moduł bluetooth - nie uruchamia się
: 13 kwie 2018, o 13:30
czołem,
zakładam nowy wątek, bo nie spotkałem takiego na forum. Jeśli gdzieś jest proszę o przekierowanie.
miewam w swoim aucie błędy braku dostępności telefonu/telefonów. Na ekranie głównym i na wyświetlaczu między zegarami (po angielsku, bo tak mam ustawione auto) wyskakuje komunikat 'phone is currently not available'. Błąd taki pojawia się tylko przy uruchamianiu systemu. W efekcie dostaję taki komunikat i nic nie mogę z modułem bluetooth zrobić aż do następnego uruchomienia systemu po odpowiednio długim odczekaniu, 'aż prąd spłynie z obiegu' Efekty to zupełnie jak przy braku bluetooth w aucie - nie działa nic związanego z telefonami, auto ich nie widzi, brak możliwości ich ponownego parowania itd. Gdy moduł się uruchomi przy startowaniu auta to działa gładko. Nie rozłączył się w trakcie.
Problem jest nieregularny ale powracający od nowości auta (2 lata). Serwis nie ma pojęcia co to i dlaczego. Centrala skody czepia się używanych przeze mnie telefonów (a łącznie było to 7 modeli, obecne z autoryzowanej listy). Serwisowy upgrade softu skody też nie załatwił tematu.
Wdzięczny będę za info o tym czy komuś z forumowiczów takie coś się przytrafiło i jak sobie z tym poradził,
dzięki,
pzdr
ak
zakładam nowy wątek, bo nie spotkałem takiego na forum. Jeśli gdzieś jest proszę o przekierowanie.
miewam w swoim aucie błędy braku dostępności telefonu/telefonów. Na ekranie głównym i na wyświetlaczu między zegarami (po angielsku, bo tak mam ustawione auto) wyskakuje komunikat 'phone is currently not available'. Błąd taki pojawia się tylko przy uruchamianiu systemu. W efekcie dostaję taki komunikat i nic nie mogę z modułem bluetooth zrobić aż do następnego uruchomienia systemu po odpowiednio długim odczekaniu, 'aż prąd spłynie z obiegu' Efekty to zupełnie jak przy braku bluetooth w aucie - nie działa nic związanego z telefonami, auto ich nie widzi, brak możliwości ich ponownego parowania itd. Gdy moduł się uruchomi przy startowaniu auta to działa gładko. Nie rozłączył się w trakcie.
Problem jest nieregularny ale powracający od nowości auta (2 lata). Serwis nie ma pojęcia co to i dlaczego. Centrala skody czepia się używanych przeze mnie telefonów (a łącznie było to 7 modeli, obecne z autoryzowanej listy). Serwisowy upgrade softu skody też nie załatwił tematu.
Wdzięczny będę za info o tym czy komuś z forumowiczów takie coś się przytrafiło i jak sobie z tym poradził,
dzięki,
pzdr
ak