenie przód

: 24 lip 2018, o 23:57
autor: orlik
CLO27 pisze:Ostatnio na moim betonie, kw v2 najtwardziej ustawiłem :p jechałem za volvo, koleś 140 wchodził w zakret bo chciał pokazać jaki to nie rajdowiec :lol: i ledwo biedak wylazł, otarł delikatnie barierę
Ubaw byś miał większy jak byś jechał przed nim 160 :lol: wrażenia we wstecznym lusterku niezapomniane :lol:

Re: Zawieszenie przód

: 24 lip 2018, o 23:59
autor: CLO27
:shock: takie były jego oczy jak go mijałem 180 na prostej hehehe :lol: ale to pewnie ze stresu co odjebał :)

Re: Zawieszenie przód

: 25 lip 2018, o 00:19
autor: orlik
CLO27 pisze: :shock: takie były jego oczy jak go mijałem 180 na prostej hehehe :lol: ale to pewnie ze stresu co odjebał :)
Chyba tak, bo jak miał takie oczy to chyba zrobił pod siebie :)

Re: Zawieszenie przód

: 25 lip 2018, o 00:26
autor: CLO27
:lol:

Re: Zawieszenie przód

: 25 lip 2018, o 07:47
autor: kmink
Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców :p :D Nie moc, a technika...itd itd.
Superb IMO nawet na comfort bardzo ładnie trzyma w zakrętach i jest go niezwykle ciężko zmusić do tego, żeby wyleciał z drogi.
Oczywiście przód auta wychodzi w zakręcie, może jakiś twardszy stabilizator na tyle mógłby ten efekt zminimalizować ale i tak tragedii nie ma jak na dupowóz.

Re: Zawieszenie przód

: 25 lip 2018, o 08:13
autor: sane
kmink pisze:Superb IMO nawet na comfort bardzo ładnie trzyma w zakrętach i jest go niezwykle ciężko zmusić do tego, żeby wyleciał z drogi. Oczywiście przód auta wychodzi w zakręcie, może jakiś twardszy stabilizator na tyle mógłby ten efekt zminimalizować ale i tak tragedii nie ma jak na dupowóz.[/
W zakrętach trzyma się jako tako... Trochę za bardzo się przechyla. Myślę, że stabilizatory załatwiłyby sprawę, ale wymiana przedniego to zrzucanie sanek :/
Ale problem z tym zawieszeniem jest zupełnie inny - na tym zawiasie nie da się szybko jeździć po drogach innych niż idealnie gładki asfalt.
Na dołkach, górkach, dziurach rzuca jak kotem po obierach. Zawias ma za duże odbicie, a jak dobija to trzy razy podskakuje zanim się uspokoi. To samo jest na DCC w każdym trybie poza Sportem i na zwykłym zawiasie. W moim ex Accordzie zestrojenie zawiasu to był majstersztyk w porównaniu do Superba.

Re: Zawieszenie przód

: 26 lip 2018, o 18:10
autor: bierny
Testował ktoś ten bilstein pod DCC ?

Re: Zawieszenie przód

: 27 lip 2018, o 06:18
autor: JacekRS
Mowisz o gwincie? Ja mam na to smaka, ale jakos nie widzi mi sie bycie krolikiem doswiadczalnym

Re: Zawieszenie przód

: 27 lip 2018, o 07:43
autor: marasmus007
bierny pisze:Testował ktoś ten bilstein pod DCC ?
Wysłałem zapytanie do dystrybutora , mnie zainteresowały B6 Damptronic jak coś będę wiedział dam znać.

Re: Zawieszenie przód

: 27 lip 2018, o 08:49
autor: bierny
marasmus007 pisze:
bierny pisze:Testował ktoś ten bilstein pod DCC ?
Wysłałem zapytanie do dystrybutora , mnie zainteresowały B6 Damptronic jak coś będę wiedział dam znać.
będę czekał bo podobne zainteresowanie ;)