Tarcze, wibracje przy hamowaniu

Awatar użytkownika
Tom-Tdi
Sponsor
Sponsor
Posty: 3353
Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 395KM / 515Nm
Lokalizacja: Augsburg

Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu

Post autor: Tom-Tdi »

To będę musiał się rozejrzeć za jakimś lepszym zaciskiem :mrgreen:

Przy takiej opcji 18-stka wchodzi bez problemu chyba??
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13584
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu

Post autor: Enriquez »

Bez problemu. Tu masz moje, na razie na przymiarkę:

Obrazek
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Awatar użytkownika
Tom-Tdi
Sponsor
Sponsor
Posty: 3353
Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 395KM / 515Nm
Lokalizacja: Augsburg

Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu

Post autor: Tom-Tdi »

Wygląda mega dobrze, patrząc na te zdjęcie to pewnie i 17-stka weszła by na styk.
Enri, gdzie brałeś/mierzyłeś zaciski??
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4011
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu

Post autor: piramida »

Ponoć wchodzą 18, nie wiem, używam 19-20 :D
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13584
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu

Post autor: Enriquez »

Tom-Tdi pisze:Wygląda mega dobrze, patrząc na te zdjęcie to pewnie i 17-stka weszła by na styk.
Enri, gdzie brałeś/mierzyłeś zaciski??

BagCorp, ale bardzo długo się czeka - 8 do 10 tygodni. Cena ok. 4000 komplet.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4011
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu

Post autor: piramida »

Co masz w tej cenie? Zaciski, tarcze, klocki, przewody stalowe? Kiedy montujesz?
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13584
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu

Post autor: Enriquez »

Wszystko. Okazało się, że jest jakiś przeciek i komplet wrócił do sprawdzenia. Poza tym pomyłka z przewodem w oplocie. Stąd na razie relax.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Awatar użytkownika
JacekRS
Posty: 1420
Rejestracja: 18 gru 2016, o 16:24
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 430PS/535Nm
Imię: Jacek
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu

Post autor: JacekRS »

Enriquez pisze:
Tom-Tdi pisze:Wygląda mega dobrze, patrząc na te zdjęcie to pewnie i 17-stka weszła by na styk.
Enri, gdzie brałeś/mierzyłeś zaciski??

BagCorp, ale bardzo długo się czeka - 8 do 10 tygodni. Cena ok. 4000 komplet.
Jak ja ich pytałem o taki zestaw w lutym to wyskoczyli z ceną 6500PLN (tarcza 355mm i zacisk 6 tłoków) i jeszcze gość wtedy pytał się mnie, czy nie mam drugiej zwrotnicy, żeby mu podesłać, to wtedy będzie miał jak dorobić adaptery... stwierdziłem, że taką "profesjonalność" to ja pierdolę :evil:
Awatar użytkownika
Tom-Tdi
Sponsor
Sponsor
Posty: 3353
Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 395KM / 515Nm
Lokalizacja: Augsburg

Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu

Post autor: Tom-Tdi »

Teoretycznie powinni to mieć rozpracowane, bo i Golf 7R i Cupra 5F i Superb III, jeżdżą na tym samym zacisku/zwrotnicy/ukl. hamulcowym, więc mieli już z tym do czynienia, patrzac na ich "fanpejdz"
Awatar użytkownika
JacekRS
Posty: 1420
Rejestracja: 18 gru 2016, o 16:24
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 430PS/535Nm
Imię: Jacek
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu

Post autor: JacekRS »

Tom-Tdi pisze:Teoretycznie powinni to mieć rozpracowane, bo i Golf 7R i Cupra 5F i Superb III, jeżdżą na tym samym zacisku/zwrotnicy/ukl. hamulcowym, więc mieli już z tym do czynienia, patrzac na ich "fanpejdz"
Otoz nie maja tej samej zwrotnicy. Tak samo jak rs3 poliftowe w wersji hatchback i limo maja inne zwrotnice, przez to tarcze maja rozne. W limo tarcza jest o 1cm niższa. W sumie moze piasty maja ciut inne, a zwrotnice te same...
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13584
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu

Post autor: Enriquez »

Powiem tak - ja póki co zadowolony nie jestem, oto dlaczego:

1. Termin realizacji - po miesiącu dowiedziałem się, że termin to 6 tygodni. W 6 tygodniu okazało się, że się nie wyrobi bo coś tam. Ludzie, którzy również czekali wkurw brał na samą myśl o tym. Gość po prostu nie informuje rzetelnie co się dzieje z tematem.

