Skoro skrzyżowany, to jednak nie taki prawidłowo zamontowany. Nie wygrywasz flaszki.sko89 pisze:
Założymy się, że przewód jest prawidłowo zamontowany i nie zapchany w środku?
Awarie w moim S3 :)
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Awarie w moim S3 :)
-
- Posty: 1109
- Rejestracja: 9 wrz 2013, o 22:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: Platinum
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Awarie w moim S3 :)
Ale też nie ma paprocha w środku. Oczywiście montaż przewodu nie jest logicznie prawidłowy ale czy niezgodny z planami konstrukcyjnymi to nie byłbym taki pewny. Czyli potencjalnie montaż mógł być prawidłowy - zgodny z planami konstrukcyjnymi.
Enriquez natomiast upierał się wyłącznie przy tym , że wewnątrz przewodu jest paproch, który zamyka światło przewodu z czym ja się nie zgadzałem a tego ewidentnie nie znaleziono - czyli w tym przypadku ja miałem rację.
Zagadką jeszcze pozostaje dlaczego potencjalnie "wadliwy" montaż przewodów w fabryce dal znać o sobie dopiero po jakimś czasie eksploatacji?
Enriquez natomiast upierał się wyłącznie przy tym , że wewnątrz przewodu jest paproch, który zamyka światło przewodu z czym ja się nie zgadzałem a tego ewidentnie nie znaleziono - czyli w tym przypadku ja miałem rację.
Zagadką jeszcze pozostaje dlaczego potencjalnie "wadliwy" montaż przewodów w fabryce dal znać o sobie dopiero po jakimś czasie eksploatacji?
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13600
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Awarie w moim S3 :)
Już nie wnikaj może.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- JacekRS
- Posty: 1420
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 16:24
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 430PS/535Nm
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Awarie w moim S3 :)
Wg mnie zagadka jest taka, że nie działało to od początku, olano sprawdzenie czy system działa prawidłowo w fabryce, a i w ASO nie odpalały się dysze, bo nawet jak pryskali szybę, to mieli światła włączone na "ZERO". Ja oczywiście tez tego na początku nie sprawdziłem, bo nie chciałem brudzić niepotrzebnie "Dziwki", no i.... taka ta "Hystoryja" wyglądasko89 pisze:Ale też nie ma paprocha w środku. Oczywiście montaż przewodu nie jest logicznie prawidłowy ale czy niezgodny z planami konstrukcyjnymi to nie byłbym taki pewny. Czyli potencjalnie montaż mógł być prawidłowy - zgodny z planami konstrukcyjnymi.
Enriquez natomiast upierał się wyłącznie przy tym , że wewnątrz przewodu jest paproch, który zamyka światło przewodu z czym ja się nie zgadzałem a tego ewidentnie nie znaleziono - czyli w tym przypadku ja miałem rację.
Zagadką jeszcze pozostaje dlaczego potencjalnie "wadliwy" montaż przewodów w fabryce dal znać o sobie dopiero po jakimś czasie eksploatacji?
Grunt, że zrobione, a ja Wam obu mogę po "flaszku" postawić za zaangażowanie w temacie
Skodilac - viewtopic.php?f=18&t=8398
-
- Posty: 1109
- Rejestracja: 9 wrz 2013, o 22:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: Platinum
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Awarie w moim S3 :)
Dlaczego??? Cała zabawa na tym forum polega na wnikaniu. Wiem, że "mistrzowie" z VGP wnikliwie czytają te nasze wypociny i piszą z tego raporty. To niech się uczą.Enriquez pisze:Już nie wnikaj może.
A inna sprawa to jak patrzę na te zdjęcia to jakość montażu, maźnięcia pastą itp, chyba zwykłym pędzlem, wyglądają jakby cały montaż samochodu był robiony, nikogo nie obrażając, jak u pana Józia w osiedlowym garażu. Niestety takie czasy i dotyczy to większości marek.
Jesienią byłem dłuższy czas w Japonii. I będąc w Hiroszimie skorzystałem z darmowej wycieczki po fabryce Mazdy, również na linii produkcyjnej. Byłem w szoku. Przy montażu Mazdy, głównym narzędziem i jedynym który każdy monter ma przy pasku jest..... duży gumowy młotek, który jest używany do wszystkiego. Do montażu plastików, poprawy już polakierowanych blach, przy regulacji itp. Następnymi najważniejszymi narzędziami były kolano i łokieć montera. Nie do rzadkości były też skopy z buta.
Ale na dwóch facetów monterów ubranych w jakieś, różne flanelowe łachy i bez kasku o wyglądzie gości, którzy są kompletnie zdezorientowani przypadało trzech facetów w białych kombinezonach i białych kaskach trzymających w rekach długie białe kije. Ci ostatni zajmowali się wyłącznie wytykaniem błędów, często wskazując na nie tymi kijami i przy tym tak się wydzierali jakby ktoś ich ze skóry obdzierał. Monterzy wyglądali jednak na takich, którzy nie zwracają na ich pokrzykiwania uwagi szczególnie, że mieli na uszach ochraniacze i nie za wiele słyszeli:) Niestety nie mogłem nagrać filmiku bo przed wejściem na linie produkcyjną jest szczegółowa rewizja i trzeba zdeponować całą elektronikę.
