DCC

Awatar użytkownika
CLO27
Posty: 9857
Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: +-500 KM/600NM
Lokalizacja: Nowy Sacz

Re: DCC

Post autor: CLO27 »

piramida pisze:30mm w dół przy DCC i tracimy cały komfort, przy -50mm dramat, chyba że superb ma wyglądać a nie jeździć ;-)
przy dcc to nie wiem, a komfort to rzecz względna :P
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ :)
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4018
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: DCC

Post autor: piramida »

Na comfort i normal amory są zbyt miękkie i przez skrócony skok przy szybszej jeździe nierówną drogą często zamyka się zawias natomiast na sport robi się beton i o ile jest super na autostradzie to na podrzędnych drogach trzepie jak ch.j ;-)
Na comfort fajnie się jeździ spokojnie i wolno bo ładnie wybiera wszelakie nierówności ale szybsza jazda juz nie wskazana.
Awatar użytkownika
Tom-Tdi
Sponsor
Sponsor
Posty: 3353
Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 395KM / 515Nm
Lokalizacja: Augsburg

Re: DCC

Post autor: Tom-Tdi »

Niestety masz rację, ostatnie kilka dni kulam się po polskich drogach i ten zawias jest zdecydowanie za miękki, w niemczech tego nie doświadczyłem bo nie ma takich wertepow, a w PL co chwile włączam tryb sport.
bartekpion
Posty: 599
Rejestracja: 11 lut 2016, o 13:12
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2017
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Lokalizacja: południowe mazowsze

Re: DCC

Post autor: bartekpion »

a nie da się zrobić "tuningu" amorom, żeby zmienić ich charakterystykę? np utwardzić deko tryb normal?
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4018
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: DCC

Post autor: piramida »

Też się nad tym zastanawiałem, było by idealnie. Jest inna opcja, gwint KW do seryjnego DCC z płyną regulacją tłumienia, cena około 12-14kzł ;-) hahaha
Kaloteck
Posty: 107
Rejestracja: 25 gru 2012, o 16:25
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 1.6TDI (120KM)
Lokalizacja: Warszawa

Re: DCC

Post autor: Kaloteck »

gwint KW do seryjnego DCC z płyną regulacją tłumienia ?
i jak to niby działa ?
barteka3
Posty: 481
Rejestracja: 19 lut 2015, o 12:31
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Imię: BArtek
Lokalizacja: RP

Re: DCC

Post autor: barteka3 »

Tom-Tdi pisze:Niestety masz rację, ostatnie kilka dni kulam się po polskich drogach i ten zawias jest zdecydowanie za miękki, w niemczech tego nie doświadczyłem bo nie ma takich wertepow, a w PL co chwile włączam tryb sport.
ja cały czas jeżdżę na sporcie - normal/comfort wyjątkowo, tylko na dużych dziurach
poza tym mam wrażenie że na sporcie zawias ciszej pracuje
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4018
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: DCC

Post autor: piramida »

Bartek, ale masz seryjny zawias, nie obniżałeś?

Kaloteck, proszę:

http://kwshop.pl/cms/7/ddc/kw-ddc-z-ele ... -tlumienia
barteka3
Posty: 481
Rejestracja: 19 lut 2015, o 12:31
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Imię: BArtek
Lokalizacja: RP

Re: DCC

Post autor: barteka3 »

tak, seryjny - dla mnie na 19 jest prawie dobrze [trochę twardszy mógłby być]
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4018
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: DCC

Post autor: piramida »

To po obniżeniu jest jak by o stopień twardziej, comfort na -30 to jak normal na serii
Kaloteck
Posty: 107
Rejestracja: 25 gru 2012, o 16:25
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 1.6TDI (120KM)
Lokalizacja: Warszawa

Re: DCC

Post autor: Kaloteck »

piramida pisze:Na comfort fajnie się jeździ spokojnie i wolno bo ładnie wybiera wszelakie nierówności ale szybsza jazda juz nie wskazana.
Ale moment, to sa przecież amory adaptacyjne czyli jak zaczynam jechać ostrzej to powinien się chyba usztywnić nie ?
Tak jest np. w Citroenach.
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4018
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: DCC

Post autor: piramida »

Jak sobie przełączysz na normal to się usztywni ;-) Jadąc szybciej na comfort i mając -30mm, wpadając w większą nierówność, moment dobijasz i zamykasz zawieszenie.
Kaloteck
Posty: 107
Rejestracja: 25 gru 2012, o 16:25
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 1.6TDI (120KM)
Lokalizacja: Warszawa

Re: DCC

Post autor: Kaloteck »

Jadąc szybciej ... tylko teraz co to znaczy "szybciej" ...
ODPOWIEDZ