Witam,
mam następujący problem - podczas jazdy powolnej prędkość 10 - 15 km/h kiedy na drodze jest bardzo mała nie równość (tak że koła pracują góra dół ale dosłownie w minimalnym zakresie - trudno to opisać) słychać w tylnym zawieszeniu stuki. Serwis już wymienił amortyzatory bo twierdzili że to pomoże - niestety nie pomogło. Zwieszenie DCC przebieg 32 tysiące.
Czy ktoś z was spotkał się z takim problemem?
Stuki w tylnym zawieszeniu.
- caballero
- Posty: 348
- Rejestracja: 16 wrz 2016, o 16:48
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Stuki w tylnym zawieszeniu.
Tu masz w zasadzie cały temat o tym.
https://superbclub.pl/viewtopic.php?f=5 ... i&start=45
Ja u siebie nie mam DCC i z tyłu cisza. Za to z przodu mam irytujące skrzypienie podczas przejeżdżania przez np. progi zwalniające. Miałem tak w zasadzie prawie od samego początku. Po kilku zgłoszeniach w ASO temat sobie odpuściłem.
Chyba jedyne co by pomogło, to wymiana amortyzatorów na nieseryjne.
https://superbclub.pl/viewtopic.php?f=5 ... i&start=45
Ja u siebie nie mam DCC i z tyłu cisza. Za to z przodu mam irytujące skrzypienie podczas przejeżdżania przez np. progi zwalniające. Miałem tak w zasadzie prawie od samego początku. Po kilku zgłoszeniach w ASO temat sobie odpuściłem.
Chyba jedyne co by pomogło, to wymiana amortyzatorów na nieseryjne.
- Kuster
- Posty: 1037
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: Stuki w tylnym zawieszeniu.
Skrzypienie czy szuranie?
Ja mam t/j szuranie i to na 100% osłony kurzowe
Jak będę zmieniał zawias to na pewno wleca oslono-odboje całe gumowe żeby czasem mi nic nie szurało
Co do DCC to faktycznie mogą to być jakieś tuleje ale ja bym też na wszelki wypadem sprawdził łączniki stabilizatora
Jak coś stuka to najczęściej właśnie one dają znać że już trzeba je wymienić
Jak dbasz tak masz
- caballero
- Posty: 348
- Rejestracja: 16 wrz 2016, o 16:48
- Samochód: Superb III 4x4 Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Stuki w tylnym zawieszeniu.
To zdecydowanie jest skrzypienie. Jak byłem z tym kilka razy w ASO (3 różnych), to za każdym razem twierdzili, że wystarczy poprawić smarowanie przy sprężynie. I rzeczywiście, na 2-3 miesiące miałem spokój.
Problem występował już od pierwszych 2-3 tys. km.
W garażu pod blokiem mam taki próg i gdy przejeżdżam przez niego z prędkością max 10 km/h, to jest cicho. Gdy jadę tych 15 - 20 km/h, to zdecydowanie skrzypi, gdy bardziej gwałtownie musi reagować na nierówności.
Hałas nie pojawia się nigdy, gdy zjeżdżam z progu, tylko gdy na niego najeżdżam, także tylko przy sprężaniu.
A temat sobie odpuściłem, auto już ma prawie 4 lata, do skrzypienia się przyzwyczaiłem.
-
- Posty: 1882
- Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 200KM / 398Nm
- Imię: Maro
- Lokalizacja: Myślenice / wioska obok
Re: Stuki w tylnym zawieszeniu.
Ale porażka... Specyfikacja producenta dla dostawcy mówi że hałasy nie mogą się przenosić do kabiny pasażerskiej. Ja bym w życiu nie odpuścił!!!
Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.