Odnośnie tematu klimy. Ma ktoś jakąś instrukcję którędy idą te odpływy? Może warto to od czasu 'przepchać' jak np w lodówce...
(Edit: a ok widzę że w linku jest podpowiedź jak to zrobić)
Poza tym jak wymieniam filtr to na taki z warstwą antybakteryjną:
Filtr kabinowy węglowy z polifenolem MANN FP26009
Nie wiem czy bardzo pomaga ale na pewno nie szkodzi
Może offtop ale odnośnie aso na modlińskiej - oddawałem ostatnio kurę bo mi coś rezonowało po prawej stronie przy 2tys obrotów.
Co prawda przewody paliwowe były poprawiane niedługo po zakupie, ale mówię że to brzmi jak przewody...
Zaprosiłem od razu mistrza serwisu, by posłuchał (bo słychać tylko gdy w samochodzie jest ciepło). Ten chwilę pisłuchał i uznał że to gdzieś z pod kokpitu, że przewody były robione i to na pewno nie to... Na wszelki wypadek otworzył maskę, pociągną za przewody paliwowe - pomimo to dźwięk dalej był słyszalny.
Wyrok - do zdjęcia cały kokpit
czas naprawy - jeden tydzień....
No trudno, jako że samochód na przedłużonej gwarancji to oczywiście wszystko bezkosztowo. Trochę długo ale trudno, zrobić trzeba
Po tygodniu odbieram, przejechałem 5 km i znów to samo...
W dodatku kierownice założyli o ząbek za bardzo w prawo...
Jedyny plus że 'przy okazji' przesmarowali serwomotory od wentylacji bo zaczęły trytytać przy zmianie nawiewu.
Umówiłem samochód kolejny raz. Tym razem jednak przed oddaniem sprawdziłem mikrofonem kierunkowym skąd to dobiega - wyszło że prawy środkowy słupek...
Taką dałem im podpowiedź - tym razem 2 godziny - problem wyeliminowany (przewody paliwowe) no i oczywiście i kierownicę przestawili o ząbek...
Tak więc wszystko było by fajnie gdyby nie trwało to tydzień i było zrobione za pierwszym razem. A wystarczyło by pewnie mieć coś pokroju stetoskopu na wyposażeniu serwisu zamiast polegać na uszach...