Wiem jedynie, że po tym co widziałem Mazdy nigdy nie kupię:)))
-
- Posty: 1109
- Rejestracja: 9 wrz 2013, o 22:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: Platinum
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Awarie w moim S3 :)
[/quote]JacekRS pisze:
Grunt, że zrobione, a ja Wam obu mogę po "flaszku" postawić za zaangażowanie w temacie
Dobra:))
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Awarie w moim S3 :)
No to nieźlesko89 pisze:Dlaczego??? Cała zabawa na tym forum polega na wnikaniu. Wiem, że "mistrzowie" z VGP wnikliwie czytają te nasze wypociny i piszą z tego raporty. To niech się uczą.Enriquez pisze:Już nie wnikaj może.
A inna sprawa to jak patrzę na te zdjęcia to jakość montażu, maźnięcia pastą itp, chyba zwykłym pędzlem, wyglądają jakby cały montaż samochodu był robiony, nikogo nie obrażając, jak u pana Józia w osiedlowym garażu. Niestety takie czasy i dotyczy to większości marek.
Jesienią byłem dłuższy czas w Japonii. I będąc w Hiroszimie skorzystałem z darmowej wycieczki po fabryce Mazdy, również na linii produkcyjnej. Byłem w szoku. Przy montażu Mazdy, głównym narzędziem i jedynym który każdy monter ma przy pasku jest..... duży gumowy młotek, który jest używany do wszystkiego. Do montażu plastików, poprawy już polakierowanych blach, przy regulacji itp. Następnymi najważniejszymi narzędziami były kolano i łokieć montera. Nie do rzadkości były też skopy z buta.
Ale na dwóch facetów monterów ubranych w jakieś, różne flanelowe łachy i bez kasku o wyglądzie gości, którzy są kompletnie zdezorientowani przypadało trzech facetów w białych kombinezonach i białych kaskach trzymających w rekach długie białe kije. Ci ostatni zajmowali się wyłącznie wytykaniem błędów, często wskazując na nie tymi kijami i przy tym tak się wydzierali jakby ktoś ich ze skóry obdzierał. Monterzy wyglądali jednak na takich, którzy nie zwracają na ich pokrzykiwania uwagi szczególnie, że mieli na uszach ochraniacze i nie za wiele słyszeli:) Niestety nie mogłem nagrać filmiku bo przed wejściem na linie produkcyjną jest szczegółowa rewizja i trzeba zdeponować całą elektronikę.
Wiem jedynie, że po tym co widziałem Mazdy nigdy nie kupię:)))
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- skipper
- Posty: 854
- Rejestracja: 3 sty 2015, o 14:34
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Lokalizacja: Kraków
Re: Awarie w moim S3 :)
dzisiaj same włączyły mi się światła do ruchu lewostronnego
przestawiłem z powrotem w columbusie zobaczymy co będzie dalej
przestawiłem z powrotem w columbusie zobaczymy co będzie dalej
SIII L&K 2.0 TSI 220KM viewtopic.php?f=18&t=8480
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: Awarie w moim S3 :)
To samo spotkało dziś moje poranne ciastko, również się samo zjadło i nawet okruszek mi nie został
- skipper
- Posty: 854
- Rejestracja: 3 sty 2015, o 14:34
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Lokalizacja: Kraków
Re: Awarie w moim S3 :)
sugerujesz że ja przestawiłem?
nie wiem, jechałem, wyłączyłem ACC i zamiast komunikatu o wyłączeniu asystenta pojawił się komunikat o włączeniu świateł do ruchu lewostronnego, może wczoraj coś w serwisie przy wymianie oleju pogrzebali...
nie wiem, jechałem, wyłączyłem ACC i zamiast komunikatu o wyłączeniu asystenta pojawił się komunikat o włączeniu świateł do ruchu lewostronnego, może wczoraj coś w serwisie przy wymianie oleju pogrzebali...
SIII L&K 2.0 TSI 220KM viewtopic.php?f=18&t=8480
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: Awarie w moim S3 :)
Nie mówię, że konkretnie Ty, ale z praktyki raczej większość takich rzeczy dzieje się z pomocą człowieka - dziecka, żony itd. Po prostu z przypadku Zasada co do zgłoszenia błędu jest jedna - "Jeśli błąd nie wystąpił 3 razy to nie był błędem"
- skipper
- Posty: 854
- Rejestracja: 3 sty 2015, o 14:34
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Lokalizacja: Kraków
Re: Awarie w moim S3 :)
stawiam na serwis wczoraj, pewnie teraz czytają i leją
zemsta za zdjęcie reklamy z tablic i założenie superbclub
zemsta za zdjęcie reklamy z tablic i założenie superbclub
SIII L&K 2.0 TSI 220KM viewtopic.php?f=18&t=8480