Strona 1 z 1

Hamulce i tarcze

: 31 maja 2019, o 07:08
autor: deluxxx
Samochód: Superb III combi
Silnik: 1.4TSI (150KM)
Hej, dzisiaj w ASO powiedzieli mi że klocki do S3 kombi 2016 koszt klocki i tarcze przód to 1700. Zaś przód i tył to 3200. Aktualne posiadają przez nie użytkowanie rdze.
2. Czy jest to dobra cena?
2.Czy z tą rdza coś można zrobic?
3. Jest różnica w cenie w ASO Warszawa lub np w innym mieście ?

Re: Hamulce i tarcze

: 2 cze 2019, o 09:48
autor: rezon
deluxxx pisze:Hej, dzisiaj w ASO powiedzieli mi że klocki do S3 kombi 2016 koszt klocki i tarcze przód to 1700. Zaś przód i tył to 3200. Aktualne posiadają przez nie użytkowanie rdze.
2. Czy jest to dobra cena?
2.Czy z tą rdza coś można zrobic?
3. Jest różnica w cenie w ASO Warszawa lub np w innym mieście ?
Ceny są chore, a jakość zaledwie dobra. Kup sobie tarcze Zimmermann i nie będziesz wiedział co to rdza, do tego klocki EBC Greenstuff i nie będą tak pyliły jak ori, a hamować będą zdecydowanie lepiej. Zardzewiałe tarcze ja po prostu zmieniłem na nowe. Możesz malować farbą wysokotemperaturową.
Klocki w sklepie internetowym 350 przód+280 tył=630 komplet, tarcze 320 przód + 210 tył = 530zł. Do tego montaż po za ASO pewnie ze 150zł. czyli z kompletnym zestawem o zdecydowanie lepszej jakości mieścisz się w cenie ASO tylko na przodzie. A co do gwarancji - tarcze i klocki nie podlegają gwarancji ;) Jak zjeżdżam ori klocki, to Greenstuff montuję w swoich samochodach od kilkunastu lat, tarcze Zimmermana na razie 2 komplet do dwóch różnych samochodów. Ani razu nie miałem powodów do narzekań.

Re: Hamulce i tarcze

: 4 cze 2019, o 07:38
autor: deluxxx
Powiedziano mi także przy leasingu, że nie mogę wykonywać w nie autoryzowanych serwisach napraw auta.
Czy jest coś innego niż ASO jako autoryzowany serwis? A może jest opcja aby swoje części dać i za robociznę tylko zapłacić w ASO?

Jeśli pytania są głupie to przepraszam. Pierwsze kroki w leasingu

Re: Hamulce i tarcze

: 4 cze 2019, o 08:38
autor: Cienki221
Ja miałem auto z 2016r, też miałem problemy z hamulcami od samego początku. Ale jeszcze w tamtych latach, nie wymieniali na gwarancji wadliwych hamulców. po przejechaniu około 15kkm spaliły mi się tylne klocki. Stwierdziłem, że kupię zestaw przód i tył firmy Textar na którym jeździłem w poprzednich autach, ASO bez problemu mi wymieniło za chyba około 300zł. Było lepiej na tym zestawie, ale i tak szybciej znikały tylne klocki przez system osuszania tarcz.

Re: Hamulce i tarcze

: 6 cze 2019, o 19:08
autor: rezon
deluxxx pisze:Powiedziano mi także przy leasingu, że nie mogę wykonywać w nie autoryzowanych serwisach napraw auta.
Czy jest coś innego niż ASO jako autoryzowany serwis? A może jest opcja aby swoje części dać i za robociznę tylko zapłacić w ASO?
Jeśli pytania są głupie to przepraszam. Pierwsze kroki w leasingu
Nigdy nic takiego nikt mi nie mówił, a któryś tam leasing leci. Nawet nikogo nigdy nie interesowało, co ja robię z samochodem - byle raty wpływały i było full ubezpieczenie. Czekam na jakiś luźny dzień z dobrą pogodą aby zamontować hak - samodzielnie i już wcześniej pytałem w leasingu jak wygląda procedura rejestracji. Wytłumaczyli, ale w ogóle ich nie interesowało kto, jak i gdzie będzie montował. Opcja z montażem własnych części w ASO też nie jest zła - w Skodzie często z tego korzystałem. Może dlatego, że prawie zawsze dawali jakieś rozsądne ceny - zmiana tarcz i klocków przód kosztowała mnie bodajże 150zł brutto przy okazji przeglądu. Oczywiście części moje, bo EBC to w sieci Skody nie ma ;)

Re: Hamulce i tarcze

: 9 sie 2019, o 10:15
autor: DżejDżej
Pytanko o rozmiary tarcz do SIII 190KM 4x4 kombi, bo różnie podpowiadają różne strony.
przód - 310 czy 312mm?
tył - 272, 282 czy 288mm?

dzięki
JJ

Re: Hamulce i tarcze

: 9 sie 2019, o 11:44
autor: Enriquez
Przód 312 wentylowana, tył 300 pełna.

Re: Hamulce i tarcze

: 28 wrz 2019, o 20:03
autor: piicia
Witajcie. Wtrące swoje 3 grosze. Jeżeli chodzi o leasing to nie ma znaczenia. Natomiast jeżeli masz leasin niskich rat czyli po 4 latach planujesz oddac auto to ma znaczenie. Dodatkowo kwestia gwarancji. Możesz wymienić klocki i tarcze nawet na gwarancji. Jednak serwis stwierdził że jeżeli z jakiegokolwiek powodu stanie sie coś z częścią inna współpracująca z tarczą lub klockami to nie uznaja gwarancji. Więc możesz ale ryzyko jest takie że później nieprzyjma auta lub nie uznają gwarancji.