piramida pisze:więc obawaiam sie że opony są takie głośne, do tego stopnia że potrafią zagłuszyć dźwięk silnika!!
zdecydowanie to niemożliwe.
chyba że Ci wyząbkowały , sprawdź bieżnik ręką.
problem jest w tym że w automacie ciężko kołem kręcić na podnośniku żeby sprawdzić łożysko..
czego Ci whity zostało 5mm ? profilu ...
Być może, na początku byłe ciche, teraz jest jakaś masakra a jeżdżę na nich od miesiąca, jest możliwe co by po miesiącu i powiedzmy 2kkm opony się wyząbkowały?
możliwe , ale to musiał byś mieć kompletnie zwaloną geometrię lub amortyzatory.
ale mimo wszystko nie powinny zagłuszać silnika..
hmm..tylko że Ty przecież masz benzynę.. , człowiek sie odzwyczaił..wszędzie te diesle..
piramida pisze:
Być może, na początku byłe ciche, teraz jest jakaś masakra a jeżdżę na nich od miesiąca, jest możliwe co by po miesiącu i powiedzmy 2kkm opony się wyząbkowały?
skutki obniżenia??? zmiany sprężyn??? geometrii???
a wez zamien przody z tyłami i pojeżdzij chwile
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
piecu pisze:Śmiejcie się, ale jakoś nie zdarzyło mi się wcześniej nigdy dolewać płynu chłodzącego, a że nie znam się na tym, to pytam. Do spryskiwaczy to co innego, raz dolewałem
A poważnie, to właśnie wyjąłem instrukcję i tam sugerują udanie się do serwisu, bo ubytek płynu oznacza najczęściej nieszczelności w układzie chłodzenia. Ja tam się nie znam, ale skoro i tak będę w serwisie, to zapytam.
Miałem ten sam kłopot... na przestrzeni 18kk dolałem w sumie 1,2 l płynu... Jak już cały system się odpowietrzył to teraz jest spokój... (zrobione 12kk) To chyba ogólny problem jak parujące reflektory (chociaż mi akurat nie parują:) )
piramida pisze:
Być może, na początku byłe ciche, teraz jest jakaś masakra a jeżdżę na nich od miesiąca, jest możliwe co by po miesiącu i powiedzmy 2kkm opony się wyząbkowały?
Ustawiał piramida zbieżność raczej na 100%, po prostu niestety niektóre opony tak mają - masakra ale tak jest
..
skutki obniżenia??? zmiany sprężyn??? geometrii???
a wez zamien przody z tyłami i pojeżdzij chwile
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
Na letnich tego problemu nie na mimo obniżenia i zrobionej geometrii ( pytanie czy dobrze zrobionej geometrii?) Po świętach zmienię koła stronami i zobaczymy
piramida pisze:Na letnich tego problemu nie na mimo obniżenia i zrobionej geometrii ( pytanie czy dobrze zrobionej geometrii?) Po świętach zmienię koła stronami i zobaczymy
stronami??? a co Ci to da???
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
a skąd słyszysz hałas ?
to nie żadna filozofia stwierdzić czy opona jest powybijana przyłóż rękę i pogłaszcz opone od wewnętrznej strony , tzn od strony auta. jeżeli będziesz wyczuwał nierówności to to będzie to , a powinny być dość znaczne przy takim hałasie. w zasadzie powinny być widoczne gołym okiem.
chyba że jest to takie cykliczne stukanie które dopiero przy dużych prędkościach zlewa sie w jeden szum , wtedy może to być w jednym miejscu na oponie.
a jak bym miał się zabawiać ze zmiana kół to założył bym 2 letnie tam gdzie słyszę hałas i wtedy zobaczył czy jest różnica.
łożyska czasami lecą bardzo szybko .