DCC
- piramida
- Doradca
- Posty: 4023
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: DCC
Zajebiście usiadł, jeszcze tylko poszerzyć koła i będzie kozak.
Eibach posiada TUV, ponoć przez to gwarant nie powinien odmówic naprawy gwarancyjnej zawieszenia, ile w tym prawdy?
Druga sprawa odnośnie dystansów, superb jest z przodu szerszy o 12mm niz z tyłu, chodzi o rozstaw osi, wsadzając dystanse sugerować się tą róznicą czy po prostu tylne ET zmniejszyć w stosunku do przodu, wiem że z tyłu można bardziej wysunąć felgi?
Eibach posiada TUV, ponoć przez to gwarant nie powinien odmówic naprawy gwarancyjnej zawieszenia, ile w tym prawdy?
Druga sprawa odnośnie dystansów, superb jest z przodu szerszy o 12mm niz z tyłu, chodzi o rozstaw osi, wsadzając dystanse sugerować się tą róznicą czy po prostu tylne ET zmniejszyć w stosunku do przodu, wiem że z tyłu można bardziej wysunąć felgi?
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: DCC
Najlepiej zagadaj do ASO, ale z tego co wiem to w różnych markach ludzie montowali te pro-kity i nie słyszałem, żeby ktoś wyparł się gwarancji.
Na skodakommunity, założyło kilka osób te sprężyny i ASO potwiedziło iż gwarancja jest w 100% dalej ważna.
Na w/w forum, ludzie zakładają dystanse po 15mm na każdą stronę na przód ( 30mm na oś) i po 20mm na stronę na tył (40 mm na oś) i jest idealnie - póki co nikt nie narzekał na właściwości jezdne.
na czarnym są dystanse po 20mm przód i tył, natomiast na niebieskim na samym dole, 15mm przód i 20mm tył ( na stronę oczywiście w obu przypadkach)
http://www.skodacommunity.de/threads/sp ... 025/page-5
Na skodakommunity, założyło kilka osób te sprężyny i ASO potwiedziło iż gwarancja jest w 100% dalej ważna.
Na w/w forum, ludzie zakładają dystanse po 15mm na każdą stronę na przód ( 30mm na oś) i po 20mm na stronę na tył (40 mm na oś) i jest idealnie - póki co nikt nie narzekał na właściwości jezdne.
na czarnym są dystanse po 20mm przód i tył, natomiast na niebieskim na samym dole, 15mm przód i 20mm tył ( na stronę oczywiście w obu przypadkach)
http://www.skodacommunity.de/threads/sp ... 025/page-5
- piramida
- Doradca
- Posty: 4023
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: DCC
Trzeba najpierw posadzić superba niżej i dopiero dobrać dystanse bo przy obniżeniu z automatu koła troszkę chowają się do wewnątrz i ewentualnie dociążyć tył co by sprawdzić jak koła będą schowane pod załadunkiem bagażnika co by nie obcierały o nadkola, nie raz wystarczy przesadzić kilka mm i będą przytarcia
- piramida
- Doradca
- Posty: 4023
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: DCC
W ASO gość powiedział abym sobie sam zamontował sprężyny, oni takich cudów nie robią nie wspominając o gwarancji, ten gość chyba jest tak zorientowany jak poprzednio w sprawie oleju 0W40 z normą VW. Ach te ASO...
Po za tym do kombiaka nie ma sprężyn eibacha wcześniej niż w październiku a sprężyny H&R nie idzie się wyznać, niby są tylko do TDI
Po za tym do kombiaka nie ma sprężyn eibacha wcześniej niż w październiku a sprężyny H&R nie idzie się wyznać, niby są tylko do TDI
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13600
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: DCC
piramida, mnie już dupa do chorwacji tak siedziała, że daleko mi do jakiś fików mików z obniżaniem
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4023
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: DCC
Na sportowej sprężynie mniej siądzie niż na seryjnej!!! Przerabiałem to już na dwóch rodzajach sprężyny, progresywnej i liniowej. Ostatnio jak jechałem z rodzinką to też bagażnik na ful i kpl ludzi, dupa siedziała mocno
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13600
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: DCC
momento, wrzucę słit focię jak znajdę
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- marcin wroclaw
- Posty: 1975
- Rejestracja: 3 sty 2014, o 16:24
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Wrocław
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: DCC
piramida, tak długo trzeba czekać na zamówienie??
Też jeżdżę na pro-kitach i mogę potwierdzić - sprężyna nie siada tak mocno jak seria.
Też jeżdżę na pro-kitach i mogę potwierdzić - sprężyna nie siada tak mocno jak seria.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4023
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: DCC
Tom, w eibachu powiedzieli mi że w październiku pytać, nie ruszyła jeszcze produkcja sprężyn do mojego superba, nie wiem jak w innych modelach.
Odnośnie siadania sportowych spręzyn, mimo że one są krótsze to mają sporą ilość zwojów które przy mocnym dociśnięciu bardziej się już nie ugną, przykład to sprężyna progresywna gdzie na dole zwoje są tuż koło siebie a na górze spręzyny odstępy są większe więc ona siądzie tylko trochę a później już będzie co raz gorzej nią zgnieść. Seryjna spręzyna niemal, że jest chudsza to jest chyba mniej zwój przez co siada.
Odnośnie siadania sportowych spręzyn, mimo że one są krótsze to mają sporą ilość zwojów które przy mocnym dociśnięciu bardziej się już nie ugną, przykład to sprężyna progresywna gdzie na dole zwoje są tuż koło siebie a na górze spręzyny odstępy są większe więc ona siądzie tylko trochę a później już będzie co raz gorzej nią zgnieść. Seryjna spręzyna niemal, że jest chudsza to jest chyba mniej zwój przez co siada.
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: DCC
To chyba koleś nie do końca ogarnia temat - sprężyny są dostępne od dłuższego czasu
http://eibach.pl/sprezyny-obnizajace-ei ... -3908.html
http://eibach.pl/sprezyny-obnizajace-ei ... -3908.html