przy dcc to nie wiem, a komfort to rzecz względnapiramida pisze:30mm w dół przy DCC i tracimy cały komfort, przy -50mm dramat, chyba że superb ma wyglądać a nie jeździć
DCC
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: DCC
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- piramida
- Doradca
- Posty: 4039
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: DCC
Na comfort i normal amory są zbyt miękkie i przez skrócony skok przy szybszej jeździe nierówną drogą często zamyka się zawias natomiast na sport robi się beton i o ile jest super na autostradzie to na podrzędnych drogach trzepie jak ch.j
Na comfort fajnie się jeździ spokojnie i wolno bo ładnie wybiera wszelakie nierówności ale szybsza jazda juz nie wskazana.
Na comfort fajnie się jeździ spokojnie i wolno bo ładnie wybiera wszelakie nierówności ale szybsza jazda juz nie wskazana.
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: DCC
Niestety masz rację, ostatnie kilka dni kulam się po polskich drogach i ten zawias jest zdecydowanie za miękki, w niemczech tego nie doświadczyłem bo nie ma takich wertepow, a w PL co chwile włączam tryb sport.
-
- Posty: 599
- Rejestracja: 11 lut 2016, o 13:12
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2017
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: południowe mazowsze
Re: DCC
a nie da się zrobić "tuningu" amorom, żeby zmienić ich charakterystykę? np utwardzić deko tryb normal?
- piramida
- Doradca
- Posty: 4039
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: DCC
Też się nad tym zastanawiałem, było by idealnie. Jest inna opcja, gwint KW do seryjnego DCC z płyną regulacją tłumienia, cena około 12-14kzł hahaha
-
- Posty: 481
- Rejestracja: 19 lut 2015, o 12:31
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Imię: BArtek
- Lokalizacja: RP
Re: DCC
ja cały czas jeżdżę na sporcie - normal/comfort wyjątkowo, tylko na dużych dziurachTom-Tdi pisze:Niestety masz rację, ostatnie kilka dni kulam się po polskich drogach i ten zawias jest zdecydowanie za miękki, w niemczech tego nie doświadczyłem bo nie ma takich wertepow, a w PL co chwile włączam tryb sport.
poza tym mam wrażenie że na sporcie zawias ciszej pracuje
- piramida
- Doradca
- Posty: 4039
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: DCC
Bartek, ale masz seryjny zawias, nie obniżałeś?
Kaloteck, proszę:
http://kwshop.pl/cms/7/ddc/kw-ddc-z-ele ... -tlumienia
Kaloteck, proszę:
http://kwshop.pl/cms/7/ddc/kw-ddc-z-ele ... -tlumienia
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 25 gru 2012, o 16:25
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: DCC
Ale moment, to sa przecież amory adaptacyjne czyli jak zaczynam jechać ostrzej to powinien się chyba usztywnić nie ?piramida pisze:Na comfort fajnie się jeździ spokojnie i wolno bo ładnie wybiera wszelakie nierówności ale szybsza jazda juz nie wskazana.
Tak jest np. w Citroenach.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4039
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: DCC
Jak sobie przełączysz na normal to się usztywni Jadąc szybciej na comfort i mając -30mm, wpadając w większą nierówność, moment dobijasz i zamykasz zawieszenie.