Strona 2 z 4

Re: Pierwsza awaria w nowym 6000 km przebiegu Superb III L&K

: 22 lut 2017, o 15:45
autor: Mikemed
Łaskawie robią mi to na gwarancji. "Gest handlowy ze strony firmy". Jednak Skoda ma jeszcze dużo do nauki w kwestii obsługi klienta.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Pierwsza awaria w nowym 6000 km przebiegu Superb III L&K

: 22 lut 2017, o 15:55
autor: CLO27
Skurwibąki ;) nieźle w ch tną...

Re: Pierwsza awaria w nowym 6000 km przebiegu Superb III L&K

: 22 lut 2017, o 16:05
autor: kamracik
Mikemed pisze:Jestem właśnie w ASO w Krakowie na Kocmyrzowskiej i właśnie próbowali mi odmówić naprawy gwarancyjnej- radar został przestawiony. Kazałem udowodnić uszkodzenie albo ingerencję z mojej winy. Facet sobie poszedł i czekam na werdykt.
Po takim tekście weź powiedz, że gestem z Twojej strony będzie nie nękanie ich więcej.

W dupach się ludziom poprzestawiało.

Re: Pierwsza awaria w nowym 6000 km przebiegu Superb III L&K

: 22 lut 2017, o 16:07
autor: Mikemed
CLO27 pisze:Skurwibąki ;) nieźle w ch tną...
Ponoć nie zapłacą im za tę naprawę i to tylko ich "dobra wola". Napisałem po czesku mail do Mlada Boleslav z pytaniem o politykę firmy Škoda w tym konkretnym przypadku, przy założeniu braku uszkodzenia lub ingerencji użytkownika. Ciekawe czy i co mi odpiszą.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Pierwsza awaria w nowym 6000 km przebiegu Superb III L&K

: 22 lut 2017, o 16:08
autor: kamracik
Jasne, normalnie wszyscy dokładają do biznesu ostatnimi czasy. Jacy dobrzy Ci nasi przedsiębiorcy.

Re: Pierwsza awaria w nowym 6000 km przebiegu Superb III L&K

: 22 lut 2017, o 16:09
autor: CLO27
Tam odpisuje taka laska dymana przez prezesów która ma to gdzieś. Napisze że przepraszają dadzą nawet kubek :lol: albo nawet tego nie i tyle. Mają to w d...

Re: Pierwsza awaria w nowym 6000 km przebiegu Superb III L&K

: 22 lut 2017, o 16:22
autor: Mikemed
Do Czech wysłałem: "Dobré ráno! Jsem uživatel (6800 km) nový III Superb L & K 2,0 162 kW. Poslední to je problém se systémovou Front asistenci radar- byl nedostupný. Služba v Polsku zpočátku odmítl mou záruční opravu, pak po mé žádosti, aby prokázal svou rušivé vlivy nebo dopady, nicméně, začal opravit auto s tvrzením, že je nikdo k opravě nebude platit, a to udělat jen s dobrou vůlí. Moje otázky: zda taková politika je Škoda Auto? Je tento typ selhání je tak neobvyklé, že se musí poukázat na nemocného vůli majitele vozu? Znamená to kvalifikovat jako pokus o podvod ze strany autorizovaného servisu? Vaše obavy zákazníků."


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Pierwsza awaria w nowym 6000 km przebiegu Superb III L&K

: 22 lut 2017, o 16:25
autor: whity
CLO27 pisze:Tam odpisuje taka laska dymana przez prezesów która ma to gdzieś. Napisze że przepraszają dadzą nawet kubek :lol: albo nawet tego nie i tyle. Mają to w d...
tak wysoko postawionej laski, która jest dymana przez prezesów bym nie obstawiał... raczej callcenter odpowiada, który pewnie nawet w mlada nie siedzi :)

Re: Pierwsza awaria w nowym 6000 km przebiegu Superb III L&K

: 22 lut 2017, o 16:37
autor: CLO27
Hehe no dobra sorry to jest gość, jak tak wolisz, bardzo ważna osobistość odpisująca na maile :)

Re: Pierwsza awaria w nowym 6000 km przebiegu Superb III L&K

: 22 lut 2017, o 16:37
autor: Mikemed
whity pisze:
CLO27 pisze:Tam odpisuje taka laska dymana przez prezesów która ma to gdzieś. Napisze że przepraszają dadzą nawet kubek :lol: albo nawet tego nie i tyle. Mają to w d...
tak wysoko postawionej laski, która jest dymana przez prezesów bym nie obstawiał... raczej callcenter odpowiada, który pewnie nawet w mlada nie siedzi :)
Bardzo możliwe. Jednak spróbuję. ASO lecą w ch*ja i tyle.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Pierwsza awaria w nowym 6000 km przebiegu Superb III L&K

: 22 lut 2017, o 17:04
autor: Mikemed
Uff. Zrobione. Co ciekawe od momentu decyzji "robimy" do zakończenia naprawy minęło tylko ok. półtorej godziny. Wszystko działa. Mam wielki ? nad głową.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Pierwsza awaria w nowym 6000 km przebiegu Superb III L&K

: 22 lut 2017, o 18:17
autor: przemoka
Na do widzenia trzeba było powiedzieć, że brat pracuje w Auto Świecie i pozdrowi autosalon w jednym z najbliższych numerów :)

A na poważnie, to nie ma się co krępować tylko od razu walić do Niemców, czyli Auto Świata (Ringer Axel Springer czy jakoś tak) - oni lubią takie dłubanie, bo mają materiał do obsmarowywania poszczególnych producentów. I nie ma to czy tamto, jadą nawet po grupie VW.

Re: Pierwsza awaria w nowym 6000 km przebiegu Superb III L&K

: 21 mar 2017, o 19:57
autor: K-PAX
U mnie na szczęście nawet nie próbował wspomnieć nic na temat odmowy.

Re: Pierwsza awaria w nowym 6000 km przebiegu Superb III L&K

: 14 cze 2017, o 16:30
autor: Devonish
U mnie po przejechaniu 1000 km również pojawił się komunikat "Front Assist Niedostępny". Dobrze że samochód nie ma nawet rysy więc serwis nie będzie miał podstaw do odmowy gwarancyjnej naprawy.

W ramach teorii spiskowych samochód zamówiony 8 lutego 2017, odebrałem dopiero 06.06.2017.
Po VINie odczytałem że wyprodukowany 20.03.2017.
Ciekawe co tak długo zajęło???

Re: Pierwsza awaria w nowym 6000 km przebiegu Superb III L&K

: 14 cze 2017, o 18:01
autor: chudy
Składanie, jak spadł z lawety ;)

A tak serio, to nie wiem, może się zagubił gdzieś w systemie?