DCC
- gachul
- Posty: 3888
- Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: CS rullez :P
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Limanowa/Łódź
- Kontakt:
Re: DCC
a jak załozymy eibacha to wedle jakiego zawieszenia trzeba ustawiać zbieżność????... ja w SII jak obnizyłem to musieli ustawiać do parametrów SII ze sportowym zawieszeniem bo inaczej regulacji brakło
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
- piramida
- Doradca
- Posty: 4018
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: DCC
Przy DCC zawieszenie siądzie około 20mm, przy tak nie wielkim obniżeniu myślę że nie trzeba ruszać geometrii kół, co innego przy większym obniżeniu
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: DCC
Geometria pol biedy, na skodacommunity wszyscy huczą, że po wymianie sprężyn powinno się przeprowadzić adaptacje DCC wraz z wszystkimi wspomagaczami typu lane asist, ACC itd.. a nie każde ASO czy warsztat oganiaja to.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4018
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: DCC
W golfach chyba tego nie tobią, jak jest załadowane auto na seryjnym zawiasie nic sie nie dzieje a czasami dupa niżej siedzi niz na sportowej sprężynie. Po za tym jak nie ASO to tunerzy powinni ogarnąć temat lub nasz klubów enrique
- gachul
- Posty: 3888
- Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: CS rullez :P
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Limanowa/Łódź
- Kontakt:
Re: DCC
przy -20 kąty nie bedą dobre...trzeba robić diagnostyke inaczej wytnie Ci opone
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
- piramida
- Doradca
- Posty: 4018
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: DCC
Dorwałem na naszym rynku sprężyny eibacha, będą u mnie początkiem tygodnia wraz z dystansami
P.S. jak reguluje się wysokość świecenia świateł mijania, po obniżeniu światła będą świecić nisko, kompem się to robi czy trzeba przeprowadzić regulację ręcznie jak to było np w octavii czy po prostu same się dostosowują?
P.S. jak reguluje się wysokość świecenia świateł mijania, po obniżeniu światła będą świecić nisko, kompem się to robi czy trzeba przeprowadzić regulację ręcznie jak to było np w octavii czy po prostu same się dostosowują?
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13596
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: DCC
Przy obniżeniu wygina się tą wajchę i robi od nowa adaptacje.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4018
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: DCC
Tom-Tdi, zastanawiam się jeszcze nad grubością dystansów, tak jak piszesz, Niemcy zakładają na przód po 15mm i na tył po 20mm na koło, jest to już spore ET bo fabryczna fela posiada ET44 więc jak dołożymy 20mm to nam się zrobi z tyłu ET 24 a z przodu ET 29.
Nie wiem czy nie lepiej było by wsadzić na tył 15mm a na przód około 11mm bo wtedy z tyłu robi sie ET 29 a z przodu ET 33.
Trochę przeraża mnie 20mm podkładka i zbyt szeroki rozstaw kół, będzie trochę to wyglądać jak rozkraczona żaba mimo że jest jeszcze zapasa
Nie wiem czy nie lepiej było by wsadzić na tył 15mm a na przód około 11mm bo wtedy z tyłu robi sie ET 29 a z przodu ET 33.
Trochę przeraża mnie 20mm podkładka i zbyt szeroki rozstaw kół, będzie trochę to wyglądać jak rozkraczona żaba mimo że jest jeszcze zapasa
- piramida
- Doradca
- Posty: 4018
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: DCC
Ale nie masz obniżonej fury? Przy obniżeniu koła bardziej chowają się w nadkolu w górnej części dlatego nie wiem czy nie lepiej właśnie z tyłu dać 15mm zamiast 20mm a przód minimalnie mniej, ciężko tak stwierdzić mierząc do seryjnego zawiasu a z drugiej strony nie ma co przesadzać z ET bo przy załadunku bagażnika żeby nie było przytarć o nadkola.
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: DCC
piramida, tak jak piszesz z whitym, najoptymalniej jest właśnie 10mm przód i 15mm tył.
Przy grubszych dystansach auto jest spasowane "na równo" co przy skreconych kołach i mocniejszym dohamowaniu pewnie zacznie przycierac.
Przy grubszych dystansach auto jest spasowane "na równo" co przy skreconych kołach i mocniejszym dohamowaniu pewnie zacznie przycierac.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4018
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: DCC
Dlatego zmieniłem zamówienie na 15 tył i 11 przód, w przyszłym tygodniu montaż więc nie omieszkam pstryknąć foty