Najgorszy Serwis : przykłady!
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: Najgorszy Serwis : przykłady!
Możesz śmiało pisać, 2 warsztaty na 10 mają trochę bardziej ogarnietych ludzi, reszta albo się uczy, albo ma dwie lewe ręce....
A ten guru od elektroniki ma zapewne swój warsztat i raz w tygodniu zagląda do ASO ( pewnie bez umowy w dodatku)
A ten guru od elektroniki ma zapewne swój warsztat i raz w tygodniu zagląda do ASO ( pewnie bez umowy w dodatku)
-
- Posty: 212
- Rejestracja: 7 lis 2013, o 14:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 215 @ 449
- Lokalizacja: Wawa
Re: Najgorszy Serwis : przykłady!
dobrze ze nie burakówCamillinhio pisze:Wszystko się zgadza. Przecież skoda służy do przewożenia różnych warzyw, zwłaszcza cebuli
-
- Posty: 212
- Rejestracja: 7 lis 2013, o 14:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 215 @ 449
- Lokalizacja: Wawa
Re: Najgorszy Serwis : przykłady!
[quote="Tom-Tdi"]Możesz śmiało pisać, 2 warsztaty na 10 mają trochę bardziej ogarnietych ludzi, reszta albo się uczy, albo ma dwie lewe ręce....
[quote]
Dziwisz się, w tej branży jak jesteś bardziej kumaty to zdobędziesz praktykę, dostęp do wielu informacji w ASO a więcej zarobisz jak garaz wynajmiesz i po godzinach będziesz tłukł na początku.
A co do ASO -kazde działa według procedur. Czasem żeby według procedury nikt nie dyskutował, musisz odebrać nie do końca zdiagnozowaną usterkę, zrobić rundę 5 minut i wrócić, że nie działa nadal i wtedy ASO przystępuje według procedur od importera do kolejnych kroków. Z reguły tego nie ominiesz i trzeba się tego nauczyć (pomijam dyskusję nt. straconego czasu itp.)
[quote]
Dziwisz się, w tej branży jak jesteś bardziej kumaty to zdobędziesz praktykę, dostęp do wielu informacji w ASO a więcej zarobisz jak garaz wynajmiesz i po godzinach będziesz tłukł na początku.
A co do ASO -kazde działa według procedur. Czasem żeby według procedury nikt nie dyskutował, musisz odebrać nie do końca zdiagnozowaną usterkę, zrobić rundę 5 minut i wrócić, że nie działa nadal i wtedy ASO przystępuje według procedur od importera do kolejnych kroków. Z reguły tego nie ominiesz i trzeba się tego nauczyć (pomijam dyskusję nt. straconego czasu itp.)
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: Najgorszy Serwis : przykłady!
Nie do końca tak jest, bo czasami celowo udają, że wszystko ok ( szczególnie kiedy auto jest na gwarancji)
Druga sprawa, że płacąc za ich usługi ządam rzetelnie wykonanej roboty, mało tego sprawdzam dwa razy czy aby na pewno jest to zrobione co powinno.
Polityka ASO niestety jest taka, żeby wystawiać rachunki za niewykonaną robotę i tutaj niestety takie praktyki są nie tylko w Polsce stosowane ale i często w niemczech....
Druga sprawa, że płacąc za ich usługi ządam rzetelnie wykonanej roboty, mało tego sprawdzam dwa razy czy aby na pewno jest to zrobione co powinno.
Polityka ASO niestety jest taka, żeby wystawiać rachunki za niewykonaną robotę i tutaj niestety takie praktyki są nie tylko w Polsce stosowane ale i często w niemczech....
Re: Najgorszy Serwis : przykłady!
+2Tom-Tdi pisze:Nie do końca tak jest, bo czasami celowo udają, że wszystko ok ( szczególnie kiedy auto jest na gwarancji)
Druga sprawa, że płacąc za ich usługi ządam rzetelnie wykonanej roboty, mało tego sprawdzam dwa razy czy aby na pewno jest to zrobione co powinno.
Polityka ASO niestety jest taka, żeby wystawiać rachunki za niewykonaną robotę i tutaj niestety takie praktyki są nie tylko w Polsce stosowane ale i często w niemczech....
-
- Posty: 1707
- Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Aktualnie: seria 188KM/270Nm
- Lokalizacja: Katowice
Re: Najgorszy Serwis : przykłady!
To jest wszystko powiązane debil klient debil mechanik. Jak 99/100 przyjeżdża z problemami że ma szyby mokre jak pada deszcz czy ałto za dużo pali bo miało 3l po mieście czy z awanturą jak to filtr do wymiany na przeglądzie.
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
-
- Posty: 212
- Rejestracja: 7 lis 2013, o 14:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 215 @ 449
- Lokalizacja: Wawa
Re: Najgorszy Serwis : przykłady!
Dokładnie medal ma dwie strony aczkolwiek nie sposób się z kolegami nie zgodzić, co do celowego udawania (albo zbywania) czasami ale powiązałbym to bardziej z napiętymi grafikami serwisu oraz kwestiami wynagrodzeń serwisantów za wykonane prace ... kolejny temat rzeka.Sebastian_M26 pisze:To jest wszystko powiązane debil klient debil mechanik. Jak 99/100 przyjeżdża z problemami że ma szyby mokre jak pada deszcz czy ałto za dużo pali bo miało 3l po mieście czy z awanturą jak to filtr do wymiany na przeglądzie.
Generalnie prawda jest jedna:
Pierwsze auto danej marki sprzedaje handlowiec, potencjalne drugie jej serwis
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 8 wrz 2020, o 12:36
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Imię: Mirosław
Re: Najgorszy Serwis : przykłady!
Jestem z Koszalina i sam doświadczyłem serwisu skody .boję się oddać tam auto już.wszyscy co interesują się motoryzacja wiedzą o jakości serwisu.i wola jeździć do slupska