Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM
-
- Posty: 493
- Rejestracja: 16 wrz 2015, o 14:21
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: O-ka
Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM
Podobny przypadek kiedyś miała Toyota z silnikiem 2.2 D w avensisie, tez była jakaś wada.
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM
Poprzeczne 1,9 tdi 105 koni oraz wzdłużne 3,0 tdi z Audi też cierpialy na chorobę panewek i to dużo bardziej niż obecne 2.0 tsi
- piramida
- Doradca
- Posty: 4018
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM
Wymieniajcie olej nie co 30kkm tylko co 50kkm, panewki będą płakać ze szczęścia szczególnie przy oleju 5w30
- broniek
- Posty: 280
- Rejestracja: 29 lut 2016, o 20:51
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM
Moje panewki zaczęły hałasować przy przebiegu 12 tys km
Fabryczny olej zmieniłem po 2 tys km na motul xmax 0w40
Silnik padł bo była wada fabryczna i co by nie zalał to by sie tak stało bo panewki były wadliwe, ponoć źle spasowane
Fabryczny olej zmieniłem po 2 tys km na motul xmax 0w40
Silnik padł bo była wada fabryczna i co by nie zalał to by sie tak stało bo panewki były wadliwe, ponoć źle spasowane
S3 Kogut à la SportLine 280 viewtopic.php?f=18&t=11178
- piramida
- Doradca
- Posty: 4018
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM
To jest kwestia tylko wadliwego montażu czy po prostu wadliwej serii?
- broniek
- Posty: 280
- Rejestracja: 29 lut 2016, o 20:51
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM
Ponoć był problem z wadliwą serią panewek, które nie trzymały się wymiarów
S3 Kogut à la SportLine 280 viewtopic.php?f=18&t=11178
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 14 lip 2013, o 13:09
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: ZST-ZDR
Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM
A ja chciałem swoją poczciwą fabię 2 z motorkiem 1.9tdi wymienić na SIII w TSI - never!!!
Wolę klekoczącą Fabię od gównianych krótko żywotnych TSI
Wolę klekoczącą Fabię od gównianych krótko żywotnych TSI
...w planach S4
- Tomcio83
- Posty: 130
- Rejestracja: 14 paź 2016, o 18:04
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: warszawa bielany
Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM
Jak pracowałem jeszcze niedawno w skodzie to tych silników tsi 280km wymieniono nie kilka a znacznie wiecej tylko wyciszają to zeby ludki kupowaly S III z tym silnikiem dalejbroniek pisze:Podczas ostatniej wizyty w aso dowiedziałem się, że w Polsce wymieniono już kilka silników 2.0tsi a powodem są wadliwe panewki.
W tym momencie nie wymieniają już całości tylko dół silnika...
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13596
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM
Pytanie jaka to była seria i czy już coś poprawili.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4018
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM
Musiała być jakaś wadliwa seria, u mnie 45kkm na koksie i silnik jeszcze żyje, w audi czy VW nie słychać co by te silniki miały problem z panewkami chyba że chujową serię zaaplikowali do skody Przyczyny obróconej panewki mogę być różne, od słabej lub uszkodzonej pompy oleju, wadliwe panewki, kiepski olej i wymiana w trybie LL, olej po 30kkm w tym ekologiczne gówno 5W30 może mieć już problem z odpowiednim smarowaniem na ostatnim cylindrze stąd wskazane jednak częściej wymieniać olej i to najlepiej 0W40 a nie 5W30. Czas pokaże co te silniki warte ale póki co nie słychać w świecie co by były jakieś większe problemy.
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM
Dokładnie, eRek tyle jeździ, a prócz serii słabszych turbin nic nie słychać o wadliwych silnikach.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4018
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM
Problemy z turbinami miały bodajże eRki z początków produkcji czyli 2014/15 później już poprawili
- sane
- Posty: 1820
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 335/450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wymiana silnika 2.0 TSI 280KM
Wczesne rewizje turbin IS38 oraz IS20 miały wady. O obecnych nic nie słychać...piramida pisze:Problemy z turbinami miały bodajże eRki z początków produkcji czyli 2014/15 później już poprawili
PS. Właściciele "R" rzadko jeżdżą w trybie Long Life. Tam najczęściej 10-15kkm i wymiana oleju.
Long Life zabija silniki, zwłaszcza jak się upala.
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -