Strona 1 z 1

serwis uszkodził auto...

: 24 lip 2018, o 09:00
autor: Blueskojota
Kilka dni temu dostałem w bok od gościa co się spieszył na skrzyżowaniu i musiałem oddać auto do ASO na naprawę.
Wczoraj zadzwoniło ASO bo okazało się, że pracownik serwisu przy wyjeżdżaniu z hali uszkodził drzwi (po innej stronie niż kolizja) i zderzak.
Oprócz oczywistego, naprawienia szkody, w jaki sposób do tego podejść?
Czy powinni wypłacić (oni albo ubezpieczalnia) odszkodowanie z tytułu utraconej wartości?

Mieliście podobne doświadczenia?

Re: serwis uszkodził auto...

: 24 lip 2018, o 15:00
autor: jkp002
Auta bezszkodowego i tak nie miałeś, z powodu poprzedniej stłuczki, więc utrata wartości raczej nie wielka.
Ubezpieczenia bym raczej w to nie angażował, bo wprawdzie coś tam dostaniesz na naprawę, którą de facto ASO zrobi na swój koszt, ale będziesz miał zwyżkę w ubezpieczeniu i nie wiadomo jak na tym ostatecznie wyjdziesz.
Ja bym się dogadał z ASO na jakieś fajne gratisy teraz lub przy okazji najbliższego serwisu.

Re: serwis uszkodził auto...

: 24 lip 2018, o 20:22
autor: JamesEnfield
Dlaczego ma miec zwyzke? Zglosic z polisy ASO ktora zapewne maja, ponadto auto zastepcze na czas naprawy. Auto walniete z dwoch stron bedzie z pewnoscia mniej warte. ;-)

Re: serwis uszkodził auto...

: 25 lip 2018, o 07:55
autor: sane
Blueskojota pisze:Czy powinni wypłacić (oni albo ubezpieczalnia) odszkodowanie z tytułu utraconej wartości?
Tak, ale od tej pierwszej szkody...
Przy drugiej szkodzie policzą Ci grosze, zwłaszcza, że utrata wartości jest uznawana jako 0% dla zderzaka i jakiś promil dla drzwi.

Re: serwis uszkodził auto...

: 26 lip 2018, o 09:33
autor: Blueskojota
W gratisie polakierują zderzak z przodu (przetarcie zderzak i błotnik) i dadzą bonus przy zakupie w przyszłości.

Re: serwis uszkodził auto...

: 26 lip 2018, o 12:19
autor: jdef90
dawno nie czytałem forum, bo nie miałem kiedy... teraz też krucho z czasem, ale jak widzę tę drugą propozycję to jest ona dosyć śmieszna. Naprawdę nieokreślony rabat od nieokreślonego zakupu w nieokreślonej przyszłości Cię satysfakcjonuje? A jak będziesz chciał kupić inną markę? BTW, gratulacje dla obsługi serwisu, muszą być naprawdę dobrzy w perswazji. oczywiście, jeśli jesteś zadowolony, to podstawa (bez żadnej przekory piszę)