2. Zaciski 4 tłoczkowe jakie mam zamówione ciekną. Odesłałem je z powrotem do sprawdzenia. Niby uszczelki wymienione, ale jak się naciśnie na pedał pojawia się mała kałuża płynu. Tak nie może być. Kontaktowałem się z pewnym człowiekiem, co robi zaciski WRK (pewnie kojarzycie z facebuka) - z racji tego, że zaciski nie są jednym odlewem, tylko składają się z 3 części uszkodzeniu mogły ulec uszczelki między tymi częściami. Mogło to się stać podczas wygrzewania po malowaniu proszkowym. Zaciski odesłałem i czekam na wynik sprawdzenia.

3. Tarcze pochodzą z jakiegoś Mercedesa - otwór na śrubkę do przykręcenia tarczy do piasty zrobiony jest na innej średnicy. Więc nie pasuje i trzeba wykonać nowy otwór.

4. Przewody w oplocie to jakaś radosna twórczość. Nie pasuje mocowanie po stronie ABS - jest inny kształt niż ma uchwyt na przewód w nadwoziu. Ponadto, po stronie zacisku przelotka z kawałka rurki miedzianej (nie jest to banjo, tylko zwykłe wkręcane).

5. Klocki nie mają czujnika zużycia. Muszę wymyślić jakiś system oszukujący wskaźnik, albo to wykodować ze sterownika.

6. Przy odbiorze osobistym, gość stwierdza, że założył "lepsze klocki" i muszę dopłacić 400 zł. Okazały się to być klocki firmy Mintex. Poprosiłem o wymianę na zwykłe.

Wszystkie powyższe rzeczy wyszły przy montażu. Straciłem masę czasu na zamontowanie i zdemontowanie. Straciłem 2 litry płynu hamulcowego i jak mam jeszcze raz do tego podchodzić, to szczerze mówiąc za bardzo mi się nie chce. Jeżeli okaże się, że zestaw ten nie spełnia oczekiwań, to coś czuję że pozostanie mu dymiąca dziura z posesji...
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13584
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu

Post autor: Enriquez »

JacekRS pisze: Otoz nie maja tej samej zwrotnicy. Tak samo jak rs3 poliftowe w wersji hatchback i limo maja inne zwrotnice, przez to tarcze maja rozne. W limo tarcza jest o 1cm niższa. W sumie moze piasty maja ciut inne, a zwrotnice te same...
Prawda jest taka, że są dwa rodzaje zwrotnicy - alu i żeliwna. W Superbie jest tylko i wyłącznie alu, stąd konieczność robienia adapterów i brak możliwości instalacji Brembo 17ZR/ZL... Dlatego konieczne są adaptery, albo wymiana zwrotnicy na żeliwną. Jednakże żeliwna posiada mniejsze łożysko i sprawa się zamyka.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Sebastian_M26
Posty: 1707
Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
Aktualnie: seria 188KM/270Nm
Lokalizacja: Katowice

Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu

Post autor: Sebastian_M26 »

Zaciski są uszczelnione oringami, cieknie z obudowy czy tłoczków? I podstawowe pytanie czy te oringi występują jako część zamienna czy cały zacisk trzeba kupić. Pomijając już głupote wrzucania całości do pieca.
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
Awatar użytkownika
JacekRS
Posty: 1420
Rejestracja: 18 gru 2016, o 16:24
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 430PS/535Nm
Imię: Jacek
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu

Post autor: JacekRS »

Enriquez pisze:Powiem tak - ja póki co zadowolony nie jestem, oto dlaczego:

1.
2.
3.
4.
5.
6.

Wszystkie powyższe rzeczy wyszły przy montażu. Straciłem masę czasu na zamontowanie i zdemontowanie. Straciłem 2 litry płynu hamulcowego i jak mam jeszcze raz do tego podchodzić, to szczerze mówiąc za bardzo mi się nie chce. Jeżeli okaże się, że zestaw ten nie spełnia oczekiwań, to coś czuję że pozostanie mu dymiąca dziura z posesji...
Pffff.... może i mój wybór nie był tani... a wahałem się między STOPTECH`em a w/w BagCorp`em i mnie utwierdziłeś w tym, że "święty spokój" jest najcenniejszy.

Aha, StopTech też nie ma czujnika, o ile kojarzę to ucięliśmy wtyczkę i zlutowaliśmy kable.
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13584
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu

Post autor: Enriquez »

Sebastian_M26 pisze:Zaciski są uszczelnione oringami, cieknie z obudowy czy tłoczków? I podstawowe pytanie czy te oringi występują jako część zamienna czy cały zacisk trzeba kupić. Pomijając już głupote wrzucania całości do pieca.
Moim zdaniem cieknie z obudowy. Czy są zamienne - WRK twierdzi, że tak. Wrzucenie do pieca jako całość - to tylko moje przypuszczenia. Ale nie widać na śrubach żadnych śladów montażu po malowaniu.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
ODPOWIEDZ